hogy is irtad? nitro!turbo! csak az a gáz ,hogy a te motorod utcai ,széria, és nem versenygép! utcán használva neked sem mindegy mennyit fogyaszt , meddig tart a vas.egy dragon ezek az utolsó feltételek a győzelem felé vezető úton. csak azt szoktam hallgatni, hogy sokat fogyaszt,nem harap,lusta a vas.
hivd a moto-marketet.ujhelyinél van egy szép zizi 1100, 98-ból. nekem 480+regadót mondott,magyar pénzben.és azt mondta ,hogy ő is ki akarja probálni olyan egyben van. hajrá!
Lehet,de nekem nem ez a tapasztalatom!Mindenki hibázik,így bizonyára Ő is.De ha a Papp Laci nitrós?turbós?metanolos? dragjával boldogul,akkor azért csak konyít valamit a témához.Nekem még nem mondott és csinált hülyeséget,így én csak dicsérni tudom!
hi! csak annak a gsf400 bandinak a tulajának mondta erik, hogy nincs ideje beállitani a karburátorát, amivel előtte ő saját maga-azaz erik- küzdött, és nem boldogult, de a bandi tulaja a speed line-nál kifizette a \"javitást\"!? a bandis sem javittat már ott többet! egyébbként ,aki a karburátorok világában nincs otthon, azaz beállitás,müködés, az csak ugathatja az injektorok technikáját.bocs! és azzal hogy én, vagy bárki leveszi a gyári kipufogót, sportlégszürőt,pw. kommandert, vagy bármi kütyüt kivesz vagy rátesz egy motorra ,azzal egy kis \"rizszabáló\" több havi-évi?-munkáját vágja haza! és a nagytudású erik tudja mérni azokat az értékeket, amiket egy nem gyenge-z1000-re zx12 injektor-kb olyan lessz mint SÜSÜ a sárkány , dbuta ,zöld és tüzet okád!- átalakitás után mérni kell! visszább már irtam hogy egy\" b.ujvárosi csákó 600rr-be hrc kittet vett- szelep,tengely,bla,bla,- nem kis pénzért ,és most jön a meglepi 250-450e ft-ért raknák be , és állitanák pontra fékpadon.garanciával! ja ez a nem mindegy!de azért érdeklődéssel figyelem a faragást!
Egész délelőtt beszélgettem vele, ő tud hozzá injektort, továbbá rábólintott a módosításaim ötletére. Aztán délután meg is csináltam. Gyerekek nagyon tuti lett! Sokkal látványosabb, mint a futómű tuning pedig ettől se kell jobb. Alacsony-közepes fordulaton úgy megjött az ereje, hihetetlen. Egy nagyon minimális rángatás bejött 3000-nél (jóval kevesebb, mint a kilencesnél) de ez már a le van szarva kategória. Most úgy megy 6.-ban, mint eddig ötödikben. Előzés után 6.-ból még akartam feljebb pakolni, mert annyira ment. Végre úgy szálltam le a motorról, hogy vigyorogtam! Szerintem megoldottam a fogyasztás gondot is. Ez még csak a stage 1-es motortuning. Erik mutatott még lehetőséget egy kis torok módosításra, ha stimmel az injektor méret az lesz a következő lépcső. Intézik a kipufogót németből, illetve ha majd sok km lesz benne egyszer még a hengerfejtömítés is ki lesz cserélve vékonyabbra. Nagyon beindultam. Ráadásul jobb lett a hangja is.
Jo ok. Altalanosan kerdeztem, hogy foglalkoztal-e mar uzemanagyvezerles mahinalassal. Nem volt vilagos, hogy miert akarod rogton injectorcserevel kezdeni.
Ez a Z mar harapos!
Engem az erdekelt mar reg ota, hogy at lehet-e epiteni a Z1000 blokkot ugy, hogy ZX-9R legyen benne a motor resz (henger, hengerfej, dugok, fotengely). Azon lehetne igazan nagyot huzni! Ez persze mar nem a filleres kategoria lenne, tovabba a karbisor nem biztos, hogy elfer a vazban.... Csak a gond van ezekkel a motorbiciklikkel....
Te úgyis debreceni vagy,miért nem kérdezed meg ott a Kawánál Eriket,hogy mit javasol egy kis teljesítmény emeléshez a Z -re?!Az a Srác nagyon ÁSZ,én azt mondom!
Egy hete van +. Most van rá lehetőségem, hogy belepróbáljak a 12 lyukas injektort. Ma lemérem az enyémeket, aztán okosabb leszek. Power commander van sok eladó sport gépekre, de erre valót még nem láttam.
Azt szeretném, ha így reagálna a gázra! http://www.youtube.com/watch?v...
