Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém száraz súlya 188 kg. + 19 L.benzin,3.8 L.olaj,2.9 L.hűtőfolyadék,meg vagy 1 L.telóolaj,és némi fékfolyadék.Mennyi lehet az összesen?!?Kb 215 kg.
Akkor viszont lehet hogy a beállításon kéne állítani.Ebbe viszont adhatnátok tanácsot vagy csak béna vagyok a 9 eshez
Nem mondhatnám nehéznek a 9-est a maga 183 kilójával 98-99model vagy 2000-től a186kg sem számít nehéznek szerintem. Nekm nem volt vele semmi problémám kanyarokban,igaz 95kg vagyok.Ha bedöntöm oda megy ahova akarom.
Ez nem ráfogás kérdése.Azért az a 20-25 kg számít, legalább is szerintem.Viszont közúton a 9 es sokkalta stabilabb.Mongyuk ez csak az én véleményem.
211,de olajakkal,hűtővízzel, és megtankolva.Ugyanezek rámennek a 929-es 170 kg-jára is.
Azért az nem olyan nagy különbség szerintem,hogy mindent rá lehessen fogni!Vagy tévedek?!
Az én 9 esem meg 211kg
Szárazon 170kg vs 183kg
Olyan 180-190 körül lehet
Hány kg a 929,hogy érezhető súlykülönbségről beszéltek?
Csak hát elég nehéz a döntés ,mert túrázni is nagyon szeretek.De egy seggel két lovat megülni nem lehet.Még lehet hogy megpróbálom más beállítással hátha.Az a baj hogy még csak 4szer voltam pályán és csak kecsón ezért még tapasztalatnak is hílyán vagyok.Ha csak egy 20 kg mal lenne kevesebb a 9es akkor nem is gondolkodnék. A télen majd lessz időm gondolkodni.
Hát nem tom, de ez a kormánycsapkodós móka nem igazán sajátja egy jó kiállású ZX-nek. Tornázni biztosan könnyebb a 929-el már csak a súlyelőny meg a kisebb tank miatt is. De pont ez a lényeg, hogy ha te jobban érzed magad a Hondán (ergo magabiztosabb vagy) és ennyire nagynak érzed a 2 mocc között a különbséget, akkor nincs mese. Rá kell hajtanod az RR-re
Hál istennek elég jó még a felfüggesztés.De nekem valahogy a súlya miatt nemigazán sikerül menni vele.Ráültem a 929re és helyből jobban éreztem az íveket.Aztán lehet hogy csak én vagyok a béna vagy a beállításom a rossz.A súly előnyt viszont akkor is érzem.
Szerintem a te mocidnak eléggé fáradt a felfüggesztése, ha ennyire szenvedsz vele. Kormánygátlót 5-ször előbb kell rakni 929-re, mint 9-re az tuti. Azt nem vitatja senki, hogy kezesebb a Honda. Az egész moci kompaktabb, könnyebb, légiesebb. De én cseppet sem félteném a 9-est, hogy nem állja meg a helyét pályán.
Hali
Tény és való a 9est nem a pályára találták kiegy kicsit problémás vele kanyarba betenni a súlya miat.Ha meg nincs rajta kormánygátló akkor meg csak pianóba érdemes pályázni.Tegnap kipróbáltam a haver 929 esét a pályán ég és föld.A 9es inkább egy kiválló túra motor nagy teljesítménnyel.
Én egyszer olvastam egy cikkben ahol Papp Laci nyilatkozott,hogy ő a 9 -est a tipushibája miatt nem szerette pályán,mert erős fékezésnél kicsit beremeg/lüktet/ az eleje!
Hu jo hogy nem én okoztam meglepetést bár majd akkor jönnek ki a dolgok mikor használod de szerintem a motorjának nem volt baja és az a lényeg. GOndolom mikor vetted olyan volt mintha akkor jött volna le a szalagról mikor egy éve láttam akkor is olyan volt abszolút vissza se mert rá ülni a srác miután törte!

Akkor széles utat kívánok neked és üdv. a 9 esek körében
Tudok róla,de helyre rakták rendesen.Kipróbáltam és nem húz semerre.Annyit érezni hogy ha 200-ról megfogod egy picit remeg az eleje,de nem veszélyesen.
barátom is szerette volna megvenni és azért mentem el megnézni meg még pár haverom és megállapítottuk hogy teljesen szinte körbe volt törve! Fopgd meg hűtő bal oldalát vagy pl. nézz rá hátulrol hol megy a segédváz
az a moci törve volt nagyon! Bocs ha nem tudtad vagy ha nem akartad tudni! Én is láttam
Kőszeg és Szombathely között egy Bucsu nevű faluban.
had kérdezzem meg hol vetted azt a mocit?
Barátságos ár szerintem is. Több helyen is megnéztem,mindenhol 100-150.000-l drágább volt.Van ahol 1.000.000-t + üzembehelyezés+reg. adóért volt a 2000-2001-s.
Az egész jó!
2001 évvégi és 1.100.00-be fájt.Kaptam hozzá egy kombi ruhát, 3db sisakot, gyári csövet, fékbetéteket előre-hátra és gyertyákat /original csomagban/.