Bocs lehet hogy összekevertem a barátom 550-es GPZ-jével. Azon merte húzni a gázt, az 1100-es zizin meg 6.-ban sem.
Kicseréltem a hátsó telót, majd a kutyacsontokat is a Zén. Gyerekek beszarás milyen jó lett. Ráadásul a sárga rugó sokkal jobban megy az arany cuccokhoz, mint a piros. Semmit nem kellett csavarni rajta és szuper! 2 személlyel még nem próbáltam, de rosszabb nem lehet mint volt. Most következik a hátsó -gumis- lábtartó csere, előre picivel nagyobb plekó, szélesebb kormány fém fékcsővel és lassan jó motor lesz belőle. Tavasszal ki lesz kukázva a gyári 190-es hátsó gumi, és megkapja a 180-as conti sport attackot. Szerintetek próbáljam fel rá a Fazer főfékmunkahengert előre?
Nincs valakinek állítható kormánytelója? Az enyém sajna nem állítható. Keresek még bukógombát, motoremelőt is.
Mind 60LE es 90kg korul vannak. A CR megis erezhetoen agresszivebb, jobban megy. Tovabba nem szarik be rajta a gyujtas-elektronika (Yamaha), nem fossa el magat a kuplung (Suzuki) es a fejlettseget tekintve nincs lemaradva 2 evvel (Kawasaki). De meg lehetne sorolni: pl. nem torik el rajta a blokk es a kerekagy (KTM).
Tovabba egy 15 eves 250 2T krossz ereje azonos, vagy tobb egy mai 450-es 4T krosszenal azzal a kulonbseggel, hogy a 2T-bol nem fogy el az ero 80km/h felett.... Ez van.
Egyebkent en akkoris a Ninjat imadtam es krosszban is nagyon jo a KX. (csak a CR jobb )
GPZ 550 67 LE
GSX 550 65 LE
CBX 550 60 LE
XJ 550 55 LE
A Honda majdnem a leggyengébb mégis az volt az ász! Nekem volt szerencsém akkoriban mindegyikhez!
Sőt még GPZ-m volt is! Egyedül afékrendszere volt szar! Kereket kivenni halál volt!
Ha jól emléxem a cbx-be 67LE volt írva, de nem biztos. Az tuti, hogy 2 személlyel 5.-ben 180-nal hibátlanul ment.
Az olasz elej még megvan, de azt még tartogatom egy kicsit, ráadásul abban még szimeringet is kellene cserélnem. A hátulját ma megvizsgálom, szerintem a K4 az himbás, ez meg nem...
A fogyasztást pedig meg fogom oldani. Van itthon egy sport szűrőm, ha befér a gyári doboz helyére már pattintom is fel! Volt olyan motorom, aminél 3 literrel vitte lejjebb a fogyasztást! Legrosszabb esetben nagyobb nyílás lesz a légszűrő dobozán. Ma beszéltem egy ZÉ tulajjal, a sportdobbal 6,5-et eszik neki a vas 140-150-nél, az áttétel rövidítés (-1fog)viszont megdobta neki a fogyasztást. Valaki tud sport dobot/rendszert Zé-re? A Yoshi sajnos túl nagy rá. Nem mennek fel a leömlők sem, hosszú a dob, stb.
Lesz vele meló, de a csajomnak is kezd megtetszeni. Láttam hozzá kényelmes ülést is. Doboz persze nem lesz!
Hello! Kingmidas is fekestol cserelte az elejet 636-osra. Nekem a fekkel nem volt bajom, a hatuljat az is emelte (Z750). Igazabol fog minden, ha erosen huzza az ember. A rezges tenyleg eros, de engem az sem zavart. (CZ krosszmotoron edzodott ember eleteben mar nem allergias a rezgesre. ) Erdekes viszont, hogy en a gyorsulassal kapcsolatos erzeseket eppen forditva eltem meg - anno sokat vitaztunk rola. A Z750 utan en a Ninjat ereztem gyengenek, ido kellett amig atszoktam a mas tipusu erzesre. A Z a kezedet huzza, a Ninja a seggedet tolja - nem ugyanaz az erzes. Szerintem adj egy kis idot a Z-nek!
