Mert ezek a legfiatalabbak/'02-'03/,és egy picit talán szebbek/kinek mi!/,sportosabbak.Hátsó villa,farokidom,fejidom merevítő eltűnése.Más első sárvédő/ez nem szebb!/,más első fék.151 LE.
Én ennyire nem vagyok képben,de az biztos,hogy az enyém kurva jól megy/széria!/,és a haver nagyon jó '99-esét sz.rrá veri!Ő nagy motoros,és ezt ő is elismeri!
Lámpa, főtengelyen a sonka, nagyobb végsebesség, picivel jobb fogyasztás, jobb gyorsulás. Már a 99-esben sem volt üzemanyag szintjelző! 210 körül tartalék, aztán 50-80 km után tankolás.
Gyakorlatilag ugyanaz.
Megbujik sokminden az idomok alatt, de szerintem alig van realizalhato kulonbseg. 1-2 LE, 1-2Kg, 1-2mm... Viszont az uzemanyagszintjelzo muszer csunyan elmaradt....
Helló
Mint laikus kérdezem csupán érdekesség képen a 2000-utáni ZX9-esek menyiben változtak a 98-as társaikhoz csak ruházatban vagy mást is alakítottak rajta Gondolok ülés pozíció stb.stb.
He kell megkeresem a régebbi Superbike egyikében volt egy "mindent verő" pályagép. 900-as cbr futómű váz fék, minden de a motorját kicserélték erre a "vacak" zx9 blokkra. Miről is beszélünk. Ezekben a vasakban még volt anyag. Nem a Kawa jellegzetessége hogy beszakad a szelep, hanem a Suzukié, de ott a blokkból nem csak szelephang jött ki... Ott azzal orvosolták, hogy titán szelepeket raktak bele, amit ti is kipróbálhattok. Az biztosan nem fog nyúlni, könnyebb, ad még pár száz fordulatszám lehetőséget, lehet gyengébb rugókat-hegyesebb vezérműtengelyt alkalmazni, viszont DRÁGA.
Hallgassatok meg egy régebbi 550-es GPZ-t olyan 70,000km-rel. Vigyétek el szerelőhöz és kinevet benneteket. Aztán hallgassatok meg egy jól beállított LÉGHŰTÉSES 4T motort. Amikor 250-es Simsonom volt és elvittem a szerelőhöz azt mondta, hogy az lenne a nagy baj ha nem hallanék szelephangot.
Gyerekek ez motor a javából, nincs hangszigetelés (ill van egy kis szivacs az idom belsejében) mint az autóknál.
Vegyetek üzemórás 250-es 4T KTM-et ha nem elég tartós a ZX9! 20 óránként full szervíz.
Igy van. A ZX-9R hiresen strapabiro es tartos monstrum. Az, hogy a szelepeket hol mikor hogyan kell allitani az egy nagyon apro reszletkerdes. Egyreszt mert a rosszul beallitott szelepeknek nincs kulonosebb hatasa, ahoz, hogy gatyaszar legyen nagyon sok ido kell es van meg egy jolly a Kawa tarsolyaban: az, hogy a Ninjanak akkor is szelephangja van, amikor kijon a gyarbol. Ismet nem Honda. Szoktuk mondani: semminek nincs olyan sornegy hangja, mint egy Kawanak! Ez jo es rossz ertelemben is igaz!
Regen is voltak elnyuhetetlen technikak es megoldasok, ma is vannak gyomorforgato szemetek. Amiben ido tapapsztalat es mernoki munka van az mar jo irany! Csak nem mindig eleg, anyag is kell. Na, a Pannoniabol az hianyzott.... A japanoknal egyikben sincs hiany. Kizarolag a mai modern uzletpolitika nyomra ra a belyeget a minosegre, de ez golobalis problema es a regebbi Ninjakat meg nem ertinti.
Mindenki csak kényeskedik, pedig elég ránézni ezekre a vasakra évente egyszer. Rá kell ülni egy régi pancsira, 20 kilóméterenként szerelni, aztán jó lesz a japán technika.
Nem tudom melyik az igazsag, de a valosagban midket "hiba" elo tud forudulni. A puha szelep azert jobb, mert olcsobban lehet cserelni, a puha szelepfeszket meg konnyebb javitani. Miutan a nemreg linkelt kepeken lattam, hogy a Kawa blokk ridegen torik itt-ott, mar nekem is a szelepproblema a hihetobb. Egyebkent, amig csak allitani kell, az miert baj? Ez nem problema egy motorban. Egy 2T-ben a dugattyut kell cserelni surun, az sem gond. Menjen, az a lenyeg.
Gyakorlatilag ugyanaz.
Mint laikus kérdezem csupán érdekesség képen a 2000-utáni ZX9-esek menyiben változtak a 98-as társaikhoz csak ruházatban vagy mást is alakítottak rajta Gondolok ülés pozíció stb.stb.
Hallgassatok meg egy régebbi 550-es GPZ-t olyan 70,000km-rel. Vigyétek el szerelőhöz és kinevet benneteket. Aztán hallgassatok meg egy jól beállított LÉGHŰTÉSES 4T motort. Amikor 250-es Simsonom volt és elvittem a szerelőhöz azt mondta, hogy az lenne a nagy baj ha nem hallanék szelephangot.
Gyerekek ez motor a javából, nincs hangszigetelés (ill van egy kis szivacs az idom belsejében) mint az autóknál.
Vegyetek üzemórás 250-es 4T KTM-et ha nem elég tartós a ZX9! 20 óránként full szervíz.
Regen is voltak elnyuhetetlen technikak es megoldasok, ma is vannak gyomorforgato szemetek. Amiben ido tapapsztalat es mernoki munka van az mar jo irany! Csak nem mindig eleg, anyag is kell. Na, a Pannoniabol az hianyzott.... A japanoknal egyikben sincs hiany. Kizarolag a mai modern uzletpolitika nyomra ra a belyeget a minosegre, de ez golobalis problema es a regebbi Ninjakat meg nem ertinti.