Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a harapással nincs gond az enyémre felszurtam egy muzzy rendszert és 300 fölé engedte ! mondjuk nem tudom mennyit csal az orája. most a gyári rendszer van arajta és egy triovál raptor nem engedi annyira szárnyalni
futómű égész türhető, kényelem 5 csillagos, gumit szereti,fogyasztás kb 7és8között,de csináltam már 14is , elég megbizható, hátrány a karbi,és hogy nincs ÜZEMANYAGJELZŐ! nem tom mennyi léd van rá de ha teheted az utolsó kiadást vedd meg(2003) az jobban néz ki(és állitolag erössebb 5 pacival)
Na az a lényeg ,hogy a Honda után lehet Kawa lesz és azért kérdem hogy hogy viselkedik
kezdjük előröl,mi is aprobléma
mostmár minden téren ugy megkavartál
Milyen téren
tanácstalan vaok
Valamit írjál róla légyszi ő is ideg beteg gondolok arra,hogy bizonyos fordulaton +indul mint a 636-os az 7000-nél +őrül
Én is szeretnék a honda után 1olyat mint a tied de azt mondták most komolyan hogy nincs olyan erős de külömbebb a honda mint a Kawa ezt én se értettem mert olyan ember mondta aki inkább Yamaha és Kawa párti és neki is volt több 9-ese és volt 1×Hondája
Ja és külömbül ment mint néhány Srad pedig tényleg volt 1kis furcsa hangja
rendben
a hondánál a dio gyártás után egy kicsit alábbhagyott a lelkesedés!
Na jó hagyuk a hülyülést nekem mind 1,hogy Honda Suzuki Kawasaki Yamaha így csörög úgy csörög az a lényeg sok és sok kilómétert tudjak vele minden hiba nélkül menni.A Suzukim eléggé zakatolt mondták, hogy kuplung meg generátor csapágy volt benne 65000Km de soha +nem állt
koma ebböl a lovak dübörögnek
De legalább szép vinyogó hangja van a blokk jának nem zörög csörög mint 1hadihajó
Ja a villany motor hangból eredendően gondolsz rá
mert nem ceruzaelemes mint a hondák!
Én se vicceltem tényleg minek hajógyári cuccba iridium gyertyusz
A poén az, hogy nem volt poén
Én vagyok he he a csúnya poénért kaptad
A gecába lecsúsztam a 3000-ről
Kösz a tippet