szia
én itt vagyok,kerestél is telefonon,de azóta nem jelentkeztél...megvan a fejidom,gonolom a képeket láttad már...ha még aktuális,akkor tudod a számom,majd hivsz!
üdv! klackó72-őt keresem, megvenném a 2000-utáni fejidomodat,megvan még? keresek 2000 utáni oldalidomot(jobb,bal) ekeidomot,lámpát. idomtartókat,ram-airt, "szörcsögőt" a fejidomban a lámpa alatti légbeömlőt,ram-airt takaró idomot, kinek milye van,itt a tél indul az építés! kép és ár jó lenne. kawaszeki
Ráadásul ez vigyáz is rám. Hidegben -csúszós úton- sokkal gyengébb ez első fék
A régivel jobban lehetett büntetni az autósokat. Csak egyet nem tudtam visszaelőzni 2 év alatt...
Csak azért tartom meg, mert a szíve kilences és gyönyörű. Amikor beindul ugyanúgy veszi fel a fordulatot, csak hamarabb vissza lehet tolni a szivatót
Jó motor ez, csak venni kellett hozzá másik nadrágot+csizmát, mert fázott a sima bőrnadrágban és a Martensben a lábszáram és a térdem. A mellkasom már nem fázik, mert újságot rakok a kabát alá. A télen meg lesz emelve a fejidom és plexi is. Futómű jó lett, rendbejött a fogyasztás is és nagyon jól megy. Városban-rövidtávon sokkal jobb, mint a kilences, egy picivel hegyekben is jobb, viszont túrázni még mindig a régi lenne jó... Annak a váltója is finomabb volt, ez nagyon nyers.
Ha egyre gondolunk (FreeCar) mire odaérsz felemeli az árát. Telefonban megegyeztünk, hogy 250-et kell ráfizetnem a Z-re, mire ki kellett csengetnem a zsetont 500 lett. Ha odaadná 800-ért érdemes megvenni. Kuplung kicsit kopott, de csendes, új fékbetét, nagyon jó motor. Még megvannak a fém -első- fékcsövek ha érdekel valakit. Fiatal, valós 34000km, utolsó kapaszkodós típus, nálam szinte mindig 6 liter alatt fogyasztott. Lánc cserés. A srác azt mondta egyből lefesteti, mert a "lilát" nem lehet eladni. Nem füstöl, nem zörög-csörög, vázon gyári festés.
A Z ma meglepett egy picit, bátrabb gázra emelte az elejét, pedig elöl ültetve, hátul kiemelve, bekeményítve.
Szerintem is ez a fórum a legnormálisabb, és itt az emberek nagy része ért is a motorjához, pedig a kilencest nagyon ritkán kell szerelni, akkor is csak karbantartás. 6000-ként olajcsere szezononként 1-2 légszűrőtisztítás, lánc kenés, apróságok. Van viszont egy kis eldugott szűrő, valahol a légszűrőház alatt-a motor mögött (úgy emlékszem víz szűrő) azt érdemes kicserélni, bár lehet takarítani is; nekem mind a két motoron cserés volt. Jól jártál ezzel a motorral. Ezt még nem 2 évre tervezték!
A kétszáz az utazója egyébként.
ui: gondolom olacsere megvolt!
Es valoban... a ZX-9R forum valoban magasabb szintu muszaki hozzaertest es segitokeszseget mutat, mint a tobbi. Ugy tunik 9-est tipikusan azok az emberek vasarolnak, akik motorozni a motorozasert akarnak es nem barmi mas okbol. Az itt irok altalaban tudjak, hogy mi van a motorjukban, miert es hogyan mukodik. Nyilvan ki-ki a maga modjan hasznalni (es kihasznalni) is tudja (mar amennyiben egy 140 loeros motorot ki tud hasznalni barki.) Anno en is megkoszontem a halas segitseget meg akkor is, ha vannak maig tisztazatlan kerdesek a 9-esekkel kapcsolatban, amirol a forumozok velemenye homlok-egyenest eltero.
