A cumisüvegben,mint hiteles mérőedényben én nem bíznék meg!
Én is vettem egy mérőpoharat az olajcsere előtt,csak aztán rájöttünk,hogy fél liternél egy jó erős fél decit csalt!
Az ilyen skálás "edények" csak körülbelüli értékeket mutatnak,nem hitelesek!
Köszönöm mindenkinek,királyok vagytok!
Valaha egy KLR(KLE?)-en láttam,hogy a dekliből kell kivenni a szűrőt,ezért gondoltam ezt.Bár az csak egy hengeres volt.
Mocskos szájú rút kismalac
Erdő szélén gyorsan halad
Lányos házhoz megérkezve
Versikével ténfereg be
Tojás nem kell, Cukorfalat!
Vágjad magad rögtön hanyatt
Vagy ami a legegyszerűbbnek tűnik számomra és mindent magyaráz, hogy a léptető tengely végén a léptető mechanikánál eltört valami csavar. A csilalgot rögzítő, vagy a rugós retesznek a rugója, vagy sztem ilyesmi. Én szerintem először vedd le a kuplungot, nézd meg ezt, nem biztos, hogy a blokkot szét kell bontani.
Ez a megoldás erősen emlékeztet anno a GPX750-en alkalmazottra. A blokk alján található az olajszűrő, függőlegesen áll. Egy központi csavarral van lefogatva a fedlap, ami sugár irányban bordázott.
Urak!
Haver vett egy ZRX 1200-ast.
Ilyen olajszűrőt hoz hozzá a gép.
Úgy nézem,hogy a jobb oldali deklit le kell venni a szűrő cseréjéhez,mert bal oldalon van a vezérlése.
Ez tkp. a ZZR 1200-as blokkja,ami meg majdnem a ZZR 1100-asé,ha jól elmélkedek.
Tehát ezeknek nem fémházas olajszűrőjük van,és a cseréjéhez le kell venni a deklit,a jobbost?
teljesen érthető... sztem nem olyan nagy a baj,.,,.. mintha vmi szétesett volna a kapcsoló szerkezetben... Szeki biztos fogja tudni, mi szokott szétesni..
A váltókar mozog le fel de nem ugrik be sehova.Nem lehet megkeresni az üreset sem.Nem kattan csak mozog le fel akadály nélkül!Olyan, mint ha üresből akarnád betenni 1-be vagy kettőbe de épp csak addig nyomnád le vagy húznád fel a váltókart, hogy még pont ne tedd sebességbe!(nem tudom igy nagyjából érthető e de nem tudom, jobban leírmi)
Ezt találtam oszt jóvan
Amugy is többet kapott mint kellene,mert szinte szárazra lett takarítva az egész teló
Én is vettem egy mérőpoharat az olajcsere előtt,csak aztán rájöttünk,hogy fél liternél egy jó erős fél decit csalt!
Az ilyen skálás "edények" csak körülbelüli értékeket mutatnak,nem hitelesek!
Figyi azt az olajat? Meg még a szaga
Ebbe tuti nem volt olajcsere mióta megvan
Valaha egy KLR(KLE?)-en láttam,hogy a dekliből kell kivenni a szűrőt,ezért gondoltam ezt.Bár az csak egy hengeres volt.
kössz mindenkinek a jótanácsokat!a héten leveszem és majd írok? hogy mi a helyzet!
Erdő szélén gyorsan halad
Lányos házhoz megérkezve
Versikével ténfereg be
Tojás nem kell, Cukorfalat!
Vágjad magad rögtön hanyatt
Palinkas jo reggelt a lustaknak!
Haver vett egy ZRX 1200-ast.
Ilyen olajszűrőt hoz hozzá a gép.
Úgy nézem,hogy a jobb oldali deklit le kell venni a szűrő cseréjéhez,mert bal oldalon van a vezérlése.
Ez tkp. a ZZR 1200-as blokkja,ami meg majdnem a ZZR 1100-asé,ha jól elmélkedek.
Tehát ezeknek nem fémházas olajszűrőjük van,és a cseréjéhez le kell venni a deklit,a jobbost?
Karcmentes, hibátlan, érdekel, péz nem számít, csak óccó legyen.