Az atepitessel kapcsolatban: szerintem elegendo a rugostagot atraknod, mert hiaba tennel be masszivabb lengovillat, a vaz nem eleg merev. szerintem nem nyernel semmit.
Az eleje eseteben erdemes lenne meggondolnod az olasz villaparat, olasz fekekkel. Eppen Te magad ajanlottad regebben.
A tuninggal kapcsolatban: sajna az igy is sokat fogyaszto, de gyenge blokkbol nem fogsz tudni takarekos eroset csinalni....
Es soha ne felejtsd el, hogy a CBX550-ed az egy Honda volt! Sajna itt (is) jon ki, hogy mit jelent ez az 5 betu. Tudom, mert nekem is volt Hondam....
Bocsi! Cb X 550 nekem is volt! Csak 60 LE! Viszont az 550-es kategória királya! Nekem 3.-ban két személlyel 170-et ment végre! A többi fokozatban sem ment 190-nél többet két személlyel!Viszont a fordulatszámmérőt kiakasztotta! Nem tiltott le!
Hello kawaszeki.Köszi a méreteket.Sajnos akkor nekem nem jó a ruha .A kb 166 cm magasságomhoz és kb75-80 kg hoz sajna nagyon nagy lenne.Na akkor elkezdek keresgélni mert még nincs ruhám de biztonság szempontjából fontosnak tartom és mindenképpen akarok venni valamilyet.Azért köszönöm.
Üdv Cápa. Köszönöm a segítséget. Próbáltam már Z750-et, ott nem csak a futómű, de a fék is halál volt. Nézegetek külföldi fórumokat is, ott is a 636 elejét rakják bele, de fékestől.
Szerinted hátulra elég beleraknom a GSXR telót, vagy cseréljem ki lengővillástól az egészet?
Naiv voltam, úgy gondoltam, hogy papíron van 20 ló különbség a 2 motor között, az nem olyan sok. Igazából még úgy sem megy a ZÉ, mint a régi karbis R6-om. Ott ha ültek mögötted normális induláskor szinte mindig levegőben volt az első kerék! Nyomaték is hasonló, de az csak egy 600-as volt!
Régebben volt CBX550-em azon elől volt egy kocka lámpa, semmi idom, mégsem fújt ennyire rajta a szél. Nem sokkal volt gyengébb érzésre (papíron 70 Ló), és 4-4,5 litert evett egy Sebring rendszerrel.
Egyre zavaróbb hogy rezeg a blokk. Miért nem raktak egy kis gumit a váz és a blokk közé?!
Egy szakaszosan megnyúlt lánc már simán elvihet 10 lovat. A Thundercatom a 33 000km-es lánccal csak 240-et ment de akkor már minden nap állítani kellett rajta. Megvettem az új láncot ugyan azzal az áttétellel és leforogta a 6-at (265km/h óra szerint).
Mi számít soknak? Általában olyan 5% belefér még a szériaszórásba. Ami 20 lónál csak 1 paci, de egy 170-180 lovas mocinál már 7-8 lóerő is lehet(ne) Olajtól nem lehet ekkora eltérés az biztos. Mondjuk maga a bejáratás módja is hozhat vagy vihet pár lovat. Sokszor csak szubjektív érzésekre hagyatkozunk és az visz tévútra Lehet, ha számszerűsítve lenne az dolog, nem lenne akkora vasziszdasz
bocs a súly lemaradt, én 91.5 vagyok, de nem 'beles' . akitől vettem most 123 ,de már nem tudta összecipzározni. ezért is vált meg tőle. felül no problem, de a börnadrágot a két részt összefogó cipzár tartja meg, pár hónapja még klappolt minden. ez van! vagy ez lett? kawaszeki
Kérdés.Mitől van az,hogy a jelenlegi motorom sokkal erősebb mint az előző volt,holott teljesen azonosak,és a futásteljesítményük is kb. egyezik?Illetve egy ismerősöm mondta,hogy a három azonos,2005-ös R1-esük azonos beállítások mellett,azonos áttételezéssel,egyazon padon mérve a leggyengébb és a legerősebb között 11 paci különbséget mértek.Ez nem kevés!Miből adódnak ezek a különbségek?/más olaj - nagyobb kopás vagy ilyesmi?/Vagy szerintetek mitől lehet?
