Elképzelésem sincs, hogy mivel lehetne jó. A régi fékbetétem (nissin) kékre égette a tárcsát, mégsem fogott rendesen. A mostani ugyanazon a tárcsán fényes, kicsit jobb de ezt sem tudom ajánlani. Szerintem rakjál bele egy komplett zx-10r elejt.
Slicket nem javasolnék. Műszakin is problémáznak vele, sokan akkor is vágják még, amikor eltűnt a kopásjelző....
Ha a fékbetétre gondolsz nekem is az egyik oldal picit joban kopott, főleg hátul. Eddig piros nissin volt benne az nagyon gyatra volt, most goldfren van racsingos ez elfogadható. kb. 600 km-t mentem vele, egy kicsit jobbat vártam. Relative olcsó, az első 5000/db. Általában 2 személlyel motorozok.
köszi a segitséget. most elöl vágott slick volt hátul meg m3. elég jol lehetett vele menni. majd megnézegetem mellik jön ki elfogathatónak aztán veszek:D az a baj hogy fék betét is kéne. de ahogy elnéztem az egyik jobban kopik mint a másik. ez normális?
Metzeler Rennsport
Metzeler Sportec M3
Metzeler Sportec M1
Metzeler Racetec
Pirelli Super Corsa
Michelin Pilot Power
Michelin Pilot sport
az m1-el m3-al pilot power és sportal lehet nyugotan túrázni is ngyon kompatibilis gumik ha nagyon érzed a gépet akor jöhet a többi is nekem racetec van fent slick és nagyon megvagyok vele elégedve -2 fokba is tapadt mint a dög csak a slick változatoknak a por és a víz nagy elenség de a töbi se szereti nem éri meg veni a túrásabb gumikat ha áltkodni is akarsz tapasztalat inkáb a gumi kopjon mint az idom meg te
és még annyit kérdeznék hogy. gumi szeretnék venni a 9sre de nemtom miet vegyek rá. nektek mi volt a legideálisabb gumi? turázásra és azért állatkodásra is jó legyen
Kurvára nem kell hozzá semmi nagy szerelői szaktudás Leveszed a féknyeregről a fedőlemezt amit 2 db, asszem, 4-es imbusz csavar rögzít. Alatta van egy rudacska amit rögzít egy rugós bigyusz, amit ha kihúzol akkor kijön a rudacska is és voilá ki lehet szedni a fékbetéteket. Összeszerelés fordított sorrendben A lényeg a fékdugók tisztításán van (féktisztítóval pl) illetve nézdd meg nincs-e begyűrődve a porvédő gumi a fékdugóknál, illetve forduljon kezelőorvosához gyógyszerészéhez
hellótok! érdeklődök. nekem kéne 1 jó kis fékbetét csere és kell hozzá nag tudás hogy ki tudd cserélni vagy nem? mire kell figyelni? válaszotokat előre is köszi
helló
ti milyen benzinnel használjátok a Kawát?én kipróbáltam a Tempo evot,és nagyon jó!igaz,nem olcsó,de amennyit én motorozok...sokkal jobban megy,jobban indul,szivesebben pörög,brutál lett tőle!próbáljátok ki ti is!
2 perce beszéltem velük: fazer fejidom náluk 40 (20-ért vettem, 25-ért már van máshol is eladó), első lámpa sugónál 50 másutt 40-45. Mindenki döntse el mennyire olcsók.
Van egy 94 es ZX9 esem... a napokban elütöttek vele, és szükségem lenne pár alkatrészre. Tudnátok segíteni? Boltot, kontaktot, esetleg vkinek elfekvőben, stb....
- Kuplunkgar
- Váltókar
- Jobbos lábtartó, fék - itt a konzol tört le az aluminium házról
- Jobbos index búra
- Spoilerek csak érdeklődésképpen, hogy mennyi lenne, mert az sztem javítva lesz
- Jobbos balos oldalidom
Egy srác visszafordúlt az úton, csak elfelejtett belenézni a tükörbe elötte :-(
Minden segítséget köszönök.
Üdv,
LuCKee
mail vagy tel nyugodtan, luckee@t-online.hu (305154805)
Valami 16800 volt a két pár + 1500 körül a postaköltség. A nagyvason rendeltem max a 2-ik napra megjött
De nagyon fain lett a gépezet. Egyébként szétszedéskor derült ki, hogy két dugónál már kifordult a porvédő gumesz. Továbbá a fékbetétek (amivel vettem a mocit, már 16ekm-el) már eléggé lesgyanúsak voltak. Főleg a szélső fékdugók hajlamosak a rosszalkodásra.
