Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözlet!

Jaja,gyári egy 2004-es 636-os ninja gyári telója
meg a hátulja is ,meg a fékrendszer is így már egész jó
Szia! Gyönyörű a Z gratulálok hozzá! Az első teló gyári?
Kép az adatlapomon.
hali nem tudja valaki véletlen hogy a c kilencesre lehet e kormány stabilizátort rakni mivel nincs felfogatási pont a vázon mint a 2000 utániaknak
szia
én itt vagyok,kerestél is telefonon,de azóta nem jelentkeztél...megvan a fejidom,gonolom a képeket láttad már...ha még aktuális,akkor tudod a számom,majd hivsz!
üdv! klackó72-őt keresem, megvenném a 2000-utáni fejidomodat,megvan még? keresek 2000 utáni oldalidomot(jobb,bal) ekeidomot,lámpát. idomtartókat,ram-airt, "szörcsögőt" a fejidomban a lámpa alatti légbeömlőt,ram-airt takaró idomot, kinek milye van,itt a tél indul az építés! kép és ár jó lenne. kawaszeki
Ráadásul ez vigyáz is rám. Hidegben -csúszós úton- sokkal gyengébb ez első fék
A régivel jobban lehetett büntetni az autósokat. Csak egyet nem tudtam visszaelőzni 2 év alatt...
Csak azért tartom meg, mert a szíve kilences és gyönyörű. Amikor beindul ugyanúgy veszi fel a fordulatot, csak hamarabb vissza lehet tolni a szivatót
Jó motor ez, csak venni kellett hozzá másik nadrágot+csizmát, mert fázott a sima bőrnadrágban és a Martensben a lábszáram és a térdem. A mellkasom már nem fázik, mert újságot rakok a kabát alá. A télen meg lesz emelve a fejidom és plexi is. Futómű jó lett, rendbejött a fogyasztás is és nagyon jól megy. Városban-rövidtávon sokkal jobb, mint a kilences, egy picivel hegyekben is jobb, viszont túrázni még mindig a régi lenne jó... Annak a váltója is finomabb volt, ez nagyon nyers.
Az,FreeCar.Csak megbékélsz lassan a Z-vel is úgy látom!Hozzászoksz,elfelejted a kilences nyújtotta érzést és máris minden O.K.!
Ha egyre gondolunk (FreeCar) mire odaérsz felemeli az árát. Telefonban megegyeztünk, hogy 250-et kell ráfizetnem a Z-re, mire ki kellett csengetnem a zsetont 500 lett. Ha odaadná 800-ért érdemes megvenni. Kuplung kicsit kopott, de csendes, új fékbetét, nagyon jó motor. Még megvannak a fém -első- fékcsövek ha érdekel valakit. Fiatal, valós 34000km, utolsó kapaszkodós típus, nálam szinte mindig 6 liter alatt fogyasztott. Lánc cserés. A srác azt mondta egyből lefesteti, mert a "lilát" nem lehet eladni. Nem füstöl, nem zörög-csörög, vázon gyári festés.
A Z ma meglepett egy picit, bátrabb gázra emelte az elejét, pedig elöl ültetve, hátul kiemelve, bekeményítve.
Seducertt,ha nem tévedek 8 kilóba hirdetik a volt motorodat.Pár napja még 1.1 volt!
Meg még sok minden máshoz is!
A ZX-9R a legtökéletesebb gép a 2 személyes sebességőrülethez!/Superbike mittomén mikori megállapitás./
Szerintem ki lehet használni a ménest, csak nem kanyarban. 2 személlyel pont ideális, nem sűrűn kell visszaváltani
Szerintem is ez a fórum a legnormálisabb, és itt az emberek nagy része ért is a motorjához, pedig a kilencest nagyon ritkán kell szerelni, akkor is csak karbantartás. 6000-ként olajcsere szezononként 1-2 légszűrőtisztítás, lánc kenés, apróságok. Van viszont egy kis eldugott szűrő, valahol a légszűrőház alatt-a motor mögött (úgy emlékszem víz szűrő) azt érdemes kicserélni, bár lehet takarítani is; nekem mind a két motoron cserés volt. Jól jártál ezzel a motorral. Ezt még nem 2 évre tervezték!
A kétszáz az utazója egyébként.
ui: gondolom olacsere megvolt!
Nekem kékben jobban tetszik a 9-es,ha tudok olyat fogok venni/ha ott fönt a jo öreg is ugy akarja/
Es valoban... a ZX-9R forum valoban magasabb szintu muszaki hozzaertest es segitokeszseget mutat, mint a tobbi. Ugy tunik 9-est tipikusan azok az emberek vasarolnak, akik motorozni a motorozasert akarnak es nem barmi mas okbol. Az itt irok altalaban tudjak, hogy mi van a motorjukban, miert es hogyan mukodik. Nyilvan ki-ki a maga modjan hasznalni (es kihasznalni) is tudja (mar amennyiben egy 140 loeros motorot ki tud hasznalni barki.) Anno en is megkoszontem a halas segitseget meg akkor is, ha vannak maig tisztazatlan kerdesek a 9-esekkel kapcsolatban, amirol a forumozok velemenye homlok-egyenest eltero.
