Az alátéten már túl vagyok,igaz csak 1db-t tettem be.Nekem úgy tűnik hogy még mindig alacsony.Azon gondolkoztam konyha festés közben,hogy megcsinálom 5mm-s kazánlemezből vagy hidegen húzott 40×5 laposvasból egy 5mm-l rövidebbre.
volt olyan hogy énis télen december 24.-én hóban száraz aszfalton motoroztam...meg is lett az eredménye, villagörbülés, kipu ráhajlott az oldalsó rugóstagra stb nyalánkságok ami egy elég frankó moci oldalán való csúszásból illetve patkánaknekicsapódásból összejöhet...azóta nem nagyon megyek 10 fok alatt. érezhetően rosszabb a tapadás, és valmikor már a rutin és az óvatosan megyek is kevés...
Sziasztok.Na ma kipróbáltam az ültetés óta először a vasat.Bár csak 210-220 körülig húztam neki,de eddig a sebességig legalábbis szépen stabilan fut.Köszönöm az ültetéssel kapcsolatos segítségeket és jótanácsokat.
Tegnap mentem egy karikát. Felmentem sopronig és vissza,az időjárás nem volt valami szuper. A hideget nem nagyon éreztem,de a guminak nem tetszett az aszfalt.Többször is túlforgott a hátsó amikor előzésnél ráhúztam a gázt.Hétvégére f@sz@ időt mondott az Aigner Szilárd/18-20fokot/. Remélem nem lesz olyan böszme szél mint 2 napja.Megszeretném emelni a vasnak a hátsóját egy kicsit.Az a kutyacsont milyen méretekben változik?10mm vagy 5mm a méretkülömbség kettő közt?Az enyémen 180mm furatközpont távolságú van.Ennél szeretnék rövidebbet felrakni.Gondolom a rövidebb emeli mert a tengelytávolság ey picit kisebb lesz.Ha tudtok választ és hogy hol lehet beszerezni és mi az ára lécci írjátok meg.
Volt olyan hogy csíkokban még helyenként volt jég az úton,de azért egyet tértem.Nem bánnám ha nem is lenne tél.Nagyon hosszú.Főleg mikor október végén megvettem a motort,a guta ütögettett hogy nem mehettem vele.
Ok.Akkor megnyugodtam kicsit,ezek szerint van akinek ugyanígy lett ültetve és jó a tapasztalata(illetve nem rossz) a dologgal kapcsolatban.Remélem nálam is minden ok lesz,amint az idő engedi már megyek is próbálgatni.Köszönöm a segítséget és a jótanácsok tapasztalatok megosztását.Széles utat mindenkinek és napos időt.
szia
Én is ugyan ezt csináltam az enyémmel.leengedtem az elejét,kb.1,5cm-el,a hátsó rugóstag fölül meg kivettem azt a távtartót...semmmi változást nem érzek,csak annyit,hogy sokkal jobban le tudok "talpalni" vele!még valami:vagy röviditsetek az oldaltámaszon is,vagy nagyon vigyázz a megálláskor,mert igy viszont sokkal könnyebben eldőlhet!én is majdnem igy jártam,de szerencsére sikerült időben elkapnom!szép a moci,az enyém is ugyan ilyen,és nagyon szeretem,semmi gond nincs vele!vigyázz rá,és magadra is!
Köszönöm szépen.Akkor szavaidból kivéve nagy bajt nem csináltunk ezzel a módszerrel való ültetéssel. .Kipróbálom ha az idő engedi és ha stabil akkor így marad,így biztosabbnak érzem magamat rajta ha meg kell állni.Köszi a segítséget
Ahogy a képeimen is látszik én a hátulját emeltem meg (alátét+2cm ami a farokidom végénél már 15cm) -elég magas vagyok- de csak azért hogy jobban forduljon 2 személlyel is. Sohase a motor évjáratát nézd, hanem az állapotát. A tied képről nagyon szép, 40,000 km-ig biztosan szuper lesz a motor (az előző kilencesemet 42,000-rel adtam el). Szerintem utcára jobb ez a gép, mint az eggyel újabb. Ezen legalább hátul is van kapaszkodó. Kezd bekopni ez első fékbetétem, így már egész jó a 6 dugós fék is.
Próbálgassad, csak saját magadra kell beállítanod. Az egyik ismerősöm a VFR-jét sokkal drasztikusabban leültette (150 cm magas), mégis nagyon jó volt vezetni. Amíg kanyarban sehol nem ér le nincs gáz az ültetéssel. Gratula a motorodhoz!
Na ma nyílt nap volt a megamotors hondánál pécsen(ott van egy ügyes szerelő ismerősöm csak azért vittem oda -tudom ez kawa ) és a villaszáron leengedtük 1.75 cm-t az elejét,és a központi rugóstag alól kiszedtük az alátétet ami 0.6 cm.Mivel rossz idő van így csak 2-3 km-t tudtam vele menni,így próbálgatni sajna nem tudtam.Hát így nem éreztem semmi külömbséget 60-70 nél .Remélem jó lessz,amint nem esik kipróbálom.
