Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm. Egy személlyel jó városi motor, 2 személynél már vizet kell facsarni a markolatból előzés közben, vagy pörgetni. Lehetne javítgatni rajta, de nem tudom, hogy érdemes-e. Meglenne hozzá a szuper hátsó futómű, tudnék rá kiput is tenni, szerintem a légszűrőházat is meg lehetne turbózni. Az a baj, hogy jó időben még nem motoroztam vele.
Üdv Kawaszeki! Úton a sárvédő!
Dehogynem!Szálltam én már le remegő lábakkal egy CBR 1000 F-ről még fiatalon!Amennyire élveztem,annyira féltem is!Nála nem ez van!Ő szereti a motorokat,de csak nézni!Kunmadarasra rendszeresen jön,de nála ennyiben ki is merül,ettől jobban addig sem érdekelte,amíg nem ült motoron!Szép a Z!
Az a baj, hogy téged még nem ijesztettek meg a hátsó ülésen. A rendőr haver vitt be a szomszéd városba (20km) az én motorommal. Előtte neki R6-ja volt. Mondom neki óvatosabban húzza neki mint a sajátján. Elindulunk finoman majd 200 m múlva kettesben stift. Motor eleje rendesen a levegőben, hátul azt se tudtam hova kapaszkodjak. Azt mondja ha kicsit húzta nem reagált (2 perc után még hideg a motor). Aztán már tisztelte...
Lőn kép:
Én is finoman vittem először/vagy két utcányit!/,de nem nagyon szokta meg!Meg olyan mint a nők többsége,még álló helyzetben is fázik!Bár ezen még csak egyszer ült/este,10-12 fok/,de úgy szállt le,mint aki esőben motorozott! Ez nem az Ő világa,neki a BMW a valami négy kerékkel.Persze jobb egyedül motorozni,de így sok helyre vagyok kénytelen autóval menni,ahova szívem szerint pedig motorral mennék!Így jártam!
Mi ált. ketten motorozunk. Csajokat finoman kell bevezetni a száguldásba. Először 100 is sok volt, aztán már ment a 140 túrásban, később 180-nál a hang zavarta csak, mielőtt elcseréltem tudta hogy a nagyobb tempó után úgyis visszalassítok, csak megelőzök valakit. Belejönnek, mint a kiskutya az ugatásba. Ha kitartó vagy azt is meg tudod tanítani hogy arra dőljenek, amerre kanyarodni szeretnél.
Esőben a kilences jó volt, csak egyedül a hátsó féket nem lehetett használni, viszont szinte csak a kesztyű és a sisak ázott. Egyszer fél méteres vízben (szó szerint) Tokajról hazafelé még a kürt is beázott, de hazavitt!
Hülye voltam,mert az autómhoz vettem ablaktörlőlapátot,ami nem fért bele,így nem tudtam teljesen körbecipzárazni,a menetszél pedig így könnyedén kicsomagolta!
Nekem jobban tetszik ez a kapaszkodó nélküli típus,bár én jobbára egyedül motorozok,mert a Leányzóm nem rajong érte,mondhatni fél ilyen tempónál!Én már a hatosról is le akartam venni,de mivel úgyis készültem eladni,ezért nem foglalkoztam vele.Esőben szerintem nem élmény sem a Z sem a ZX!Oda autó kell.
Sajnálom a táskádat/cuccodat. Az enyémen rongyosak az oldalsó zsebek (márkás hátizsák), de még a rendszám is meghajlott autópályázás után.
Az a hátizsák hibája volt, ne vedd magadra
200-nál kezdődik a móka (8000), ott még 2 személlyel is nagyot tol. Senki nem hiszi el, de leforgatja a mutatót. Ha mész néhány km-t 200 körül utána sokkal jobban reagál a gázra. Aztán városi kínlódás után megint "ellustul".
Hát igen,az ujjunk sem egyforma.Én egyszerűen nem bírom megállni,hogy ne tépjem,ha van hely!Megindul az ember aztán csak pakolja felfelé mint állat!És nem kell sokat várni arra,hogy elhagyja a mutató a 200-at!Bár ma jobb lett volna,ha csak szépen araszolgatok!
Csere volt, nagyon olcsón nem adtam volna el, mert még 2 évet biztosan kibírt volna alattam. Viszont akkor már lett volna benne közel 50,000km amivel nehéz lett volna eladni. Az utóbbi pár évben zuhanórepülésbe ment az ára lefelé. Viszont egy kisebb motor árát rá kellett fizetnem...Kp. az más. Nagyon olcsón vettél 2004-es masinát. Kár hogy azon már nincs kapaszkodó.
