Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Kawaszeki a multkor beszéltünk telón!Na megnéztem és nincsenek meg azok a csavarok ase nálam se a szerelőnél amiket említettél nemtudom hol lehetnek ugyhogy sajnos nemtudom elküldeni!Üdv
Hali
Ha valaki tud rá vevőt szoljon, 98as
Öhöm, na már ezt is tudom. Kösz
Dikk anyám, még izgisebb a dolog Akkor a télen mindenképpen kukkerolás, ha ennyi idő alatt is elmászott... akkor fórumot váltok Pedig az olajat nem eszi, megyeget is, indul is meg ilyesmik, de az bacná a csőröm az biztos.
A beverődött szelepek miatt csökkent a hézag!
Ha többanyagot kap ( Dyno jet+ spotlégszűrő+ kipufogó) akkor a plusz anyag elégetéséhez idő kell! Ezért kell az előgyújtást előrébb hozni néhány fokkal! Így nő a teljesítmény! Vagy valami hasonló!
14-el vettem a vasat 22-nél nézettem szelephézagot, 16-ból 14 esetben állítani kellett Elég jó arány, nem? Nagy átlagban 30%-al volt a minimum érték alatt De mi a fausztért?
Ezért is lennék kíváncsi, most mit mutatna, akkor talán 'öröm ét bódottá' lenne De 12-nél, vagy előbb, szigorúan kukkerolás lesz.
És aaaaaaaz jó? Vagy milyen előnye van (mó pávő)? Illetve akkor gyárilag miért nem ott van ahol az van (környezetvédelem)?
én még nem cserltem . 10042 vel vettem de most ngk van benne , nem tom milyen a gyári. mostmár viszont esedékessé vált a csere!
Szevasz!

Ha 21000 km van ténylegesen a vasban akkor nem valószínű, hogy a szelephézag a hibás.
Mikor cseréltél gyertyát?
Karbiszinkron, illetve a lánc lehet, hogy szakaszosan meg van nyúlva, esetleg laza! Az utolsó egy hónapban minden hosszabb út után spannolni kellett az enyémen, hogy ne rángasson.
márkaszervizbe piszkálták egy darabig jó volt kb 6500km ig!
alapjárat egy picit hullámzik. de a motor 1 2 be szaggat ha visszaengedem a gázt! és ha bakon van akkor is ugrál mint egy kecske!
hát nem tom, nem soká megy karbisz. szelep , ezeken kivül még van egyfajta aljas zörgése !
Jobb oldalon!
Miért akarod spanolni?
Automata!
hali. a vezéműláncot hol találom ebben az állatban ? hogy kell spanolni? mennyire jár nagy bontással? 21000van benne!
Aaaaa, le van pattanva egy darab a vezermutengelyt fogo pantbol! Latszik a kepen... ejnye-ejnye Kawasaki! Ma' megint milyen anyagbol csinaltok motort...
A gixeren is 24 000-es állítás van de nem volt rá szükség. Szerintem ha 24 000-ként nézeted akkor se lesz semmi baja.
-2 3 4 fokos előgyujtás a gyárihoz képest!
Az csak annyit takar, hogy el van fokolva az előgyújtás.
http://www.riderforums.com/sho...
Nem pont ugyanaz de kiindulásnak jó lehet. Nagyon sok türelem kell hozzá, szerszámok, lapkák, szakértelem.
Van slip-on + dynojet De csak azt tudom mondani, mint Vikidál és a P.Box: Soha nem elég!
Keresdd csak ki a linket, hadd okosodjak De a te gépednek is "pöckölt" gyújtása van, az mit takar?

Továbbá kellene egy ügyeskezű megbízható szerelő Székesfehérvár környékén, mert lassan szelephézagot kellene nézegetni/ állítani, ahhoz meg hülye vagyok Egyébként mi a pöcsért kell ilyen sűrűn (12k) ellenőrizni a (régebbi) Kawákon a szelephézagot? A Hondákon 2* annyi km után, aztán akkor is kevesebbet mászik el...
Mi a baj, nem megy eléggé a ZX9? Szerintem egy sportdob és egy 10%-kal nagyobb fúvóka megtenné a hatását!