Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól választottál!
+1 a barátnőm egyből észrevette hogy előzéskor sokkal lassabban maradnak el a kocsik (pedig többet is csavartam a gázon)!
Nagy ZÉ cserélhető fiatal kilencesre. 2006-os 6000 km. Sérülésmentes, magyarországi, szervízkönyves, gyári állapotban, teljesen hibátlan. 124 ló.
Beszámolták 1.1-be a "régi" motort. 2 évet jártam vele, azalatt csak olajat gumit akkut fékbetétet kellett cserélni! Bármikor fordítottam a kulcsot ment.
Most viszont gáz van. Úgy gondoltam a ZÉ kényelmesebb lesz az asszonynak is, de nem. 20 km után leszavazta. Nem tud kapaszkodni, nem érzi magát biztonságban -neki is- jobban fúj a szél, nagyon rezeg a lábtartó, stb. Szerintem az a baja, hogy nem ült még egy CBR1000RR-en hátul. 2 személlyel már érezhetően gyenge az első fék (97+67kg). Pedig ebben a gyári fékbetét van és a tárcsa sem kopott.
Mivel mi főleg ketten motoroztunk én raktam egy kb. 2cm vastag anyát az alátét helyére. Egy kicsit trükközni kellett utána a leszorító anyával, de így nagyon jó volt vele menni, ezek szerint a 2. személynek is. Ha egyedül motorozol ne emeld ki nagyon a seggét, mert a csuklódnak sokkal több súlyt kell majd tartani, amit szinte csak a nagyobb sebességgel tudsz majd kompenzálni.
Becsüljétek meg a kilenceseket!
Köszi 9363,hogy megmérted a vasad hátsóját!Azt értettem az egy alátétre hogy a gyárin kívül tettünk bele mégegyet Életem Párjával.Azért kértem,hogy mérje meg valaki mert alacsonynak tűnik.A zxr-n magasabban van alapból a hátulja,de a váznyúlványt átfúrtam a tanknál.A két furat között 3mm van és hátul kb 5-7 cm-l magasabb lett és az üléspozició is magasabb lett.A 9-n nem akarom átfúrni mert az ülés idom nem takarja el,mert nem ér el addig mint a zxr-n.Csúnyán mutatna egy kilátszó furat a tanknál.
Üdv IDEHAZA!
Üdvözletem minden zöldvérünek!
Örülök hogy rátok találtam,nem volt egyszerű :)
Idén áprilisban,megtaláltam "szerelmem" pont úgy ahogy annak idején láttam.
-Most már haza is vittem!
Az enyém 67cm de a gumim vászonon van már,azzal a magasságal kb annyi lehet mindt a tiéd.Emelni szeretnék rajta,legaláb 5cm-t mit szóltok mennyivel kellene rövidebb kutyacsont?
A 9-est beszámíttattad,vagy hogy bizniszelted?
Igazából nem tudom mit értesz azon,hogy egy alátét van betéve,de mondom.Csak kíváncsiságból megnéztem és megmértem az enyémet.Egy alátétet látok a rugó alatt.Letámasztva 98 cm. a farokidom legmagasabban lévő pontja,egyenesbe állítva 99.5 cm.Bár az enyém nem ugyanaz mint a Tiéd,de lehet,hogy e téren nincs különbség!?Azt én nem tudom,hogy ez gyárilag van-e így vagy sem,mert én így vettem.
A motor 2006-os 6000km-rel, állítólag még gyári gumikkal. Fekete, este lesz kép, egész délelőtt suvickoltam.

Sajnos nem nagyon állítható az eleje. A bal száron semmi csillapítás, csak rugó van benne, a másikban a csillapítás állítható, a rugó előfeszítés nem, így fékezéskor nagyot bólint. Az eleje olyan könnyű, mint egy camping biciklié. Nézegettem hogy lehetne rá kormány-telót rakni, nem egyszerű. Én is jobban örülnék a régi blokknak, főleg a fogyasztásának. Viszont ez nem rángat 3000-nél! Annak is lehet 15 litert csinálni, de átlag azért 6 alatt marad tempósan. 130-nál rezeg a kormány, tükörben csak 120-ig látsz valamit. 170 km után -hidegben- villog h tankoljak...
Lett volna egy 2006-os tizes is pesten, kevés kilóméterrel 2 milláért, ha érdekel valakit a Harmatinál megleshető. Majd lassan megszokom hogy nem kell gyorsan hajtani. Valamit kitalálok a fogyasztására az biztos! Először a légszűrőnél fogok variálni, szerintem sokat kap. Szívató nélkül simán beindul hidegen.
