Ez a szelephézag téma lehet,hogy nem hidegen és melegen,hanem szívó és kipufogó.Nem magyar ez a sz.r,a tájékoztatóját meg elfelejtettem lemásolni.Majd holnap!
Kár,hogy nem tudom feltölteni ezt a sz.rt.Ez ezt írja:1998-00 -ig ZX 900D 209 kg szárazon,2000-01 ZX 900-E 183 kg,2002-04 ZX 900-F1 186 kg.Néhány különbség van itt az adatok között,de nem sok.
Szinte semmi különbség nincs a 98-03 modellek között max teljesítményben. A különbségek inkább a teljesítményleadásban van. De óriási különbségek nincsenek. A C CVKD karbis, 8 bites gyújtással, vashengerrel, 11,5 sűrítéssel. Az E CVRD karbis, 16 bites gyújtással, Nicasiles, 12,2 sürítéssel, vastagabb leömlőcsövekkel, jobb reakcióval az alsóbb tartományban. Az F karbija ugyanaz, mint az E, csak a fuvókatűk különböznek. A két szélső és a két középső karbinak különbözőek a karbitűi, míg az E-nek mind egyforma. Megnövelt főtengelytömeg, még jobb alsótartomány. C a legkönnyebb az F a legnehezebb gépezet.
Mindegyik RAM-AIR-os (névlegesen 143-144LE) ugyhogy az a 152 LE az csak ilyen marketing fogás , ennyi erővel mindegyik modellre "bekamuzhatták " volna
Kimásoltattam azt a lapot,plussz hoztam egy Kawa gyári katalógust,ami szintén azt írja,amit mondtam.Annyiban tévedtem,hogy nem 151 hanem 152 ! LE.Tudom,hogy minden gyártó lódít egy kicsit,én ezt nem is vitattam,vitatom.Én csak azt mondtam,hogy a kilencesből az utolsó széria erősebb az előzőeknél.Akitől vettem Ő bemérette és azt mondta,hogy 141 lovat mértek.A tesójáénál,ami ugyanolyan,142-t!Majd valakivel feltöltetem ezeket az oldalakat.De a lényeg emígyen hangzik:maximum power 106 kw/144 Ps, 11000 rpm,maximum power with Ram Air :111.8 kw/152 Ps,11500 rpm.Maximum torque:101 Nm/10.3 kgf.m/ 9200 rpm.
Külön kitér a gyári szervízkönyv is arra, hogy tökmindegy mennyi a hézag, mert határértékeket csak azért vannak, mert az dobta a gép éppen Szóval ameddig van egy hangyafasznyi hézag teljesen felesleges hozzányúlni, mert az úgyis macerás, aztán mindjárt ebéd van, szarakodjon vele a franc De az árát azért kérjük el lazán, mert mennyi dolgunk volt vele
És ezt nagyon sokan így is csinálják
Ezt is elfogadom. A Kawa kevesebbet kamuzik, mint pl. a Yamaha. Legyen. De igazabol en a meresnek sem hiszek. Vannak ugyanis fizikaibol leegyszerusitett muszaki kepletek, amivel sokmindent ki lehet szamolni. Es azoknal gyakorta kibuknak dolgok... Az viszont teny, hogy pl. egy KTM-et nem kell kepletekkel megszoritani, hogy hamar kibukjon a kamugyar... : ]
Yamaha H nagy kamugép, a Kawa nagyon közel van a megadott értékhez. Z1000-nél keréken is mértek már több lovat mint a gyári főtengelyre megadott. Persze apró finomítások voltak. Megpróbálom az enyémet leméretni.
Nem ketlem, hogy ezt hallottad, ezt olvastad. Az sem vitas, hogy - osszehasonlitva a versenytarsakkal - Ninja bivajeros. Es tulajdonkeppen teljesen mindegy is, mert a papir es a valosag rendszerint elter, ritka esetben erosen elter. En egyebkent azt gondolom (altalaban a japan gepekrol), hogy egyik sem tud annyit, mint ami a papiron van. Ezalol a Ninja sem kivetel.
Egyik haverom itt dolgozik a Kawa kereskedésben.Van valami gyári könyvük a szereléshez kiadva és abban ehhez a típushoz alul külön meg van jegyezve,hogy ram-airrel 151 LE.És anno ugyanezt mondta nekem a pécsi Steelhorse-os Zsolti is,mert az előzőt az Ő egyik barátjától vettem.Én is mondtam neki,hogy papíron ugyanannyit írnak mindenhol,de Ő azt mondta,hogy higgyem el neki,hogy ezek erősebbek!És utána néztem meg itt a nyíregyházi kereskedésben azt a könyvet.Ki tudom másoltatni azt az oldalt,csak nem tudom ide feltölteni!
Kipuf: 0,21- 0,26
Mindegyik RAM-AIR-os (névlegesen 143-144LE) ugyhogy az a 152 LE az csak ilyen marketing fogás , ennyi erővel mindegyik modellre "bekamuzhatták " volna
És ezt nagyon sokan így is csinálják