Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

thx :)
Két darab 90 fokos pneumatika csatlakozóból és egy darab átlátszó pneu. csőből egyszerűen lehet csinálni ilyen szintjelzőt. Egy példa, de elég sokféle kivitelben léteznek ilyen csatik.
na ez se rossz ötlet :) én arra gondoltam először hogy cumisüvegből csinálom meg azon van szintjelző,és azt a részt meg is hagynám :D de elvileg felülről is betudom vinni minkét csövet nem? csak ugye az egyiknek bele kell érni az aljáig a hűtőfolyadékb..
Kell esztergáltatni aluból egy kis tartályt, abba lehet menetet vágni, én megcsinálnám a szintjelzőt ilyen külső átlátsző csővel, mint a közlekedőedények. Csopperen láttam már ilyen üzemanyagszintkémlelőt a tank oldalán.
ideiglenes megoldás volt, a gyárinak típushibája, hogy elreped, amíg nem lett új, addig ez volt.
kösz a megoldás jó csak én erre huznék fel valami dizájnosabb dobozt :) ez a kínai airsoft bb doboz megismerem :)
Esetleg javasolhatok egy ilyen remek megoldást
aha :) de ezen egy energiatalos doboz vagy ilyesmi lesz majd a beöntő alatt valahol.. csak még nem tudom ,hogy vitelezem ki..
Ehh, oda rejtetted a víztartályt?
meglepően nagy a csomagtere ennek is, nekem a gyáriba meg ott volt a kiegyenlítőtartály igy ugrott a "bőrönd" helye :D
Az előbb én írtam...
Mondjuk én nem áldoznám be a böszme nagy csomagteret, meg nekem tetszik a bumszli fara. De így is jó.
kösz.. és nem is nehéz feltenni rá ,majdnem ugyanaz a váz :) sokat dob rajt
Erősen hunyorítanom kellett, hogy kilássam belőle a hetest, de nem áll rosszul a 636 far.
üdv skacok ha valakit érdekel vannak bontott cuccaim.. Meg véleményezzétek a gépem zx7r :P :) még nincs kész !
Egy újabb motorra meg millió felett van a gyári kipufogórendszer. Bontóban meg 60-at sem ér. Egy új feszszabályzó 60-120e Ft, váz 4-800e, üléstakaró 30-75e, teljes matricakészlet 100-200e Ft stb.
Vicces volt amikor a K4 750 bal oldalidomjára rendeltem komplett matricát és aszondja 40 000Ft. Még jó, hogy a biztosító fizette.
Ezért van az, hogy 3 éves FZ1-nek balesetben letörik a fejecskéje idomostul műszerfalastul és GTK.
Hengertalpot visza szoktam tenni de megmérem a dugótetőnél a hájzagot
Az oldal meg teknő tömitéseket, ha sértetlenül lejön vissza megy, különben gyári. Vágdoson az akinek nyóc anyja van, nekem erre nincs időm.
Hengerfej tömi szigoruan gyári és mindig új! A víz, olaj nem játék.



Uh komplett szett, az idomcsavarokkal együtt már a minimálbér felett van...
Szerencsére nekem csak a jobb felső tartó rossz, de a csavarból, alátétből, gumibetétből kell teljes szett majd.
nekem nem kell bemutatni az árakat
én komplett szettet rendeltem az idomtartókból , de megérte
ja és itt jegyezném meg, hogy a teljes motorfelújítás full gyári alkatrészekből lett megoldva, a hivatalos márkakereskedésen keresztül rendelve
egyetlen egy tömítés sem lett visszatéve, pedig van olyan közte, ami még jó lett volna, de én olyat soha nem teszek
így minden el van téve egy helyre a szobámban, emlékeztet, hogy ezek egy ideig jók lesznek ismét
Jut eszembe legutolsó rendelésemben a jobb felső oldalidomtartó konzol is benne volt. Az árát leírni se merem.
Baszki láttad már? Egy kis szaros lemezért annyit...
...de hiltiszalag nem foghatja még akkor se, ha én 6000km ként csak gyertyahézagot mérek és nem veszek feleslegesen gyertyákat.

Indexek is gyáriak kerültek vissza, olyan szép KHI termék.
Akkor olvasgass vissza mikor szó volt, hogy nem a gyári dobnál, hanem a motor komplett áránál drágább az akrája a gixxeren.

Javaslom a témához szólj hozzá, mint a párod!
Látod a Tomi tudott a TÉMÁBAN reagálni és megemlítette az oem csavar árakat is!

Az embereknek meg nem csak pozitiv hanem negatív véleménye is van. Igaz te velem kapcsolatban a pozitivat sose látod meg. Mikor megvetted a hatost megdicsértem, hogy szép gyári hatos. Igaz a dicséret mellett ott volt a negatív vélemény is, hogy a mivv -t visszacserélném gyárira.
Ez az, nem semmi ár
Az idomcsavar még csak-csak, de mikor a lemezesanya ára közel 3 magyar ezer forint meg majdnem egy ezres a vákumcsöveknek az omegabilincse

Ez van, ha megkell venni megkell venni...
Csomó gyári apró kacatra kiadom a pénzt és messziről meg se látszik
Azért megjegyezném, hogy egy db gyári idomcsavar 800Ft, tehát nyilvánvaló hogy egy OEM kipufogórendszer dobbal együtt nem egy zacskó szotyi ára...
Senki nem fikázta le a gyárit.
Ebben a fórumban aki fikázódik az egyedül Te vagy. Bár, ahogy nézelődök más fórumokban, látom, hogy nem csak itt fikázódsz. Aztán meg jön a "Bárhol írok bármelyik topikba, mindig utánam jönnek hárman-négyen pocskondiázni mikor hozzájuk se szólok... "
Nem veszek, mert van.
Meglepődtem az árán.
Én 2kilóra tippeltem mikor lefikáztátok a gyárit és utánatudakoltam puszta kíváncsiságból.
Ugye jött itt feketeferike is a hetesnél drágáb akrával a szétesikszerre...

Azért ez a közel 6kiló megdöbbentett...

Lehet egy tartalék bontott hibátlant betárazok majd.
KHI= Kawasaki heavy industries...
Szerintem ez egy dob, néztem neten, kb gyári kinézetű dobok jöttek fel a keresőbe...
Gyári dobért meg leömlőért tuti nem adnék 5 kilót