Már készülök a télre, elő vannak készítve a tuning cuccok. K4 1000 hátsó futómű, pazzaz kormány, fémfékcső. Jó lenne a Yoshimura rendszert is felrakni rá, csak ott kezdődik a gond, hogy a leömlők 3 mm-rel vastagabbak, mint a Kawán. Addig is csatolok képeket milyen lesz (felni marad).
Szép napot mindenkinek!Kiváncsiságból megmértem a 9-s hátsóját,hogy hány centin áll letámasztva. Egy alátét van berakva a rugóhoz,és így mértem 98cm-t a faridom csúcsánál.Még mindig alacsonynak érzem. Szeretném megkérdezni,hogy ha egyikőtök/akinek szintén csak egy alátét van benn/megmondaná az ő gépe hány centin áll.
Tudomasom szerint lehet allitani a szarakat a Z1000-en, de sajna az a hanyinger megoldas van abban is, hogy az egyik szaron a nyomo-, a masikon a huzofokozatot lehet allitani, egy nehany fokozatban. A rugoelofeszitest pedig nem lehet allitani.

Tenyleg nagyon szeretheto masina a Z1000 es ezekszerint Te is gyengebbnek erzed. Igazabol nem tudok mast elkepzelni, minthogy a sport-blokkbol felfurt, injectorral megtamogatott blokk ugy lesz nyomatekszegenyebb, mint az eredeti, hogy direkt b....szak el. Ezek a marketingdumak ugyanis a kovetkezot mondjak mindig (a Z1000 eseteben is igy volt): a jobb hasznalhatosag es nagyobb also-kozep tartomanybeli nyomatek erdekeben felfurtak a blokkot es injectorral lattak el, athangoltak a vezerlest, stb. Ez igy elolvasva fasza es tulajdonkeppen ez is kellene legyen a normalis eredmeny egy sport-naked motorkonverzional. Erre fel az eredmeny ezzel szoges ellentetben all, mert ahogy Te is irod a Z1000 fennt szepen meg is lodul, de eppen az also es kozep tartomany az, ahol a ZX-9R sokkal erosebb hiaba kissebb, hiaba karburatoros. Raadasul kevesebbet eszik... Akkor kerdem en: most mi a f...szt is csinaltak a mernokok? Orok almom egy ZX-9R blokkos Z1000!

A Z1000 kipu hangjanal mar csak a kinezete rosszabb, 4-1 rendszer neki! Nincs szebb a sor 4, 4-1 hangnal, plane ha Kawasaki! Vahh, de mennek most egy kort egy Z1000-el...
Gratula!Akkor mégsem lett 10-es,mégiscsak naked!A Z egy nagyon szép motor!Milyen színű?Évjárata?Km?Képet mikor látunk róla?
A rövidebb áttétel ellenére még olyan 20%-kal gyengébbnek érződik az új vas. Viszont ha pörgeted nagyon meg tud indulni, még 5.-ben is kapaszkodni kell, ami ugye adódik a testhelyzetből is. Városban sokkal jobb a Z, illetve rövid távokra, viszont az űlés egy picit kemény. Autópálya halál 100km után, abban a kilences verhetetlen. Nem ezt mondják, de a Z szerintem értelmesebb, nem annyira száguldozós motor. A hátsó fék jó, az első olyan mint egy kapcsoló. Egy darabig semmi, aztán fog rendesen, süllyed egyből a moci eleje 15 centit. Majd kicsit keményítek rajta, remélem ezen is lesz kompresszió csavar. A fogyasztását leszámítva nagyon szerethető masina. Külsőre még midig gyönyörű, csak csendes a 4 trombita.
Gratulalok! Remek motor a Z1000 en a ZX-9R idejeben tulajdonkeppen azt akartam venni. De sokkal magasabb ara miatt vegul Ninja lett anno. En vegul nem bantam meg, mert a maga nemeben a ZX job gep szerintem, raadasul a Z1000 eleg gyenge a ZX-9R-hez kepest. Te mit tapasztaltal errol?
Sziasztok! Lecseréltem a kilencest egy Z1000-re. Ma mentem is vele 250km-t. Sajna többet eszik, viszont nagyon könnyű irányítani, nem csábít 200++-os száguldozásokra. A lelke végül is 9-es. Nem kényelmesebb autópályán, de városban nagyon jó!
