Ezen csodálkozom, de ez egy fórum, mindenki elmondhatja a véleményét. Nem azért dicsérem a kilencest, mert el akarom adni, hanem azért, mert jobb motor volt. Végül is te is azt akarsz most venni a Zé után...
Nem akarok elhamarkodottan ítélni. Még egy hete van csak meg, 4-5 tankot motoroztam ki vele, ezután még biztos változni fog a véleményem, ahogy a barátnőmé is változott. A futómű már jó 2 személlyel is, de ez csak annak köszönhető, hogy volt itthon hozzá alkatrészem, és meg tudtam csinálni. A fék erősen markolva fog, majd megszokom. Elfogadnám a gyengébb motort, ha nagyon jól fogyasztana. Így erősítek egy kicsit rajta, próbálok belőle igazi vad Kawát csinálni. Alakul, minden csak idő és pénz kérdése. Szerintem sokáig meg fog maradni, de nem akarok megalkudni. Addig is eddzek nyakizomra és bicepszre, valamint kell egy hosszú szárú csizma is hozzá és már jó is lesz.
Én az enyémnél nem akarom elhinni/pedig igaz!/,hogy olykor harmadikban is el-el forog szárazon egy kicsit!Jó motor a kilences!A fogyasztása pedig több mint jó,főleg ha az ezresekhez viszonyítjuk.
Matska sajnálom, hogy már nem tudlak felültetni a kilencesemre. Nagyon meglepődnél. Ha vizes az út 5.-ben 140-nél elforgatta a 180-as gumit, 200-nál 6.-ban jobban megindult, mint a Z 140-nél. Az első kilencesemet hónapokon át nem mertem 8000 fölé forgatni, pedig előtte 250-es versenymotorral nyomtam. Viszont nem nagyon lehetett vele normális tempóban motorozni.
Próbálj ki egy jó állapotú kilencest.
Nem vagyok megalomániás, de a Z egy nyomatékszegény vas kis túlzással annyit megy (végre is, nyomaték- gyorsulásra) mint az FZ6S, amibe szintén tettem jópár km-t. Azzal is sokat motoroztam 2 személlyel, azzal ki voltam békülve, mert 600-as volt, és 6 liternél nem nagyon evett többet, 5-ből ki lehetett hozni 1 személlyel. Egy kicsit bántam, hogy az SV1000 végre elment mellettem, de 200-ig tartottam. Egy ezrestől és a ZX9 utódjától ez a teljesítmény méltatlan. Ha országúton -2 személy- előztem 100-nál a kilencessel 5.-6.-ban simán ment, ennél meg ma 3.-ban kellett rendesen odacsavarni, pedig rövidebb az áttétel is. Futómű biztosan beállítható rajta, nekem nem sikerült (kb. 15. motorom, több, mint 10 éve húzom a gázt). Most az eleje jó lett, a hátulja még jobb, de ehhez ki kellett cserélni a telót-rugót, és kellett egy rövidebb kutyacsont is. Fog kapni egy légszűrő-ház moddingot is, valamint vadászok rá kipufogót is. A csajomnak ma tetszett a 300 km gurulás, sokkal kényelmesebbnek találja az új hátulját főleg a gumis Fazer lábtartókkal. Ma is mondta, hogy a régivel könnyebb volt előzni. A fogyasztás ha szinte csak városban megyek 6.3L/100km egy személlyel, 2 személlyel folyamatos 120 7lityi.
Van benne erő, de ahhoz nagyon forgatni kell, akkor meg ha ilyet akarok veszek egy hatkilós gépet.
Nem tudja valaki, hogy -káros következmények nélkül- ki lehet-e iktatni a 2. pillangószelepet?
Sajnos nem tudom most csak sportmotorhoz hasonlítani, mert előtte az volt és azzal mentem a legtöbbet eddig, és nagyon megszerettem, csak egy kicsit lassítani akartam.
na jányok...sajna eladom a moccomat 1 misi 50 e ért...az tuti, hogy hamarosan megint fogok venni mocit , és maradni fogok ennél a márkánál, csak valami olyan járművet kellett keresnem amit tudok használni máskor is...
Jelzem, nem az enyem a Z1000 es mar ZX-9R-em sincs, de probaltam mindkettot. Ki beszelt okorsegeket? Tovabbra is tartom, hogy a Z1000 egy osztalyon aluli fos a ZX-9R-hez kepest.