Sajnos én sem tudtam vele lassan menni. Amiben jobb a ZÉ az a szélzaj. Kb. a fele, mint eddig és a városi közlekedés.
Nem feltétlen akarom eladni, de nagyon sok mindenben csalódtam. Sokkal többet vártam a "nyomatékos" blokktól, az újabb futóműtől, stb. 2 személynél kanyarba (kocogós városi tempó) pl. leér a cipőm. Nem rossz ez a motor, csak az a baj, hogy a kilences a mérce. Adok még neki egy kis időt, hogy bizonyítson. Esőben már látom a sorsom...
A titok az, hogy különbözőek vagyunk Én nagyon jól elvagyok vele a 100-200-as tartományban is Nagyon ritkán csavargatom 2k fölé. De tény és való a tetvészkedés tényleg nem az erőssége
Kérem a TITKOT elárulni!
Akkor elég jól adtad be a 9-est ahhoz képest,amennyiért hirdetted!Viszont hamar kiábrándultál a Z-ből,ha máris elcserélnéd egy frissebb kilencesre!Én amikor eladtam az előzőt,akkor végignéztem sok motort és azt mondtam magamnak,hogy volt az olyan jó,hogy újból azt vegyek!Ami egyszer bevált,azt nem szabad lecserélni!Én csak a ZZR 1400-ast választottam volna helyette,ha lett volna annyi suskám!Bármihez is hasonlítjuk a 9-est,olyan ár/érték/teljesítmény arány egyik más típusnál sincs,mint a 9-esnél!Én az enyémért 1.05-öt adtam.Milyen 2004-es sportmotort tudtam volna venni ennyiért?!És még GYÖNYÖRŰ SZÉP is ráadásul!Vagy tévedek?
Nem igaz, nem igaz, nem igaz A kilencessel lehet gyönyörűen lassa(ba)n is menni
"Szereltem" ma egy kicsit.Ahhoz képest,hogy nyitott dob van rajta,elég halk/volt!/ a gép.Gondoltam átszabom kissé a dobot,mert túl hosszú,és ez így esztétikailag amúgy sem tetszik.Levettem a dobot és mit találtam?Egy katalizátort a dobba nyúlóan, ráépítve a "könyökcső? végére!Hát ezért volt ennek olyan halk,fújtató hangja!De a flex szépen leválasztotta onnan,s így már megjött a hangja is,meg még egy kis plussz kakaó is előkerült!Érezhető!Eddig is tetszett,mert erősebb mint az előző volt,de most még jobb!De szerintem még mindíg nem elég hangos,úgyhogy csak kivágok én még majd a dob hosszából is egy keveset! Az a baj a kilencessel mint motorral,hogy nem megy lassan!Én állandóan cibálom,így ma is.250 fölött a menetszél kicipzározta a hátizsákomat,és kifordított belőle mindent!Csak jóval később vettem észre,visszamentem keresni,de a lényeget nem találtam meg,így ez a mai motorozás volt vagy 40-be.
200-nál kisimul a járása
150-nél egy picit tényleg rezeg a kilences, de ettől motor és nem autó.
Szerintem meg rezeg és durvább a járása, mint egy CBR Hondának pl. 6-7 ezer között csikiz a legjobban Haverom Africa Twinje alapjáraton simábban, egyenletesebben jár, mint a ZX-em Persze ezért is szeressük meg nem alapjáraton használjuk ugyibár
Bocsi én a rezonanciára gondoltam! A 9-es nem rezeg! Igy gondoltam hogy finomabb!
A Z tényleg könnyebben kezelhető!
Nálam is fő gond -szerinte- hogy nem éri el a tankot. Hát persze hogy nem, mert egyenes háttal ülünk, és nem hasalunk. Szerintem a réginek megszerette a tulajdonságait (a hangját is hiányolja).
Motoroztasd meg egy 04-es Tizedessel. Egy ideje sokkal jobban haladok mert az Asszony sosem ül fel mögém. Aszondja a K9-es gixerre. "Meg kell nézni milyen a tank fogása!"
Elől csak 130-nál rossz, hátul ki fogom cserélni a lábtartót gumisra ha marad, de nem látok rá sok esélyt. Amúgy tévedsz a kilences sokkal durvább, csak nem rezeg. Ez olyan finoman kezelhető, hogy ha lenne benne egy tiltás 8000-nél mindenki ezt használná tanulómotornak.
Hát igen!
A régi Z-k tipikus hibája a rezonancia!
Hosszú távon elviselhetetlen! A 9-es sokkal finomabb szerkezet!