ugy 96-97\\\" körül legördültünk a csongrádi motoros találkozóra ahol a bulit a tisza árterében rendezték meg. a péntek esti 20 órai érkezésünk után kb fél órával nem gyenge vihar kerekedett ,ami a komplett fogadó sátrat felrakta a fák tetejére,majd jégesővel inditott, és özönvizet zúditott a kb 300 fős sátortáborra . az első cunami 20 percig tartott , majd amint alábbhagyott az áldás kezdtünk előszivárogni a sátrakból, és jött a meglepi. a nagyon kemény ártéri agyagos föld ,az átlagos 10cm esőviztől dagonyává változott és nyelte elfelé azoknak a motoroknak az oldaltámaszát ,középálványát amiket nem támasztottak meg kellőképpen. kb 100-120 motort számoltam meg gyorsba , ami a földön hevert. a cunami intenzitását jelezte pl az . hogy egy fz 750-es ugy beázott hogy a tulaj ott helyben lebontotta a fél motort és kiszerelte a föbb elektromos kütty-prüttyöket, majd kiszáritás végett elvitte a büféshez megmikróztatni ,hátha gyorsabban kiszárad. amig mi ott voltunk a bulin az fz eggyet nem lőtt az tuti. jöhet a sárvédő, hátha még valakinek megtetszik! szombatra jo idő igérkezik, lepörgünk mezőberénybe egy kevés gumifüstöt szivni, én meg beugrok moto-markethez megnézem milyen állapotu zx 10-ket árul, valahol arrafelé árulnak egy 10-est egy guritásért ,azt is megnézem, igaz a hirdető elmondta hogy kint pályáztak vele. a ram-airt, szivesen! nekem pedig jol jött a kuka hengerfej, az összes szelepvezetöt kipréseltem mert kell néhány darab. a moto gp dobok mellett gyártunk sima hagyományos dobokat is, ime néhány kép.kawaszeki
A letámasztás egy" kényes" dolog.Hány meg hány motorosnak okozott már bosszúságot az eldőlés!
Legközelebb figyelj oda!
ma fogta magát a motorom és eldölt igazábol az volt a mákom hogy a eton ról a fübe dőlt ezért csak a hátsó indexem bánta illetve a fejidom repedt meg a tükörnél kicsit leejtett a bejáró ezért dölhetett el:( fasza...ugysincs elég baja az embernek...
szia
nekem van egy,de a 2000.utánihoz,a macskaszemühöz!
egy pici javitás van rajta,ha érdekel 40000ft
sziasztok.
azt szeretném megkérdezni hogy nuincse valakinek zx9 re fejidom? pálya idom is érdekelne.
Halli!
Igen láncvédős a sárvédő! A jövő hét elején megkapod a sárvédőt!
Ma csináltam neked egyet! Holnap vagy pénteken adom postára!
A street 9-esről nem tudok még semmit!
Köszi a ram air alkatrészét!
Szia Kawaszeki.Nagyon köszi a segítséget.Most hétvégén az elején ültettünk lejjebb a villaszáron való lejjebbengedéssel 1.8 cm-t és az alátétet kiszedtük a központi rugóstag alól ami 0.6 cm.Tegnap próbáltam nem igazán érzek külömbséget az eredeti állapothoz képest a futásában stabilitásában .Abban esetleg lenne ötleted hogyha kicserélném a kutyacsontot mondjuk kb 2 cm el hosszabbra akkor mennyivel csücsülne lejjebb a hátulja?Ja meg akkor az elejét is lejjebb kellene engedni,de nem tudod mennyivel?Vagy ott maradjon az 1.8cm ültetés?
Az évjárat téma úgy látom mindenfelé megoszlik és szerencsére mivel most volt eredetvizsgán nem volt ott se semmi gond.Nekem meg az csak jó ha papiron 2 évvel fiatalabb a cucc,és ha esetleg így is van hogy ténylegesen 2001 ben gyártották,akkor az meg nem számít,a lényeg számomra,hogy mikor helyezték forgalomba(pécsi steelhorse márkakereskedés-elötte a szalonban állt egy kicsit) és hogy tudom azt hogy kié volt ,hogy használta és nem volt törve(ami valljuk be igen igen ritka) és lényegében m.o.-i első tulajos (igazábol a második de az első tulaj 4000km t használta-félt tőle a srác-vett egy kissebbet ami nem megy ennyire-nehogy eldobja a mocit-ezt beszélik de jól is tette ).Úgyhogy akitől vettem annál volt 4000 km.óta.Hibátlan állapotú és remélem így is marad-mert ugye kawasaki.Lehet hogy furcsán hangzik de még a honda márkakereskedésben(átvizsgáltattam) is azt mondták (a szerelők is)hogy k..va jó a gép,bátran vegyem meg.És ugyebár nekik az lett volna a cél hogy fikázzák és vegyek hondát-suzukit-yamahát stb.A barátomnak hondája van 1100 XX ő ajánlotta a mocit(az ő barátjáé volt)-ez is jelent valamit,rossz nem lehet.Úgyhogy mivel ezeken felül még plusz elégedett is vagyok a motorral,így boldog vagyok hogy ezt választottam(remélem így is marad-kopp-kopp-kopp).Ja és remélem jó idő is lesz hogy használni is tudjam .Nagyon nagyon sokáig .Szép napot,széles utat mindenkinek.