üdv basi! csomag átvéve, sárvédő feltéve! a zx 900c-n ottmentek jégre a tervezők, hogy a radikális sulycsökkentéssel lekönnyitették a vázat, de a ram-air nyilásoknál nem erősitettek rajta. a képen látható motor is tengelytávcsökkenésen esett át . mérhető 3cm a tengelytáv csökkenés. erre a motorra keres a tulaj 2000 utáni fejidomtartót, fejidomot, lámpát,tükröt,oldalidomot,hasidomot,elsősárvédőt
. én tuti fix pályaidomot tennék fel rá!
üdv igabo. én 182 magas vagyok és a hossza megfelelő, a derékbőségem 107cm, a dzseki pont patent,a csuklomtol a vállamig 50cm a távolság, az ujja is zsoké, de a nadrág vastagabb csipőjü palira való. a combom vastagsága is kissebb,kb 3-4 cm-rel tágabb a combomnál és a térdemnél. alul inkább dijbirkozo méretü emberre szabták. belül xxxl méretjelzés van benne, amugy rám az 54-es méretü börruha jo. kb két hónapja probáltam meg először ezt a ruhát , akkor jol állt rajtm. vagy én mentem össze vagy a börszerkót ráadták egy elefántra. egy ismerősöm nike cipőben ,susogósnadrágban, kesztyü nélkül vert telibe egy platos t4-et , a fülke és a plato között, dupla ujficam ,eszméletvesztés, horzsolások ,és egy szétnyilt comb volt az ára, a másik ismerős a fiát motoroztatta a közeli utcában, nem kapott elsöbbséget vészfékezett, védőfelszerelések 0. a fia ráesett= kulcssont törés, az alkarját platina lemez fogja össze,bordatörés,zúzodások. én cordura kabátot és szivacsprotektoros börgatyát használok , alá tudok öltözni és még +4 fokig motorozok, de inkább én hajtom a gipszkartonba a csavart,mint a doki az én csontomba. nem mondom hogy berinyáltam, de elé megyek gondoknak. más bőre kopjon inkább,és a protektorok fogják fel az ütéseket. a megfelelő cordura kabátot is hosszú keresés után találtam meg, az egyszerübbeket már 25-től megveheted, én 45-őt szurkoltam le érte, de nem bántam meg hogy többet adtam érte.
Nekem Z750 volt anno, annak a futomuve a Z1000 futomuvenel is klasszisokkal rosszabb volt. Siman hintazot, mig masok ugy karcoltak a betont, hogy khh.... addig en szakaszosan: khhh.. khh... khhh.... ugy lengett, mintha sezlonyrugo lenne a futomuben, lengovilla helyett kapuvas. Elso, hatso kerek allandoan csuszott, minden kanyarba pattogva, kereszbe-kasul ment be. Egyszeruen leirhatatlanul szar volt. Egy ficko meg is dicsert, az egyik palyanapon, hogy meg nem latott olyan embert, aki ugy motorozik, mint en. Nem feltetlenul a gyorsasagomra ertette, hanem a szemmel lathatoan pattogo motorra. A Z750-hez kepest a Z1000 maga a mennyorszag, de persze nem lehet egy ZX-9R-hez merni egyiket sem. En amondo vagyok, hogy muszaj lesz megalkudnod! Ezeknek a sportblokkbol legutitott nakedeknek a minosege es a potenciaja messze alulmarad a sportmotorokehoz kepest. SV1000, FZ1000, Z1000, CB1000 mind egy kalap szar, nem lehet oket sportmotor szemmel nezni. (Nehez, de gyenge vaz, fos futomu, picsagyenge blokk.) Onmagukban jok ezek es egymassal kell versenyeztetni Oket. A Z1000 igy rogton kiraly, ahogy a ZX-ek is azok a sportmotorok kozott!
Egyedul a fogyasztasi tapasztalataim jok, a Z750 nem kajal sokat es attetelroviditeskor meglepo modon meg kevesebbet evett. A magyarazat az, hogy roviditve kevesbbe erolkodik, mivel sokkal tobb esetben alakul a fordulat a nyomatekcsucs kozeleben normal forgalomban, mint hosszu attetellel, amikor az elozesek a nyomatekcsucs alatti fordulatrol indulnak. A Z1000-el az a gond, hogy 8000-nel nagy nyomatek lepcso van benne es alatta eleg gyenge. A maga nemeben a Z750 blokk is jobban sikerult, az nyomatekosabb (idezojelben).
