sztán lásd a kapcsolóház tartalmát, a kukactengely vége a fokozat rögzitő mechanizmussal meg pár apró prüty-prüty, tehát itt a váltó fokozatokhoz itt nem férsz hozzá
háj! valakinek el tűnt a motorjából a sebességfokozat, én először a kuplung alsó munkahengert venném szemügyre,sztán ezt a váltó/motorház deknit. a meghajtó lánc kifűzésével vehető le ez a dekni és a kapcsolóház tartalmát rejti.
Bár nem engem kérdeztél,de a múltkor már egyszer beírtam,úgyhogy ide másolom neked:
Gyorsba,ahogy én láttam:
1.- a teló aljából a csavar kiszed
2.-olaj kifolyat
3.-porvédő levesz,majd a biztosító drótot kivenni a szimering fölül
4.-a teló csúszószárat megfogva "kirángatni" a házából,ekkor magával hozza a szimeringet,egy alátétet és a csúszógyűrűt
5.-kitakarítás
6.-csúszószár visszadug,csúszógyűrűt visszaütni a helyére,alátétet rátenni,és mehet a helyére a szimering,majd a biztosító,és a porvédő
7.-alul csavar visszatesz
8.-a teló tetejét kicsavarni,olajat beletölteni,visszatekerni és kész!
Szia Himi!
Mivel én is hasonló műveletet tervezek majd a 99es 6osomon,de hasonló a két villa! Le tudnád nekem vezetni/írni lépésről-lépésre a villák olaj és szimering cseréjét?
Amugy tényleg nem nagy szám a szimering csere,jobban fostam tőle
A másik:mindkét rugóm jóval a határérték alatt van
A bal 270mm/gyári 289/
A jobb 275mm
Ugyhogy legközelebb rugócsere.
Még ilyen apró kavics is volt a telóba
Kettobol proszaltam megcsinalni ,ezekszerint nem sikerult