Segítséget kérek!Át akarom fényezni a motoromat valami egyedire,ahol a zöld uralkodik.Ha valakinek van valami jó kiindulási alapja és azt feltenné ide,azt MEGKÖSZÖNNÉM!
A síktolattyúsnál igen! A gázbowdennel vezérled a tolattyú + tű magasságát! Nincs benne fojtószelep és membrán! Viszont van gyorsító pumpa! Az R-es ZXr 750 -eken ilyen volt! K és M modelleken!
Ilyen hirtelen fordulatszámugrásokat már több elsőszériás R1 C ZX-9-en on-board videón láttam. Amit biztosan az fordulatszámmérő "hibája" és nem a "poverszelep-effektus" okoz
Például ezen is 10 és 11 között. http://www.youtube.com/watch?v...
Ezt már néztem és ebből silabizáltam ki hogy nem sík tolattyús amúgy lehet hülyeséget kérdezek most De már anyian mondtak anyi félét hogy már ase tudom merre vagyok arcal mi a külömbség a sík tolattyús és a nem sík tolattyús közt azt is halottam már hogy a tolattyút mozgatja az ember a bovdenel
Értem volt 1haveromnak 199-es zx9-ese pálya motor sport kipuff rendszer és nem volt rajta a ram air box és elég vadul csinálta azt amit csinált szörnyű volt hirtelen jött elő az erő és bődületessen és érdekeség a fordulatot nem tudtad +állítani 5000-nél fel ugrott 6000-re na ezért kérdezgetem ezeket mert gondoltam a 900-as ra rakni nagyobb karbit
Az akkor kell ha van rajta Ram air! Azon keresztül egyenlítődik ki a karbi úszóházában a nyomás! hogy egyforma legyen a szívótorokban! Ha viszont leszeded az egész ram airt akkor simán működi csak nem lesz rajta torlónyomás! Nem lesz plusz teljesítmény!
Például ezen is 10 és 11 között.
http://www.youtube.com/watch?v...
Tuning is van!
http://www.keihin-us.com/fcr.h...