Tunying után viszont nagyon csúnyán harap. Igen könnyen lehet lebegtetni a hátsó kereket. Előtte már eléggé "fáradt" képet mutatott, mert emberesen rá kellett fogni, hogy történjen valami érdemeleges. Most meg újra kell tanulni fékezni (főleg fehér vagy itatott aszfalton ), mert egészen más fékerőt gerjeszt ugyanakkora kézierőnél Ami megszokást igényel, hogy kb csak 1 cm fékkar húzás után éled a fékerő (de ez idáig is így volt), de onnan már szépen "muzsikál" (Mondjuk én ezt szeretem, nem holtjátékmenetes satut)
Gyermekeim, kicseréltem a fékbetéteket (Lucas SV), fékolaj (OMV 5.1) teljeskörű féknyergszétszedés (dugattyúk kiszerelése, porvédőgumik kipucolása) és láss csodát egy brutálisan fogó fék az eredménye Megéri a fáradságot. higgyétek el! Akinek meg ez a fékhatás nem elegendő... inkább nmem mondok (most) semmit
Ha a fékbetétre gondolsz nekem is az egyik oldal picit joban kopott, főleg hátul. Eddig piros nissin volt benne az nagyon gyatra volt, most goldfren van racsingos ez elfogadható. kb. 600 km-t mentem vele, egy kicsit jobbat vártam. Relative olcsó, az első 5000/db. Általában 2 személlyel motorozok.
Metzeler Sportec M3
Metzeler Sportec M1
Metzeler Racetec
Pirelli Super Corsa
Michelin Pilot Power
Michelin Pilot sport
az m1-el m3-al pilot power és sportal lehet nyugotan túrázni is ngyon kompatibilis gumik ha nagyon érzed a gépet akor jöhet a többi is nekem racetec van fent slick és nagyon megvagyok vele elégedve -2 fokba is tapadt mint a dög csak a slick változatoknak a por és a víz nagy elenség de a töbi se szereti nem éri meg veni a túrásabb gumikat ha áltkodni is akarsz tapasztalat inkáb a gumi kopjon mint az idom meg te
Ha erre jársz segítek, megmutatom, még féktisztítóm is van, ingyé.
Xlll. ker.Bp. Telo az adatlapomon.
Ödv
Jimy
ti milyen benzinnel használjátok a Kawát?én kipróbáltam a Tempo evot,és nagyon jó!igaz,nem olcsó,de amennyit én motorozok...sokkal jobban megy,jobban indul,szivesebben pörög,brutál lett tőle!próbáljátok ki ti is!
megnézem, megérdeklődöm.
Zsolti
Bontó: http://www.sugomotor.hu/
Jóárai vannak.
Üdv
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 94 es ZX9 esem... a napokban elütöttek vele, és szükségem lenne pár alkatrészre. Tudnátok segíteni? Boltot, kontaktot, esetleg vkinek elfekvőben, stb....
- Kuplunkgar
- Váltókar
- Jobbos lábtartó, fék - itt a konzol tört le az aluminium házról
- Jobbos index búra
- Spoilerek csak érdeklődésképpen, hogy mennyi lenne, mert az sztem javítva lesz
- Jobbos balos oldalidom
Egy srác visszafordúlt az úton, csak elfelejtett belenézni a tükörbe elötte :-(
Minden segítséget köszönök.
Üdv,
LuCKee
mail vagy tel nyugodtan, luckee@t-online.hu (305154805)
De nagyon fain lett a gépezet. Egyébként szétszedéskor derült ki, hogy két dugónál már kifordult a porvédő gumesz. Továbbá a fékbetétek (amivel vettem a mocit, már 16ekm-el) már eléggé lesgyanúsak voltak. Főleg a szélső fékdugók hajlamosak a rosszalkodásra.
Tunying után viszont nagyon csúnyán harap. Igen könnyen lehet lebegtetni a hátsó kereket. Előtte már eléggé "fáradt" képet mutatott, mert emberesen rá kellett fogni, hogy történjen valami érdemeleges. Most meg újra kell tanulni fékezni (főleg fehér vagy itatott aszfalton ), mert egészen más fékerőt gerjeszt ugyanakkora kézierőnél Ami megszokást igényel, hogy kb csak 1 cm fékkar húzás után éled a fékerő (de ez idáig is így volt), de onnan már szépen "muzsikál" (Mondjuk én ezt szeretem, nem holtjátékmenetes satut)