gratulálok a jo állapotu motorodhoz.én is ilyen motort kerestem,és találtam is a moto-márketes ulyhelyi imi-nél, de sajna a saját régi 9-met nem tudtam eladni, igy ugrott a beujitás. a motorod szerintem is 2001 évjáratu, de. egy motoros barátom régebben vásárolt yamaha fz 750-ét az eredetvizsgán visszaminősitettték 2-évvel ,mert alvázszám szerint akkori évjárat nem lehetett. ennek csak akkor lesz számodra rossz kihatása ,ha valamilyen okból biztositoban kell javittatnod a motorod és kiütközik a forgalmiba bejegyzett évjárat, és a motorod valós alvázszám szerinti évjárata. a biztosito pedig ha megneszeli ,hogy valamilyen okbol nem kötelező neki a kárt kifizetni ,akkor aztán jön a mutogatás -eredetvizsgálo-kereskedés-meg a puli kutya .stb. és mindenki a saját igazát probálja bizonygatni, csak majd a te motorod nem fog helyreállitodni. a hátso rész ültetését én is a kutyacsont cseréjével kezdeném, de inkább marós szakemberre biznám a gépmunkát. az elsö proba kutyacsontot egyszerü anyagból a gyárinál tetszés szerint 2-4 cm hosszabra készittetném el , és a beszerelés-probakör után lehetne élesben elkészittetni a tuti alkatrészt. nekem barátaim gsf 600 bandit,gsxr750 srad,gsx1100f,zx 636-on alkalmazták ,de ami tuti ,hogy egy motor sem állt meg utánna sem oldaltámaszon, sem középállványon.de az elöttem tanácsot adok ezt már jol kivesézték. üdv a 9-es zöldségek táborában. tegnap a motorszerelő barátom egy főtengelyhibás 954-ből kezdte leereszteni a folyadékokat . az olaj után a hütőfolyadékot kezdte leengedni,kicsavarta a vizszivattyuházon lévő leeresztő csavart,és kezdte kifolyatni a \"zöld\" fagyit. a mühelyében többen is tartozkodtunk, ki-ki honda,suzuki,yamaha fan,egyedüliként én voltam kawasaki fan, a motorszerelő barátom elvakult honda párti, utálja a kawasaki márkát,na és a zöld szint, szerinte sok a tankon a betü, a motort 5 betüvel irják,és az honda. azt hogy a 954-böl kezd folyni a \"zöld\" fagyi többen is figyeltük, erre én nem hallkan beszoltam a motorszerelőnek :egy igazi hondának is csak \"zöld\" lehet a lelke! a motoros haverok csak fuldokoltak a nevetéstől, a szerelő meg csak tologatta az orrán a szemüvegét! csak a kawasaki! széles utat ,olcso benzint! kawaszeki
üdv basi! nemrég kérdeztem hogy van-e hátso lengővillára-kawa zx9r 98-99-es-hez sárvédő ,amit hirdettél , a képen amit közzétettél azt sasolom ,hogy egyben láncvédő szerepet is betölt, ha jol vágom a dolgot -erősitsd meg-akkor rendelnék tőled egy ilyen sárvédőt a cimborámnak, a postai utánvét ok, azaz 10000ft+posta klt. azonnal postázhatod, a cimbim már furná-faragná-festené . a hétvégén, szombaton mezőberényben gumimérgezést kaphat bárki mert \"fighter\" napot tartanak, naná hogy bátszi gumifüsttel a végén. mi sokan megyünk, egy két cimbim ott lövi le a gumiját, vasárnap ha jo az idő, elhuzunk szlovákia irányába, elköltjük a maradék koronánkat, mert jövöre már \"euros\"ország lesz szlovákia. remélem nem sielni fogunk!keresnék még zx900b bal oldal idomot ,sérültet -töröttet-sikamikást-csit-csat-padka-árok- szoval nem éppen karcmentest. fejidomot töröttet, esetleg darabokat, amit tőled vettem sajna kevés a sikerhez, ugyis faragva lessz az idomzat. a multkori mühelymunkán sikerült két használhato hengersort összepréselni, és a dugattyukon vadi uj gyürügarnitura figyel fent, tehát az olajfogyasztás minimalizálva. a fighter zx9r-t kérdezted-e, a főtengely miatt.megkerestem a 9-esed képét a valahanyadik oldalon ,ott egyben jol néz ki ! üzenj ha várhatom a cuccot! kawaszeki