En egyelore csak a gyujtas es uzemanyag terkepek elvi parametereit tanulgatom, mert szeretnek egy programozhato gyujtasvezerlot epiteni.
Chip/Power Commander/Computer cserevel/valtoztatassal/atb@szassal mar probalkoztal? Rengeteg modja van annak, hogy egy kesz injectort hogyan vegyunk ra arra, hogy maskepp mukodjon, mint gyarilag...
Kérdés: a 2004 utáni ZX12 injektora jó-e a Zé-be?
Ma délután ki lesz véve a 2. pillangószelep, a légszűrőház is átalakul. Most hogy van egy kis szabadidőm csinálok egy kis Z fejlesztést.
En sem ugy latom, hogy tulzott elfogultsag lenne a reszunkrol. Plane, hogy tobbszor volt szo olyanrol is, hogy bizony a CBR miben kulonbozik egy ZX-tol, stb. Tehat meg csak azt sem allitjuk, hogy a Kawasakik lennenek az Istenek, nem hogy a ZX-9R. Szeretunk kepbe lenni a motorokkal. A Z1000 nyomatekban erezhetoen rosszabb egy ZX-9R-nel, de ha mar a markahuseget is felretsszuk, es miert ne tennenk, akkor ott van a Z1000-el azonos hengerurtartalmu, szinten injectoros CBR 954RR. Na annak a nyomatekat skubizzatok meg! Ahoz kepest a Z1000 egy bicikli... Es lam lam, nekem megis a Z1000 kene, mert a CBR 954-el rengeteg mas bajom van.
GSX-em sohase volt így nem is árulom. A Z a garázsomban van lefényképezve, és az enyém, kb. 1000 km-t mentem vele. Nem eladni akarom, hanem megcsinálni egy jó motornak. A másik Z egy külföldi honlapról van letöltve!
Azért hasonlítottam a Yamahához (FZ6S), mert annál is ez volt. Ha előzni akartál 1-2 fokozat vissza és ment. Többet vártam, és bánt hogy nem úgy megy, mint ahogy egy ezresnek menni kellene. Ráadásul zabál. Az FZS1000 hasonló kategória (volt az is), ahhoz is hasonlíthatjuk, de akkor még többet sírhatnék.
Azért vettem meg ezt a motort mert tetszett. Gondolkodtam ZX10-en de azzal megint nem lehet lassan menni. Fiatalabb motort akartam, ez tetszett és megvettem. Nem sírok többet, ha a futóművét meg lehetett csinálni, akkor a motorral is lehet valamit kezdeni. Lehet hogy az én Z-m gyengébb, mint a többi (nem hiszem), de FehérCápa380 is egyetért velem hogy nem nyomatékos.
Érdekes amit írsz. Félreértés ne essék, nem védem foggal-körömmel a Z-t, tisztában vagyok a gyenge pontjaival. Az, hogy nyomatékszegény kicsit erős szerintem. Furi, hogy pont az FZ6-ot hoztad fel példának, nekem előtte a régebbi változat (FZS) volt, de nem tudnám egy lapon említeni a 2 motort. Nem is akarom összehasonlítani „őket”, semmi értelme. Ennyi erővel a ZRX-et is lehetne fikázni a 12R-el szemben.
Ha ennyire nem jön be a vas inkább add el, és vegyél egy 9-est. Komolyan mondom rossz olvasni ezt a nyűglődést.
Sajnálom Cápa, tényleg írtad régebben! Azóta semmi hír felőle?
A ZZR1100 nagyon jó gép, de elég nehéz. Amiket gyorsulásra használtak (régen) azoknál esélyes a főtengely csere. Csak nagyon fiatalt vegyél belőle, mert akkor már voltak ütős ezres -könnyű- sportgépek és a nagyzizit arra használták, amire való: túrázni. Nem a ZX9 az Isten, csak a legkényelmesebb sportmotor, ami nagyon tartós, és jól fogyaszt. Mindenféle elektromos és mechanikai hibáktól mentesen. Legalábbis nálam hibátlan volt mindkettő.
Lassan értem a nyíregyi srácot, hogy miért a ZX9-ből csinált street fightert.
Szerinted a ZRX 1.2-ben minek a villája meg féke van, csak nem a ZX-9-é? Hát de A "nyomatékgyár" meg összvissz 60-100-ig jobb a 9-nél, utána fejet hajt a király előtt (Hozzátéve, hogy a ZX jó 35 km/h-val többet is tud végre, a ZRX áttételével a fasorban sem lenne az 1.2-es ) Akkor ki is a király? Azt meg kissé nehezen hiszem el, hogy acélvázzal vagy 30 kiló súlytöbblettel, nagyon összeszarná magát egy ZX-9 a ZRX-el szemben. Nagyon jó gép az a maga kategóriájában, de azért túlzásokba sem kell esni
kawaszeki