Tekergetés előtt azért illik körülnézni 98-tól alkalmazott 46mm-es villa egyformának tűnik ugyan, de csak kívülről, belül nem. Mindegyik modellfrissítésnél változtattak rajta, így van eltérés a C/E/F verzióknál.
Köszönöm balazx9r hogy szóltál de nem lepett meg a dolog.Azt szeretném megkérdezni,hogy kinek mi a véleménye gumival kapcsolatban.Most hátul egy dunlop sportmax gp van,az elején egy michelin pilot 2ct.Egy kicsit összekeveri az egész gépet a michelin.Olyan érzésre mintha a hátulja már rég befordulna az eleje meg túrja magát kifelé.A hátsó még hideg állapotban is sokkalta jobban tapad mint az eleje.Egy cimbinek R1-e van.Neki is volt fenn ilyen michelin és nem nagyon szerette.Mi a legjobb a 9-nek amivel a legjobban gurul?
Tegyéll egy 3mm vastag alátétet a rugóstag fölé,így egy kicsit orra áll de jobban fog fordulni.Nekem eddig minden gépemen bejött.Igaz hamarabb elfárad az alkarod.
Ki fogom próbálni a csavargatást. Most -elől- biztosan puhább, de nem is fájdul meg rajta a csuklóm a 4-esen. Azért ma is belement 307 km... A jövő héten beszámolót kérek mindenkitől
Az a 170 kg biztos?A Honda anorexiás 6oo rr-je volt 2 - 3 éve 160 körül szárazon,vagy rosszul emlékszem?Akkor egy kb. tíz évvel ezelőtti nagyobb köbcentis gép létezik,hogy már olyan könnyű volt?
Azért nem eszik olyan forrón a kását.Ha még valaki segítene belőni a futóművet akkor maradnék a 9 nél.Lehet egy kis gyakorlással más beállítással összejönne valami jó dolog.
Nem hát, azért mondom, hogy egy 9-el sem kell beszarni a pályán. Egy moci nemcsak kW, kg, mm, Nm-ből áll. Jó példa rá a "súlyos" ZX-7, ami dagi volta ellenére egy ultrastabil, veszedelmes kanyarseprű
De, ha a 2 motort összehasonlítva zozo stílusának jobban fekszik az RR, nagyobb vigyorral száll le róla, akkor neki nem kétséges , hogy Hondista lesz
SPORTRIDER által javallott beállítások.
http://www.sportrider.com/tech...