Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.Mi lenne az ára a sárvédőnek?
Hátsó sárvédő nem érdekel?
Jah.És mennyivel kellene hogy hosszabb legyen a kutyacsont (mondjuk 2-3 cm ültetéshez)?Hol lehet kapni?Vagy lehet csináltatni pld.eszetergályossal?
Igen,azt érti a beengedés alatt.Egyről beszélünk tkp.mindhárman!Szerintem is sokat számít,hogy mit tudunk a motor előéletéről!
Hali.A beengedés alatt azt érted hogy kilazítani a csavarokat és a villaszárakon lejjebb engedni a mocit és 1 cm után visszahúzni a csavarokat?Elvileg erre a megoldásra gondoltam és is.De ha te is megerősíted a gondolatomat akkor már nyugodtabb vagyok.Mondjuk mindenképpen műhelyben csináltatnám csak azért a tapasztaltabb-független hozzáértő emberek véleményére is kiváncsi vagyok mégis milyen hány fajta megoldást érdemes számba venni mielött hozzányúlnak.
A cserével a hátulja fog lejebb kerülni. Kompenzálásként 1 centivel beengedheted az elejét. De erre érdemesebb valami szakit felhajtani aki csinált is már ilyet, hogy a tapasztalatait megossza veled Szerintem egyik vagy másik állításával, sem lesz érezhető óriási különbség (azonkívül, hogy pár centivel talán közelebb kerül az anyaföld vezethetőséget illetően. Ahhoz már nagyon pályabubusnak kell lenned, hogy ez számítson.
Ha a kutyacsontot cserélem-ha jól olvastam akkor hosszabbra akkor ül a hátulja,vagy az egész moci?Vagy ha csak a hátulja akkor nem lesz gond hogy az eleje magasabban van?Stabil marad?Vagy ott is van trükk?Köszi.
1.3M pénzt szurkoltam le érte.Ahogy nézegettem használtan a mocikat,nagyjából reálisnak tünt,főleg az állapotára és a két (nem kawa ráadásul hanem honda és suzuki) szalon javaslata és bíztatása miatt.Még ők is elismerik azt hogy az eggyik legjobb leg megbízhatóbb kawa amit szerintük csinált a cég.És sokat számított számomra hogy nem egy pályázott elhanyagolt állapotú darab volt,nem külföldről hanem az ismerősöm ismerősétől.Ahogy olvasgattam ti is értékelitek a nyomon követhető előéletet
2002-ig gyártották ezt a tipust,de attól az első forg.hely. lehet 2004!Addig állt egy raktárban vagy szalonban.Én a mobile.de - n régebben találtam egy 2007-es 9 - est is.Azt az első telószár rögzítés módosítást már mástól is hallottam.Mennyit adtál a gépért?
Szia!

Grat a géphez, a legjobb évjáratú gépezetre tettél szert Mint tanult kollégám már elmondta a tied a fényezése, matricázása miatt is csak 2001-es lehet, viszont 2003-ba lett forgalomba helyezve. Addig lepte a por valamelyik Kawa raktár mélyén Anno 2002-3 folyamán értékesítették a \"beragadt\" E készletet, akciós áron.
Előszőr próbálkozz inkább a \"kutyacsont\" (zöld nyíl) cseréjével. Általában ezzel szokták ültetni/emelni a gép hátulját. A távtartót (piros nyíl) is ki lehet szedni (de az inkább 6-7mm körül lehet), hiszen az pont azért van ott, hogy megemelje a gép hátulját. Kicsit veszít a fordulékonyságból a gép, de asszem ebből mi földi halandók nem sokat veszünk észre Gondodat átérzem, mivel 174 centimmel nekem is eléggé koccosan megy a kéttappancsos lábletétel
Szóval egyelőre erre gyúrnék rá, a rugóelőfeszítést nem bántanám így elsőre.
Hy.Hát azt nem tudom de a forgalmiban 2003 gyártási év szerepel 2004 06 üzembe helyezéssel.Most volt eredetvizsgán ott minden ok volt.Én egy pécsi rendőr embertől vettem aki 2005 ben vette 4000 km el,azóta nagyon vigyázott rá,folyamatosan szervízelve volt,van benne 18900 km (nincs visszatekerve-elvileg igaz is-gyári lánc,lánckerék,első gumi stb-szervízkönyv)-kawasakinál utánanézettem és a vásárlás elött honda szervízben átvizsgáltattam .Eredetileg a Pécsi steelhorse kawa kereskedőnál vásárolva 2004 ben,rákérdeztem,tényleg igaz.Elvileg sérülésmentes,hozzáértő szerint is!Hát papirok szerint elvileg ez van bár nem értek hozzá,ha elöbb is gyártották az üzembe helyezés és a múltja biztos igaz lehet.Van valami tanács hogyan tudnám lejjebb engedni a talaj felé a vasat?Bennet minden bizodalmam,minden tanács érdekelne.