Sziasztok.Na ma megcsináltam a 6 mm rel hosszabb kutyacsontot (laposvasból 5 mm vastag és 50 mm szélesség-és hossz+6mm-szerintem van olyan erős mint az eredeti alu).Sokkal jobban érzem magam rajta,ha megállok.Solnárbalázs irta hogy belegyezhet (csapkodhat?)emiatt az ültetés miatt az eleje (elől 18 mm-hátul meg ez a kb 6 mm rel hosszabb kutyacsont).Kipróbáltam 2 személlyel 200-al és én nem tapasztaltam ezt(nagyon óvatosan,fokozatosan-nem mindennapos ez).Na a kérdés az lenne valaki ültetés,emelés után tapasztalt ilyet zx9 nél?Kell ettől tartanom?Eddig még soha nem csinált ilyet (kopp-kopp-kopp) de esetleg valakinek közűletek?
Seducertt:Nagyon köszi neked is a tanácsokat (és az összes segítőkész fórumosnak),nagyon hasznosak legalábbis nekem-mint lényegében kezdő nagymotoros.Lényegében azt is nektek köszönhetem hogy ezt a mocit vettem.Miután feldobta a haverom hogy eladó,végigolvastam a fórum összes hozzászólását,és máshol sehol nem tapasztalt (pedig kerestem) segítség és hozzáértés van ezen a fórumon.Ja.Eladni?Hát nem mostanában cserélem le az tuti.Ahoz túlságosan tetszik.És nekem ez a szín is nagyon bejön (meg a ződ is).Úgyhogy köszi mindenkinek.
Megoldás lehet még az alacsonyabb ülés. 1-2 centit jelenthet. Még nyerhetsz egy kicsit peresebb gumikkal is. A láncfeszességet amúgy is meg kell nézned. A közepén 1-2 cm lógás legyen. Örülök, hogy tetszik, csak sajna később nehéz lesz ebben a színben eladni. Mindenki ZŐDET akar, ha már Kawa.
Nincs valakinek felesleges kilences ülés? Z1000-re próbálnám fel.
Szép estét mindenkinek!Az emelésről/ültetésről annyit szeretnék írni,hogy ha 5mm-l rövidebb/hosszabb kutyacsontot cserélsz az hátul a nyeregidom legvégén 4-5cm változást jelent.Az enyémre most raktam 5mm-l rövidebbet és ennyit emelt a hátsóján.Laposvasból csinálhatsz nyugodtan.Levettem az egyiket és körberajzoltam,de először a furat távolságot mérd ki.A melegen hengerelt is megbírja de azt festeni kell mert kirozsdásodik.A hidegen húzott általában rozsdamentes.Mindenképpen 5mm vastagból csináld mert a csvaron nem sok a menet és csak alátéttel tudod meghúzni.Szerintem ne ültesd le így mert ha ketten mentek a hátulja még lejjebb kerül és ha gyorsabban mentek/de még egy személyel is/belegyez az elejével.Pláne ha szar az út.Ma eladtam a zxr-t majden megsirattam.
Hello.Hát igen,ezt már javasoltad régebben is hogy emeljek a hátulján mert jobb csk az a baj hogy elég alacsony vagyok (166cm)selején már engedtem is pár hete 18 mm-t és kivettük a hátsó telónál lévő alátétet,mert nem éreztem biztonságba magam/magunk amikor meg kellett állni(csak 1 lábam ért le teljesen).Így kicsit jobb lett a helyzet (ebben is te/ti segítettetek mit is csináljunk) de még mindig jó lenne picit engedni rajta hogy tuti frankó legyen.Ez van sajnos.Amúgy meg kényelmes jó istenkirályűberfaszacsudajó meg minden,deezt sajna+ kell oldanom valahogy,nehogy dőlés legyen a vége .Úgyhogy én már csak ezt a megoldást látom e téren.Amúgy ha kicseréljük,kell még valamit állítani rajta?Úgy értem hogy a láncon vagy telón (rugózás jó,kényelmes) vagy valamin nehogy baj legyen vagy feszűljön?Előre is köszi.
Ha kell valakinek olcsón kényelmesebb lábtartószett váltó rudazat hosszabbítással, akkor sikítson.
Most látom pont ilyen volt az enyém is...
Ha 2 személlyel motorozol, akkor ne ültess a hátulján. Eleve odakerül a súlypont, egy nagyobb döccenőnél a kerék is besúrolhat. Inkább az elején engedj lejjebb egy picit. Én spec. kiemeltem a hátulját, és így lett jó 2 személyre...