Lattam, hogy irtal a Z1000 forumra is, van ott egy kingmidas nevu srac, aki nagy Z-tuningolo a sajat Z750-eben is ZX-636R futomu van esetleg erdeklodj Nala, hatha tud segiteni ebben abban (bar nem ugy tunsz, mint aki nagyon ra szorul).
Teljesen igazad van, miért sértődnék meg?! Az áttétel így is rövidebb, kb. 20-szal mész kevesebbel azonos fordulaton 6.-ba. Nem akarok sokat rövidíteni, mert tempósan így is zabál. Mindenben az anyagspórolás köszön vissza: pl. futómű űllíthatóság, alu helyett acél váltó-fékkar, vézna lánc-kipu rendszer stb. KÜLSŐRE NAGYON TETSZIK, de most alkudozok egy 06-07-es tizesre, de a srác nehezen hajlik a cserére. A hátsó futómű meglenne, még nézegetem, hogyan lehetne belefaragni. Egy személlyel pattog a hátulja, két személlyel leül! Ezt még a tápos MZ-nél is jobban csinálták. Az elejével már megbarátkoztam egy 2cm-es ültetés után+a csillapítás keményebbre lett állítva.
ára fz1 butitott r1 blokkal,z1000 a zx9-el,cb1000 az 1000rr-el,eddig csak a suzuki tette oda a lovakat a b-king-be! nem is szólta le a nagyérdemü,nem lett azonnal halálmotor, csak pörgeti a hátsó gumát rendesen.kell a teljesitmény, különbben csak halvány folt leszel egy katalógus x oldalán. egy haver az akkor uj 04\\\'-es r1-ből a 6000 szervizen kiiktattatta a másodlagos pillangoszelepet, hogy kb ugy durvuljon mit az első szériások. lágyabb és vezethetőbb, simább a teljesitmény leadás, bla-bla-bla.... neszeneked uj zx10. akik probálták azt mondják a 04\\\'-05\\\'-ben lakik az ördög,vizes uton ésszel, pályán mint a cigány lova, vakon vagy vakmerően huzd.egyedül szeles időben szálj magadba, akkor kiszámithatatlan.a naked motorokba is kell a teljesitmény,mert ugyebár azzal vakitanak ,hogy ugysem használod ki, alul nyomatékosabb lett, eceterá! szóval, cimborám a 90\' es évj gixxer1.1-re feltette a bandit 1157cm3 hengersogát , változtatott az áttételen,most éppen olajos 750 gyujtáselektronikát kajtat,és amikor rákérdeznek hogy mit tud a gép, csak mosolyog és rákérdez: MEGYÜNK EGGYET! országuton húzosabb előzésnél kettőt is vissza váltok a lomon( vfr) ,a zx c vágányon áll, és hiába a v motor meg a nyomaték otthagy ahol talál.az pedig hogy a nakedeket nem használják 160 felett csak tévhit, többször rákérdeztem a nakedesek átlagtempojára,160-180 az átlag, és ami még felette jön. a futómü viszon kényes dolog, és azt csak speed motorok futomüvével tudod helyretenni. ezért épitik vissza speed gépeket nakedre, vagy fighterre, jobb alap. csak a dizájnt nem lehet koppintani. ime egy kis válogatás. mind hazai termés!
