Hello Kawaszeki a multkor beszéltünk telón!Na megnéztem és nincsenek meg azok a csavarok ase nálam se a szerelőnél amiket említettél nemtudom hol lehetnek ugyhogy sajnos nemtudom elküldeni!Üdv
Dikk anyám, még izgisebb a dolog Akkor a télen mindenképpen kukkerolás, ha ennyi idő alatt is elmászott... akkor fórumot váltok Pedig az olajat nem eszi, megyeget is, indul is meg ilyesmik, de az bacná a csőröm az biztos.
Ha többanyagot kap ( Dyno jet+ spotlégszűrő+ kipufogó) akkor a plusz anyag elégetéséhez idő kell! Ezért kell az előgyújtást előrébb hozni néhány fokkal! Így nő a teljesítmény! Vagy valami hasonló!
14-el vettem a vasat 22-nél nézettem szelephézagot, 16-ból 14 esetben állítani kellett Elég jó arány, nem? Nagy átlagban 30%-al volt a minimum érték alatt De mi a fausztért?
Ezért is lennék kíváncsi, most mit mutatna, akkor talán 'öröm ét bódottá' lenne De 12-nél, vagy előbb, szigorúan kukkerolás lesz.
Karbiszinkron, illetve a lánc lehet, hogy szakaszosan meg van nyúlva, esetleg laza! Az utolsó egy hónapban minden hosszabb út után spannolni kellett az enyémen, hogy ne rángasson.
Aaaaa, le van pattanva egy darab a vezermutengelyt fogo pantbol! Latszik a kepen... ejnye-ejnye Kawasaki! Ma' megint milyen anyagbol csinaltok motort...
Keresdd csak ki a linket, hadd okosodjak De a te gépednek is "pöckölt" gyújtása van, az mit takar?
Továbbá kellene egy ügyeskezű megbízható szerelő Székesfehérvár környékén, mert lassan szelephézagot kellene nézegetni/ állítani, ahhoz meg hülye vagyok Egyébként mi a pöcsért kell ilyen sűrűn (12k) ellenőrizni a (régebbi) Kawákon a szelephézagot? A Hondákon 2* annyi km után, aztán akkor is kevesebbet mászik el...
Ha valaki tud rá vevőt szoljon, 98as
Ezért is lennék kíváncsi, most mit mutatna, akkor talán 'öröm ét bódottá' lenne De 12-nél, vagy előbb, szigorúan kukkerolás lesz.
Ha 21000 km van ténylegesen a vasban akkor nem valószínű, hogy a szelephézag a hibás.
Mikor cseréltél gyertyát?
Miért akarod spanolni?
Automata!
Nem pont ugyanaz de kiindulásnak jó lehet. Nagyon sok türelem kell hozzá, szerszámok, lapkák, szakértelem.
Továbbá kellene egy ügyeskezű megbízható szerelő Székesfehérvár környékén, mert lassan szelephézagot kellene nézegetni/ állítani, ahhoz meg hülye vagyok Egyébként mi a pöcsért kell ilyen sűrűn (12k) ellenőrizni a (régebbi) Kawákon a szelephézagot? A Hondákon 2* annyi km után, aztán akkor is kevesebbet mászik el...
http://sportmotor.hu/motoros_v...