Sziasztok.Na ma megcsináltam a 6 mm rel hosszabb kutyacsontot (laposvasból 5 mm vastag és 50 mm szélesség-és hossz+6mm-szerintem van olyan erős mint az eredeti alu).Sokkal jobban érzem magam rajta,ha megállok.Solnárbalázs irta hogy belegyezhet (csapkodhat?)emiatt az ültetés miatt az eleje (elől 18 mm-hátul meg ez a kb 6 mm rel hosszabb kutyacsont).Kipróbáltam 2 személlyel 200-al és én nem tapasztaltam ezt(nagyon óvatosan,fokozatosan-nem mindennapos ez).Na a kérdés az lenne valaki ültetés,emelés után tapasztalt ilyet zx9 nél?Kell ettől tartanom?Eddig még soha nem csinált ilyet (kopp-kopp-kopp) de esetleg valakinek közűletek?
Seducertt:Nagyon köszi neked is a tanácsokat (és az összes segítőkész fórumosnak),nagyon hasznosak legalábbis nekem-mint lényegében kezdő nagymotoros.Lényegében azt is nektek köszönhetem hogy ezt a mocit vettem.Miután feldobta a haverom hogy eladó,végigolvastam a fórum összes hozzászólását,és máshol sehol nem tapasztalt (pedig kerestem) segítség és hozzáértés van ezen a fórumon.Ja.Eladni?Hát nem mostanában cserélem le az tuti.Ahoz túlságosan tetszik.És nekem ez a szín is nagyon bejön (meg a ződ is).Úgyhogy köszi mindenkinek.
Megoldás lehet még az alacsonyabb ülés. 1-2 centit jelenthet. Még nyerhetsz egy kicsit peresebb gumikkal is. A láncfeszességet amúgy is meg kell nézned. A közepén 1-2 cm lógás legyen. Örülök, hogy tetszik, csak sajna később nehéz lesz ebben a színben eladni. Mindenki ZŐDET akar, ha már Kawa.
Nincs valakinek felesleges kilences ülés? Z1000-re próbálnám fel.
Szép estét mindenkinek!Az emelésről/ültetésről annyit szeretnék írni,hogy ha 5mm-l rövidebb/hosszabb kutyacsontot cserélsz az hátul a nyeregidom legvégén 4-5cm változást jelent.Az enyémre most raktam 5mm-l rövidebbet és ennyit emelt a hátsóján.Laposvasból csinálhatsz nyugodtan.Levettem az egyiket és körberajzoltam,de először a furat távolságot mérd ki.A melegen hengerelt is megbírja de azt festeni kell mert kirozsdásodik.A hidegen húzott általában rozsdamentes.Mindenképpen 5mm vastagból csináld mert a csvaron nem sok a menet és csak alátéttel tudod meghúzni.Szerintem ne ültesd le így mert ha ketten mentek a hátulja még lejjebb kerül és ha gyorsabban mentek/de még egy személyel is/belegyez az elejével.Pláne ha szar az út.Ma eladtam a zxr-t majden megsirattam.
Hello.Hát igen,ezt már javasoltad régebben is hogy emeljek a hátulján mert jobb csk az a baj hogy elég alacsony vagyok (166cm)selején már engedtem is pár hete 18 mm-t és kivettük a hátsó telónál lévő alátétet,mert nem éreztem biztonságba magam/magunk amikor meg kellett állni(csak 1 lábam ért le teljesen).Így kicsit jobb lett a helyzet (ebben is te/ti segítettetek mit is csináljunk) de még mindig jó lenne picit engedni rajta hogy tuti frankó legyen.Ez van sajnos.Amúgy meg kényelmes jó istenkirályűberfaszacsudajó meg minden,deezt sajna+ kell oldanom valahogy,nehogy dőlés legyen a vége .Úgyhogy én már csak ezt a megoldást látom e téren.Amúgy ha kicseréljük,kell még valamit állítani rajta?Úgy értem hogy a láncon vagy telón (rugózás jó,kényelmes) vagy valamin nehogy baj legyen vagy feszűljön?Előre is köszi.
Ha 2 személlyel motorozol, akkor ne ültess a hátulján. Eleve odakerül a súlypont, egy nagyobb döccenőnél a kerék is besúrolhat. Inkább az elején engedj lejjebb egy picit. Én spec. kiemeltem a hátulját, és így lett jó 2 személyre...
Jaja,gyári egy 2004-es 636-os ninja gyári telója
meg a hátulja is ,meg a fékrendszer is így már egész jó