Na látod azt elhiszem,hogy szokatlan... Ennyi. A futóművet meg csavarja vissza gyárira, nem szar az csak eltekergették. Az erőhöz hozzá sem szólok mert rossz poén ami itt elhangzott. Ha valaki tényleg ült már mindkét gépen az nem beszélne ilyen ökörségeket.
Nem is a kimotorozhatosagrol volt szo. En meg egy 250-est sem tudok kimotorozni, nemhogy egy 1000-est. De ettol meg erezhetjuk valamin, hogy gyenge-e vagy eros. Marpedig a Z1000 es a ZX-9R ereje finoman szolva nem azonos. A futomuvuk sem. A seducertt frankon megszokta a ZX-9R-t, akkor most nem csodalom, hogy szivja a fogat a Z1000-en ulve...
A Z1000-hez meg két dolgot, az ereje csupaszként kimotorozhatatlan akinek kevés nyomaték az meg ne 9-est vegyen hanem legalább ZRX1200R-t, a 9-es tulajok meg csak álmodhatnak a futóművéről...
Én 9-esben ugyanúgy gondolkodom következő motornak de csak a burkolat miatt.
Bocs, hogy belevau, de szerintem elég láma dolog a Z-t sportgépekkel összehasonlítani. Aki kevésnek érzi az erejét, vagy gyengének a blokkját az vegyen mást. Persze lehet rá költeni, tuningolni, de kérdés, hogy megéri-e? Nekem kimondottan tetszik, hogy olyan „nyers”, nincs olyan érzésem mintha villanymotoron ülnék (mint az újabb Z-nél). A rezonancia sem zavaró, bár utasként még nem próbáltam. Negatívumként a fogyasztását tudnám csak megemlíteni, azzal én sem tudok megbarátkozni. Beles dög…
Lehet, de az első fék még akkor is hurka rajta. A srác azt mondta ZX10-ből csinálták.
Okosítom minden nap, de egy normális kipu 1800 eu lenne... Szerintetek a kilences könyöksor jó lenne az én vasamra? Az egy korrekt 4:1 rendszer, arra a dob készítésében van gyakorlatom. 60-90-120 aztán jól van.
Holnap csinálok 2 személyes futómű próbát. Nincs valakinek felesleges ZX9 ülése? Keresek 2 egyforma sportdobot is.
Valoban elvetemult! Bar en nem latok raciot benne, mert geometriajat tekintve teljses ZX-10R, csak hianyzik rola az idom, ami meg kell ra. A ZX-10R-nek nincs kimerevitve a lengovillaja? Vagy ez ZX-9R E1-E2 villa? Okositsd csak meg azt a Z1000-t, jo lesz az. En a 750-el is az utak reme voltam, pedig azzal kellett kuzdeni.
Próbálj ki egy jó állapotú kilencest.
Van benne erő, de ahhoz nagyon forgatni kell, akkor meg ha ilyet akarok veszek egy hatkilós gépet.
Nem tudja valaki, hogy -káros következmények nélkül- ki lehet-e iktatni a 2. pillangószelepet?
Sajnos nem tudom most csak sportmotorhoz hasonlítani, mert előtte az volt és azzal mentem a legtöbbet eddig, és nagyon megszerettem, csak egy kicsit lassítani akartam.
GSX-550E 50LE
GSX-550EF (EU) 64LE
GSX-550ES (UK,US) 69LE
A Z1000-hez meg két dolgot, az ereje csupaszként kimotorozhatatlan akinek kevés nyomaték az meg ne 9-est vegyen hanem legalább ZRX1200R-t, a 9-es tulajok meg csak álmodhatnak a futóművéről...
Én 9-esben ugyanúgy gondolkodom következő motornak de csak a burkolat miatt.
Okosítom minden nap, de egy normális kipu 1800 eu lenne... Szerintetek a kilences könyöksor jó lenne az én vasamra? Az egy korrekt 4:1 rendszer, arra a dob készítésében van gyakorlatom. 60-90-120 aztán jól van.
Holnap csinálok 2 személyes futómű próbát. Nincs valakinek felesleges ZX9 ülése? Keresek 2 egyforma sportdobot is.
Egy elvetemült ZÉ tulaj gépe: