Nem tud valaki Debrecen közelében Yamaha Fzs1000-hez alkatrészeket. Lámpa, plexi, tükör kellene. Ha messzebb van az sem olyan nagy gond, de akkor jó lenne szolidabb áron. 40k rablás egy lámpásért
Igazából csak az lett volna a kérdésem hogy a zzr 1200esnek mosható a szúrője? de már megtudtam hogy cserés...
igazábol mindegy mert megkérdeztem trádlert...
Kawa is rádobta minden sportgépére ZX-6-tól ZX-12-ig bezáróan (ZRX 1.1/1.2) továbbá a Suzuki is (GSX-R 750,1000, 1100,1300, TL, GSF 1.2, GSX 1.4) Annyira szar azért nem lehet. Sosem volt egy etalon fék, de 5-ös listán egy erős 4-est azért megérdemel
THX viszont megcsináltam a tisztogatást, a régi fékbetétek is kvázi egyenletesen koptak el. Csak ez a Kawa érzékeny a fékporra?! A simsonon kívül csak egy motoromnak az első fékjével nem voltam megelégedve (CBX) de az csak egy naked túramotor volt, nem is ment 200 fölé. Döntöttem mennie kell, de majd csak jövőre. A télen majd lefestem ződre, mert a kawát csak úgy lehet eladni. Szégyen.
Hát igen! A Marci elött meg a Kodályban is szar az aszfalt! Elég csak hátsóval fékezni és megcsúszik az első is!
Láttam kerestél!
Melózni vtam! Most értem haza!
öreg első gumi és jókis fehér csúszós aszfalt -tod jártál már szerintem a marcinál illetve vanmég pár helyen pl kodály-meg persze a hülyeségem...feleslegesen erős fékezés, egyébként pont mindg a fékemet vizslatom és azért megyek ilyen dolgokba..de egyszer megszívom azt többet nem csinálom...
Önmagában az hogy fékolaj illetve fékbetét (fékcső) csere történik még nem elég, hogy frankó legyen a fék. Hiába minden erölködés, ha nem tisztitod meg a fékdugókat a rásült fékportól, és egyéb szennyeződésektől. Mikor Agót kérdeztem a ZX-9-ről a következőket írta (utólagos engedelmével[
"A ZX9R-re vigyázz nagyon, mert szerintem az egyik legjobb motor!
Kategóriájához képes az egyik legerősebb, turázni kényelmesebb, mint a
sportmotorok nagy része. Én adtam neki rendesen, de sosem volt semmi baja!
Visszasírom...:))))))))))))) Csak időnként a fékeket kellett
megtisztítani, hogy a fékportól mentesüljenek...)"
Ő meg csak tudja
A rásült genyótól nehezebben mozognak a dugattyúk, mind kifele, mind visszafele, illetve a 6 dugó biztosan nem egyformán fog működni. Így nem is alakulhat ki a maximális fékerő, mivel nem fog tökéletesen felfeküdni a betét a tárcsára. A fékhatás felépülése sem lesz tökéletes. Az is előfordul még, hogy a porvédő gumigyűrű kifordul a helyéről (begyűrődik) a szennyeződésektől ezáltal még rosszabbá válik a helyzet. Lehet, hogy a hatdugós TOKICO még érzékenyebb ezekre a dolgokra, mint a többi rendszer, ki tudja
Na ezt sem fogják neked megcsinálni semilyen szakszervízben sem, mert basznak rá nagyívben. Nem állnak le szarakodni ilyen dolgokkal. Hamar gyorsan megcsinálni, lóvét beszedni. Esetleg láncot megfújni, mert az látszik, ez meg nem
a67őórával felszerelt rendőrség elől nem viszik el talán..egyébként nagyon ritkán hagyom kint kb 3-4 szer
űéjszakázott kint...egyébként pont elötted csúsztam meg mkor jöttem le a kodályból, kicsit erősebe fékeztem és megcsúszott az elsőkerk, mjad mikor kiengedtem beszitált...szép lett volna elötted zakózni...a mocit meg majd..mert gázvolt a fizummal, azt majd jelentkezem...lehet el is csúsik szezon végéig....
én próbáltam már másik kilencest, fémfékcsövest és nem éreztem lényeges külömbséget...viszont jóval nehezebb zzr1200 régibb fékein egyből éreztük hogy durva...érdekes...
nem csak nekem jött le ez...aki eladta a kilencesét annak is ugyanolyan hatdugós féke volt friss olajj és fémfékcsővel sportbetétekkel az enyémis ugynez csak gumifékcsővel..mindketten éreztük hogy jóval jobban fog féke..egyébként a tárcsáim hibátlanok...mindegy igazából...
Komolyan mondom alig fog. Az rs250-nél szinte bármilyen sebességnél fékeztem emelkedett a hátsó kerék, a csuklóm majd kettétört a lassulástól a gyári cuccokkal. A 2008-as Touno ugyan ezt csinálta 1 ujjal. Akkor most mi van? Én várok el sokat?
Egyszer komolyan ki fogok próbálni egy másik kilencest amire azt mondják, hogy jó a fékje. Ez már a második amin alig fog. 2 hete raktam bele új betéteket, előtte próbáltam már fém fékcsövet is, mégis kaki. A mostani állapotban ha szinte koppanásig húzom (1-es legkeményebb beállítás) akkor elfogadható túramotornak, de ez a gép egy kicsit több ennél. Többek között ezért is akarom eladni.
A ZZR1200 féke megegyezik, a GPZ900, ZXR750, Z(Z)R1100, ZZR600 stb "oldszkúl"mocikéval, 4 dugós TOKICO. Nem rossz, de öregebb konstrukció plusz a ZZR minyimum félmázsás túlsúlyát figyelembe véve, ha ez jött le, akkor igencsak oda van a féked. Cserélj fékbetétet vagy/és fékcsövet/tárcsát
Esetleg 97-es zx9r plexi?
Lassan aktuális lessz a beszerzése.
Valakinek nincs véletlenül egy elfekvő.
Köszi!