Már merek elejéről is képet felrakni.
Sajnos még itt ott maradt benne pár mm, majd tavasszal folytatom a húzást-nyomást és hegesztést.
Így oda a big bore kit meg a többi 7RR cucc amit akartam télen mókolni a zöldségen, viszi ám a pénzt rendesen ez a bajor drágaszág is, lehet olcsóbb lenne egy plázacicát tartani és shoppingolni járni XDDDDDD
Műszaki is lejárt a 7R ről :(
Na jah.
Nem minden a max.Le. többet ér az "összhang", az pedig van nagyon állat motorok ezek! Talán innen Bird és én vagyunk a legrégebb óta 750 tulajok. Talán 2000ben v. 2001ben lett meg a GPX nekem, akkor vette meg Bird a 7R újban előttem emlékszem pár hónappal.
Szerintem mindegy hány lovas... be kell lőni gyárira és normális állapotban tartani, esetleg rövidebb áttétel mint tuning. Amíg mosolyt bír csalni az arcomra bármikor is ülök rá addig francos számok mit se számítanak.
Ne kötözködjél állandóan, mert elvisz egyszer téged a Kapanyányi Monyó!
140 ló fölött volt nekem is a 7R, a 750RR meg elvileg 150 is van, csak mérnénk már meg egyszer
Ez L vagy P? Mert 96ban már P modell volt...
Mennyi a padod tűrése? 2% -nál már jó lesz 112 -nek is akár.
P nál a legtöbb amit láttam 118Le volt keréken mérve gyáriban, persze ugye a padnak is van egy tűrése...
Ez a gyári állapothoz olyan messze van, mint Makó Jeruzsálemhez :D
Úgy még érne is 7kilót, de így.
Az a 124 meg jó lesz kevesebbnek is, de csak főtengelyen, keréken kb. 110-112 az L modell.
A sportkipufogónak köszönhetően meg nem a hangja szép, hanem a hengerfejes fog megélni belőle....
zxr750
20 évesen kinőtt a száguldozásból
De a megtett 3-400km alatt már "240-nél elfogyott az út"
Szeretett motorjától megválna (októberi forg.ba helyezés)
Nekem van egy pár bt016. 120-180. Az elsőben 1-2000 van csak. Hátsó bír meg 2000-et ,attól függ hogyan hasznalod. Ha érdekel kitalalunk vmi barati árat
Fogunk rendelni valamikor tél folyamán. Majd küldök emailt, aztán összeszedem kinek mi kell.
Tudsz még rendelni a Mol olajból? Nem égetően fontos,majd majd...de kell majd
Sajnos még itt ott maradt benne pár mm, majd tavasszal folytatom a húzást-nyomást és hegesztést.
Így oda a big bore kit meg a többi 7RR cucc amit akartam télen mókolni a zöldségen, viszi ám a pénzt rendesen ez a bajor drágaszág is, lehet olcsóbb lenne egy plázacicát tartani és shoppingolni járni XDDDDDD
Műszaki is lejárt a 7R ről :(
Nem minden a max.Le. többet ér az "összhang", az pedig van nagyon állat motorok ezek! Talán innen Bird és én vagyunk a legrégebb óta 750 tulajok. Talán 2000ben v. 2001ben lett meg a GPX nekem, akkor vette meg Bird a 7R újban előttem emlékszem pár hónappal.
Azóta se lehet szabadulni a zőőőd 750től....
140 ló fölött volt nekem is a 7R, a 750RR meg elvileg 150 is van, csak mérnénk már meg egyszer
Mennyi a padod tűrése? 2% -nál már jó lesz 112 -nek is akár.
P nál a legtöbb amit láttam 118Le volt keréken mérve gyáriban, persze ugye a padnak is van egy tűrése...
Úgy még érne is 7kilót, de így.
Az a 124 meg jó lesz kevesebbnek is, de csak főtengelyen, keréken kb. 110-112 az L modell.
A sportkipufogónak köszönhetően meg nem a hangja szép, hanem a hengerfejes fog megélni belőle....
20 évesen kinőtt a száguldozásból
De a megtett 3-400km alatt már "240-nél elfogyott az út"
Szeretett motorjától megválna (októberi forg.ba helyezés)
Mondjuk a plexi érdekelne, mert mögötte még egyenes háttal is elférek
Börd nem veszed meg?
Na császtok pöcsök húztam vissza a bajor drágaságot szerelni :P
Úgyis jön a tél ilyenkor rá se kell rúgni a kuplungra, tudja magától a dög mi a dóóóga
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/michelin_power_pure_prob
a_-_1_resz http://www.tesztmotor.hu/tesztek/michelin_power_pure_proba_-_2_resz