Jah! És nem hatdugattyús az első fék hanem négy!
A 2003-as ZX-9 nek már nincs kapaszkodója! A lengővillán merevítő van!
Sajna a tiéd a kép alapján nem 2003-as!
Sziasztok.3 hete lettem tulajdonosa egy Kawa zx9r 2003 gyártási évű vasparipának .Ez idő alatt végig olvastam a fórum összes kérdését válaszát és nagyon sok kérdésemre választ kaptam és rengeteg dolgot megtudtam az irományokból.Most mégis szeretnék kérdezni 1-2 dolgot,itt talán kapok választ arra ami nem eggyértelmű.Nos.Mivel csak 166 magas vagyok(sajna) nem érzem azt hogy biztos lábakon állok amikor ülök.Mármint a mocin.Tudnátok észt adni hogy miként lehetne ültetni rajta lehetőleg úgy hogy ne menjen a biztonság,stabilitás rovására?Most nagyon stabilan fut,de szeretném ha nem lenne baj és instabil késöbb se.Az én gondolaton nem biztos hogy jó: Esetleg elől a villaszárat tartó bilincseket meglazítva lejjebb engedni az elejét kb.1,5-2 cm rel és lejjebb visszaszorítani a bilincseket a villaszáron?Hátul van egy 0.6 mm es távtartó a központi rugóstagnál,azt kiszedni és még húzni kb 0.5-1 cm.-t a rugón?Így elvileg lejjebb lenne egy kicsit a moci,de jó ez így? Vagy van más megoldás?Előre is nagyon köszönöm a segítő válaszokat.Gábor
Szia Tom!
Megvan még!
Hali, megvan még az akra rendszered a 9eshez?
igazi sűlycsökkentett sportgép
DR.VFR hová lett?!
üdv! levélpostai küldeményként ment el mert 2kg alatt van a sulya. a hütöt már 2× heggesztették még nem tudni hogy jo lett e. be lett épitve az a vfr blokk amit jeles palitol hoztam a haveromnak, a blokk jo ,csendes a kuplungja, halkabb mint a régi volt, és jo co értéket lehet rajta állitani. mifelénk most vettek vfr750-et, na honnnan, győrböl! csak ez ugy néz ki hogy állapotos bringa, de még mindig van kereslet vfr750-re 400-600e ft között. a festő haverom aki másodállásban motorkupec most helyez forgalomba egy bordo 96-os zx9-est, na honanjött a gép? innen a sarokrol, angliábol. eredeti állapot, egy elem volt festve 30 pár ezer mérföldel, e jelzésü mikron dobbal. szar ügy. szarért hugyért vehetsz kilencest. valamit még elkéne adni a gépről hogy olcsobb legyen. kawaszeki
Üdv!
A GSX-R 1100 hütőt megnéztük! Nincs sajna! Semmilyen!
Várom a ram-air-t!
A hátsó sárvédőre visszatérve van "00-"01 ZX-9-hez!
ja és amikor nálad voltam, ott állt egy fzr1000 és mondtad hogy elég kuka állapotuak , nahát vajon miért is! hát ezért!
üdv basi! küldöm a ram-air tartályát amint megtalálom , nemrég gyártottunk egy moto-gp dobot egy hátsokeréken 190 lovas gsxr-re.a kék szinü ,amit épp megülök. két idiota cimborám gsxr1.1 re faragott rövid dobot , 70mm belső csőátmérővel ,kemény a hangjuk . és nekem is volt akra dobom ,természetesen eszementen felrakva,csak nem ugy durrogott ahogy nekem tetszet volna, megváltam tőle. és egy találkozos képet küldök , a csáko az oldalkocsiban ülve is tudja a produkciot, csak én maradtam le a fényképezéssel a javárol. kawaszeki
Köszi a tipet,ki is fogom próbálni.
üdv basi! a cimbim most vett zx9c-t , megkérdezem . szerintem kell neki. 00"-01-hez van neked? a hengereket amit elboltoltunk átpréseltük a mühelyben, három hengersor ,12db dugattyu volt kiteritve a munkapadon, az idiota hondabuzi haverok szivták a vérem hogy ennyi alkatrészből lesz egy rossz. a hengerfejet szétszedtem ott is volt pár görbe szelepem. a keze száradjon le annak aki a hengersor hütöviz kifolyolyát két o gyürü helyett kinyomta tömitőpasztával. kawaszeki
Az az optimális ha elöl hátul egyforma gumid van.