erősen gondolkodom én is az átfaragáson ,erő van szarásig ,nem kell a 330as végsebesség idom le,széles kormány meg nagy lánckerék .meg egy gumishoz benősülni .
nem nem is érdemes több km-er ilyen felépitményerl az én gixerem 280-at ment le áttételeztem igy lett 220 de hogy levettem az idomokat 200 nál már keményen kapaszkodni kellet
majd lesz valahogy ,még most nem jelentek ki semmit ,mert még nem döntöttem. érdekes egy szekér mi? a benzin a vázban van,az olaj a hátsó lengővillában.tele van egyedi megoldásokkal,és ámerikában fillérekbe kerül hozzá minden,mert ott sok van belőle. .
pipi az az de a váz az kemény,a fuómüis kemény a fék az beszarásul foghat,a hátsó felni az 6colos jól látom?bár a két hengeres blokkot nem ismerem,de biztos alul is dógozik
Max. Nyomaték. 109,7 Nm 6000 1/min-nél
és kb 210et megy végre