Nemrég programozható gyújtáselektronikát mutogattak nekem, valami cseh gyártmány, soros portos csatlakozó, kapsz hozzá szoftvert, azt úgy rajzolod a görbét ahogy akarod. Majd megkeresem a linket.
Bármelyik Kawa típusét nézed mindegyiken a ZX-12 (99-00)-é van Az csak a mintapéldány Mondjuk 99-ben még nem nagyon volt ZX-12, esetleg a prototípusok rohangáltak
Kicsit (nagyon ) bizalmatlan vagyok a témában De meggyőzhető Az ára meg nem oly kevés (150-170 Euro). Nem pont ZX-9-en, de vamilyen más karbis gépen találkozott már vele valaki, haverja, havernak a haverja, stb? Mert az oldalon van sok más non-EFI típushoz is.
Szerintem parasztvakítás. A kilencesek 2féleképpen voltak fojtva (szerintem). Volt amiben katalizátor, vagy a másik a karbi. Nem tudok elektromos mókolásról.
Skacok! Valaki látott, tapasztalt-e már ilyen kütyü-mütyüt (Nikko Racing G-Pack), müködni? Mert ezexerint akkor az öregcsótány karbis gépünkben is lenne "környezetvédelmi butítás"? Ez nekem új Mondjuk az jó lenne, ha jó lenne Mert akor még lehetne egy kis plusz póvert elővarázsolni 2-ben, 3-ban Csak amit nem vágok, hogy a gyújtásvezérlésnek akkor gyárilag "tudnia kellene" melyik gangba van a váltó, hogy közbeavatkozhasson, nem? A másik meg, hogy magával a gyújtásváltoztatásával olyan "komoly" hangerőcsökkenést lehet elérni, hogy 50 km/h-nál 2 ill 3-ban, megfeleljen a zajvédelmi előírásoknak. Mikor a gyári puffó - katalizátorral - csak nyüsszög, hangja nem sok Vagy akkor mi szükség van rá gyárilag? Mert egy befecsis gépnél még tud játszani a kakaóval, de egy karbisnál köze sincs hozzá...
Már írtam, de még1x:légszűrőház a képek alapján módosítva (kb. 2,5x a nyílás) +pillangószelepek felkerültek a polcra, hogy ne a computer mondja meg, hogy hogyan gyorsuljon a gép. Most 1 személlyel kicsit vad (ma 370km alatt megtapasztaltam) 2 személlyel pont jó. Injektor csere nem lesz, mert így már jó. 2.-ban 3000 fölött gázra kanyarban szépen rajzol, nagyobb fordulaton 3.-ban is.
A legújabb sport Kawáknál az okos berendezés utógyujtást ad, ha túl gyorsan emelkedik a motor fordulatszáma. Szerintem nem ezért vesznek az emberek sport motort... Ezt még könnyű volt kijátszani, de vizes úton, vagy hideg gumival nagyon figyelni kell. A kilences még egy őszinte motor volt. Ahogy húztad a gázt úgy ment. A mostaniak túl okosak, de lehet hogy a mai embereknek ez kell.
Vannak fogyasztási adatok az új motorról a tuning után. 2 személlyel kímélően 6,1 egyedül csapatva -nem tartottam fel senkit 6,3. Ez kb. 10% javulás. Remélem a 2 nyitott dob sem fogja lerontani.
Ma a Mátrában picit soknak tűnt az ereje. Lejtős kanyaroknál nagyon meg tudott lepni! Alig húztam egy minimális gázt 4-5000-es fordulaton, már a következő kanyarnál voltam. Fékezéskor sajna nagyon durván felegyenesedik, pedig nem kocka az első gumi rajta.
A kormányteló tud segíteni azon, hogy erőteljes fékezéskor ne kígyózzon a motor hátulja?
a havernek azzonnalra is jó, csak méretpontos legyen.szerinte a hátsó sárvédő amit küldtél, a láncvédőnél kicsit rövid lett és a benzintyúk szállitásakor a láncspray össszecsapja a csini pulcsijukat, de másra egy szava nem volt, korrekt a munkád és az ár! küldj azért egy árat az üléspúpra! zx900b-re -olyan mint a tied- gyártottál már üléspúpot? hogy áll már a kawád.keresnék zx10r hátsó idomot-üvegszálas pályaidom is tökéletes-üléssel esetleg lámpával. kép és ár is kellene, törött is megteszi korrekt áron! első lámpa" kicit törötten" is érdekelne. kawaszeki
Nem lesz a gépben nagyobb injektor, mert nem adja el a gazdája. Újonnan pedig 30 pénz darabja, egy próba annyit nem ér... Szerintem ügyes srác az Erik, 2 perc alatt megmondta pl. hogy a suzuki fékmunkahengerem szar (én több napig küzdöttem vele), a régi chopperemen is jól beállította a szelephézagot, stb.
Most jó, a hang miatt fog még kapni 2 dobot, aztán jó szerencsét. Ha nagyon megszalad esetleg még kaphat sportszűrőt, de már így is jó.
Csak megszállott Kawa fanoknak: http://www.youtube.com/watch?v...
fighternek.valakinek.valahová.törzskönyv.forgalmi. müszaki.szerviz van.ez az a 954-es ami előtt szabálytalanul megfordult a t4 transzporter.büncselekmény a szitu vége . 400 pénzért eladó,gyorsba, mert olcsobban már vinnék! 150 ló, nyomaték hegyek , faragni való.
Én csak azt akartam azzal mondani,hogy ott biztos elég komoly technika van,amit ha össze tud hangolni,hogy az jól működjön, akkor csak konyít valamit a motorokhoz.Azoktól meg egy széria utcai motor csak egy egyszerűbb valami,vagy nem?!
http://direct.nikkoracing.com/...
A legújabb sport Kawáknál az okos berendezés utógyujtást ad, ha túl gyorsan emelkedik a motor fordulatszáma. Szerintem nem ezért vesznek az emberek sport motort... Ezt még könnyű volt kijátszani, de vizes úton, vagy hideg gumival nagyon figyelni kell. A kilences még egy őszinte motor volt. Ahogy húztad a gázt úgy ment. A mostaniak túl okosak, de lehet hogy a mai embereknek ez kell.
Ma a Mátrában picit soknak tűnt az ereje. Lejtős kanyaroknál nagyon meg tudott lepni! Alig húztam egy minimális gázt 4-5000-es fordulaton, már a következő kanyarnál voltam. Fékezéskor sajna nagyon durván felegyenesedik, pedig nem kocka az első gumi rajta.
A kormányteló tud segíteni azon, hogy erőteljes fékezéskor ne kígyózzon a motor hátulja?
Most jó, a hang miatt fog még kapni 2 dobot, aztán jó szerencsét. Ha nagyon megszalad esetleg még kaphat sportszűrőt, de már így is jó.
Csak megszállott Kawa fanoknak:
http://www.youtube.com/watch?v...
Mármint az üléspúp! Mikorra kellene!?