Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a legjobb
Én nem írtam hogy hiteles
Ezt találtam oszt jóvan
Amugy is többet kapott mint kellene,mert szinte szárazra lett takarítva az egész teló
A cumisüvegben,mint hiteles mérőedényben én nem bíznék meg!
Én is vettem egy mérőpoharat az olajcsere előtt,csak aztán rájöttünk,hogy fél liternél egy jó erős fél decit csalt!
Az ilyen skálás "edények" csak körülbelüli értékeket mutatnak,nem hitelesek!
husvéti csemege
Figyi azt az olajat? Meg még a szaga
Ebbe tuti nem volt olajcsere mióta megvan
Köszönöm mindenkinek,királyok vagytok!
Valaha egy KLR(KLE?)-en láttam,hogy a dekliből kell kivenni a szűrőt,ezért gondoltam ezt.Bár az csak egy hengeres volt.
Neked is sok locsolot bogyesz!
kellemes húsvéti ünnepeket és sok locsolót mindenkinek
Hali.

kössz mindenkinek a jótanácsokat!a héten leveszem és majd írok? hogy mi a helyzet!
Mocskos szájú rút kismalac
Erdő szélén gyorsan halad
Lányos házhoz megérkezve
Versikével ténfereg be
Tojás nem kell, Cukorfalat!
Vágjad magad rögtön hanyatt
No.1
Palinkas jo reggelt a lustaknak!
Vagy ami a legegyszerűbbnek tűnik számomra és mindent magyaráz, hogy a léptető tengely végén a léptető mechanikánál eltört valami csavar. A csilalgot rögzítő, vagy a rugós retesznek a rugója, vagy sztem ilyesmi. Én szerintem először vedd le a kuplungot, nézd meg ezt, nem biztos, hogy a blokkot szét kell bontani.
szerintem meg olajtükrös lesz az mint az UAZ
szerintem nem kell levenni ,inkább az alján keress egy kerek fedelet,mint a gpx-nél .
én is okoskodok egy kicsit. Szerintem a léptetővillák végei "semmisültek" meg, vagy a léptetőtengyel fészkei koptak el. De mind?
Ez a megoldás erősen emlékeztet anno a GPX750-en alkalmazottra. A blokk alján található az olajszűrő, függőlegesen áll. Egy központi csavarral van lefogatva a fedlap, ami sugár irányban bordázott.
Urak!
Haver vett egy ZRX 1200-ast.
Ilyen olajszűrőt hoz hozzá a gép.
Úgy nézem,hogy a jobb oldali deklit le kell venni a szűrő cseréjéhez,mert bal oldalon van a vezérlése.
Ez tkp. a ZZR 1200-as blokkja,ami meg majdnem a ZZR 1100-asé,ha jól elmélkedek.
Tehát ezeknek nem fémházas olajszűrőjük van,és a cseréjéhez le kell venni a deklit,a jobbost?
ha 1.-ben gurult, majd hirtelen felpörgött az érdekes... nem tudom... Szeki biztos fogja tudni..
Tudnál valami okosat mondani a lent leírtakra?
teljesen érthető... sztem nem olyan nagy a baj,.,,.. mintha vmi szétesett volna a kapcsoló szerkezetben... Szeki biztos fogja tudni, mi szokott szétesni..
Ja még annyi, hogy a motor ugy van üresben, hogy 1-esben gurultam vele felpörgött és ennyi!Tehát 1-esben volt és mégsem megy ha ráengedem a kuplungot!
A váltókar mozog le fel de nem ugrik be sehova.Nem lehet megkeresni az üreset sem.Nem kattan csak mozog le fel akadály nélkül!Olyan, mint ha üresből akarnád betenni 1-be vagy kettőbe de épp csak addig nyomnád le vagy húznád fel a váltókart, hogy még pont ne tedd sebességbe!(nem tudom igy nagyjából érthető e de nem tudom, jobban leírmi)
Gyári dobot keresek zx9-Re 97-es.
Karcmentes, hibátlan, érdekel, péz nem számít, csak óccó legyen.
Csak ha nevetek.