Hello seducertt.Az lenne a kérdésem hogy mivel úgy látom te jobban értesz hozzá(mint én-az tuti),te is ezzel a módszerrel állítanál rajta?Vagy van esetleg más lehetőség az elején való süllyesztésre?Neked ha van állítva rajta,lett valami változás a stabilitásán,karakterisztikáján vagy nincs észlelhető külömbség?
Az évjáratot illetően pedig sokfelé oszlik a vélemény itt.Egy tuti.Az üzembe helyezése az enyémnek 2004.06.hó.Ez elött 1 mm-t se ment,ha elöbb is gyártották akkor max állt a szalonba,raktárba.Amúgy kb sok millió zx9r hirdetést kerestem találtam,sok ugyanilyen fényezésű,kapaszkodós 6 dugattyus féknyerges stb mocit találtam aminek a gyártási éve 2002-2003 stb volt(gondolom forgalmi szerint is).Az hogy mikor rakták össze a cuccot és ha nem lett feltöltve semmivel,nem az utcán rohadt,akkor nekem mindegy hogy van e rajta kapaszkodó vagy nincs.De gondolom te is hasonlóképpen gondolod mint én ezt az évjárat dolgot.Na de ha 2-3 évvel öregebb lenne forgalmi szerint mint kéne,az lehet hogy bosszantana pld eladáskor.Amúgy meg az a lényeg ismerem akié volt,tudom hogy használta, és nagyon vigyázott rá.Ez többet ér mint az hogy 2002 vagy 2003 van a forgalmiba.
Hátulján ne csökkents túl sokat, főleg ha 2 személlyel is használod! Debrecenben ingyen meg tudom neked oldani. Az enyém is pontosan ilyen, az 2002-es gyártású, de senki nem hiszi el.
2cm-nél kicsi vibrállást éreztem 200 felet.Visszaállítottam 1,6-ra és jó lett.Lehet hogy a tiéd másképen fog viselkedni,ki kell próbálni.Minden motor kicsit más.
Szia.Én is kb 1.5-2 cm körül gondolkodtam az elejét engedni.Te milyen módszerrel engedted le?Ugyanezzel a villaszáron való süllyesztéssel?elfér fent a kormánynál a villaszár kiemelkedő teteje?Nem lett instabil a menettulajdonsága?Hú.Bocs a sok kérdésért csak ugye nincs ebbe tapasztalat még.Köszi
Nekem 1,6 cm-rrel van leengedve az eleje .A hátulja viszont a gyári.A keménység elöl-hátul közepesre van állítva.Nekem ez ül a legjobban.Kanyarokban jobb mindt volt.Próbáld belőni a neked optimális beálítást.
Én is ugyan ezt csináltam az enyémmel.leengedtem az elejét,kb.1,5cm-el,a hátsó rugóstag fölül meg kivettem azt a távtartót...semmmi változást nem érzek,csak annyit,hogy sokkal jobban le tudok "talpalni" vele!még valami:vagy röviditsetek az oldaltámaszon is,vagy nagyon vigyázz a megálláskor,mert igy viszont sokkal könnyebben eldőlhet!én is majdnem igy jártam,de szerencsére sikerült időben elkapnom!szép a moci,az enyém is ugyan ilyen,és nagyon szeretem,semmi gond nincs vele!vigyázz rá,és magadra is!
Próbálgassad, csak saját magadra kell beállítanod. Az egyik ismerősöm a VFR-jét sokkal drasztikusabban leültette (150 cm magas), mégis nagyon jó volt vezetni. Amíg kanyarban sehol nem ér le nincs gáz az ültetéssel. Gratula a motorodhoz!
Hello seducertt.Az lenne a kérdésem hogy mivel úgy látom te jobban értesz hozzá(mint én-az tuti),te is ezzel a módszerrel állítanál rajta?Vagy van esetleg más lehetőség az elején való süllyesztésre?Neked ha van állítva rajta,lett valami változás a stabilitásán,karakterisztikáján vagy nincs észlelhető külömbség?
Az évjáratot illetően pedig sokfelé oszlik a vélemény itt.Egy tuti.Az üzembe helyezése az enyémnek 2004.06.hó.Ez elött 1 mm-t se ment,ha elöbb is gyártották akkor max állt a szalonba,raktárba.Amúgy kb sok millió zx9r hirdetést kerestem találtam,sok ugyanilyen fényezésű,kapaszkodós 6 dugattyus féknyerges stb mocit találtam aminek a gyártási éve 2002-2003 stb volt(gondolom forgalmi szerint is).Az hogy mikor rakták össze a cuccot és ha nem lett feltöltve semmivel,nem az utcán rohadt,akkor nekem mindegy hogy van e rajta kapaszkodó vagy nincs.De gondolom te is hasonlóképpen gondolod mint én ezt az évjárat dolgot.Na de ha 2-3 évvel öregebb lenne forgalmi szerint mint kéne,az lehet hogy bosszantana pld eladáskor.Amúgy meg az a lényeg ismerem akié volt,tudom hogy használta, és nagyon vigyázott rá.Ez többet ér mint az hogy 2002 vagy 2003 van a forgalmiba.