üdv basi! várom a cuccot! a cimbi felteszi a sárvédőt, utánna meg porrá szedjük, mert megy vázjavitásra,nem mondok semmit, zx900C! a hétvégén a lommal(vfr750) gurultam 820km-t, mezőberényi fighter csata, utánna slovákia zemplén siriva, kassa, tornyosnémeti kiskör. a zemplén magyarországi és szlovák oldalán is nagyon sok volt a turista, a sifelvonók még nem üzemeltek! érdekesség, hogy japán vagy europai motorokat szlovák rendszámmal feltünően sokat láttunk, régebben csak elvétve, és a frekventáltabb motoros helyeken. de náluk is inkább a naked motorok viszik a primet, elvétve van csak speed gép. és kotta eredeti állapotban tartják a motorokat. egy hidnál időztünk keveset, az arra jövö szlovák rendszámu motorok mind gyári kipuval voltak szerelve, bezzeg mi- vtx, tl,xr,v-rod,monster- egytöl egyig nyitot, faragott, vágott kipuval nyomultunk. a monster ,mivel sikeresen ránk sötétedett,a legkisseb gázelvétel hatására nyomta a 20cm-es karbondobbol a szúrólángot, dob feletti oldaltáska alja kivülröl kipufogo hővédő bandázsszalaggal volt megvarva,mert már egyszer kigyujtotta a táskát.apropó! tudsz-e infót egy móron hirdetett 99\' r1-ről ,csak azt irta a hirdetésben hogy \"szép\". tényleg? beszéltem a moto-márketes ulyhelyi imivel,-szombat délben- full másnapos állapotban, most ma jött zizi 1100 98\'-ból nagyon szép állapotban 480+ reg adó- ért. szerinte nem fogja 2 napnál tovább árulni olyan egyben van. lenne egy elado kétrészes bőrgunyám, ezzel is fizettek ki, de a mérete nem klappol, igy megválnék tőle 32 ezredesért, spool a márkája. igaz segitettem is rajta ,mert ő egy zöld beriket vett ,részletre. szerinte , zöld motoron zöld az isten,zöld motorosnak párja nincsen, mondogatja. széles utat mindenkinek! kawaszeki
A B-King es tarsai ugyan biztos nagyon jok eroben, node kerdem en melyik 1300 koruli motor gyenge? Egyik sem. A kobcenti implikalja az erot. Viszont a sulyt is. Namarmost a Z1000 ha nem is pehely konnyu, de annak erzodik. A futomu es a fekek minimalis okositasaval felelmetes kanyarvadassza valik, merem kockaztatni, hogy alig van motor, ami elvezetesebb kanyarban. Csakhat a ZX-9R utan (en forditott sorrendben probaltam oket), az embert megeszi a penesz, hogy gyenge, mint a fos. Meg tudom erti seducertt kollegat...
En azt mondom ZX-636R vagy ZX-10R elejet bele fekkel egyutt, hatra sztem eleg egy masik rugostag, 4-1 rendszer ra (lehetoleg Muzzy ), Power Commander-t bele es soha ne feletkezzunk meg a legfontosabb tuningrol az attetelroviditesrol. Egeszen fasza lenne. Bar ketsegtelen, hogy az igazi egy ZX-9R blokkal lenne, Big Bore Kittel, termeszetesen!
Holnapra jó időt mond,tekergesd meg a szarvát,mert az már egyszer sem biztos,hogy az idén még lesz száraz idő 20 fokkal párosítva!Az a baj,hogy egy alapból nem túl erős motor piszkálgatva sem lesz az a betonszaggató,akkor viszont megéri költeni rá?!Mert abból a pénzből már lassan kijönne mondjuk egy B King/nem vagyok Suzuki párti!/,ami már állítólag alapból elég kemény ebben a stílusban.Szóval nem egyszerű okosnak lenni úgy,hogy az anyagilag se legyen túl megterhelő!De ha ennél a stílusnál is a nagy erőt és a vele automatikusan társuló nagy tempót keresed,akkor miért léptél úgymond vissza a teljesítmény terén?Mert az eszed azt mondja,hogy elég a száguldozásból,de nehéz azt az érzést kitörölni,amit a sebesség,a gyorsulás ad?!?Hmm,Te sem leszel sosem chopperes öreg tata,ahogy én látom!
Kicseréltem a hátsó telót, majd a kutyacsontokat is a Zén. Gyerekek beszarás milyen jó lett. Ráadásul a sárga rugó sokkal jobban megy az arany cuccokhoz, mint a piros. Semmit nem kellett csavarni rajta és szuper! 2 személlyel még nem próbáltam, de rosszabb nem lehet mint volt. Most következik a hátsó -gumis- lábtartó csere, előre picivel nagyobb plekó, szélesebb kormány fém fékcsővel és lassan jó motor lesz belőle. Tavasszal ki lesz kukázva a gyári 190-es hátsó gumi, és megkapja a 180-as conti sport attackot. Szerintetek próbáljam fel rá a Fazer főfékmunkahengert előre?
Nincs valakinek állítható kormánytelója? Az enyém sajna nem állítható. Keresek még bukógombát, motoremelőt is.