ezt most tényleg komolyan gondolod
képes lennél gyári kipurendszert venni újjonan
hát akkor
wazz, akkor vegyél egy rommá tort 7-est és tedd át a rendszert, és még marad aprólék is, amit felhasználhatsz
ha az inditó gombot nyomod direktet kap a diodán keresztül tirisztort kikerülve direkt ....beindul akkor meg a1-4trafógyujtásárol kap inpulzusokat és egy tirisztor kapcsolgatja a villanyt a szivattyúra
Bemásolom a paramétereit, erre kértem árajánlatot újban.
Egy komplett KHI márkájú rendszer zx7r -hez!
Azt mondták ezzel van a legtöbb nyomaték alsó és középső fordulatszámon és "e" betűs, utcán használható!
Megér több, mint 5kilót meg akkor ez most gagyi vagy jó?
Remélem van annyira értékes rendszer, mint egy akra vagy mivv vagy muzzy, stb...
Ezen a szopórolleren én is sok időt töltöttem
Javaslom a vezetékek és csatlakozók átnézését is.(Mivel csak 7 V megy a reléhez) Ha barkács volt az előző gazdi ott is találhatsz olyan dolgokat amit kibírsz röhögés nélkül.
ZX7R, nyilván, másképp nem ebbe a fórumba írnék.
Amúgy délután beszéltem a szerelővel, úgy néz ki a relé lesz a hibás, mert nem kap a benzinpumpa elég kraftot... Remélem hogy annak a cseréjével megoldódik a gond. Azt mondta a szerelő hogy 7 volt esik rá a 12 helyett, egy külső áramforrásról 12 volttal működik a motor, szépen jár, a pumpa is teszi a dolgát, de ha a rendes módon a generátorról, meg az akkuról kap áramot, nem működik.
Segítség kellene. Hátsó fékemből hiányzik az egyik betét rugója. Lenne valakinek egy fölösbe? (Zxr750J, bármelyik 7-esé jó bele. Tudtommal 94-97 közötti 9-esé is megfelelő.)
20 percet működött a motor, amikor összerakta, friss benya is került bele, leállítottuk, be lehetett egyből indítani. Biztos hogy valami a benzinellátással lehet, mert kifogy a karbiból a benya, elkezd csak 2 henger járni, egy leáll, mert nem kap naftát, de mitől?
Szevasztok srácok. Nagy gondban vagyok. 1 hónapja szerelőnél van a motorom. Nem indult be a tavasszal, lemerítettem vagy 3-szor az akkut, nem indult be az istennek se. Próbáltuk betolni,de semmi.
Elvittem a szerelőhöz, megnézte. Én azt gondoltam, hogy a karbi taknyosodott be a téli állás alatt, vagy az iridiumos gyertyák geciznek a hidegben. Megnézte, azt mondta valszeg a benzinpumpa szart be. Tiszta rozsda volt az a része ahol a kivezetések vannak. Abból rendeltem egy ilyet:
Kicserélte az alkatrészt, merthogy a pumpa mechanikusan jó, elméletileg. Amikor átvettem a motort, akkor kb 2 percig járt, és utána megint nem tudtam beindítani, mert nem kapott benyát.
Azóta is ott van a motor, de úgy néz ki hogy nem tud mit kezdeni vele a szerelő, múlt hét szombaton elmentem, járt is a motor 20 percig, aztán megint semmi. (Mielőtt bárki megkérdezné, igen van benne elég benzin, megnéztük a benzinszűrőt is, a benzincsapot is ellenőriztük, az ott levő szűrőt is.) Tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a baja... Ha a relé lenne szar akkor nem is tekerné inditózásnál?
Linkeld be. Nem mintha képről megtudnánk ítélni, de nekem egy full akra újan ennek feléért inkább megérné a vételt, de ha kifogod használtan 90 - 100e -ért már kaphatsz nagyon jó állapotút is. De ha valaki ragaszkodna ahhoz, hogy neki full titán kell ám legyen, de az mélyen zsebbe nyúlós téma. A motor össztömegéhez viszonyítva nem sokat nyersz vele - főleg ha 100 kilós vagy - de legalább elmondhatod a spanoknak, hogy neked titán van . Ha én egyedit akarnék ennek töredékéből kivitelezném, a megmaradt összeget meg elinnám a p.csába
képes lennél gyári kipurendszert venni újjonan
hát akkor
wazz, akkor vegyél egy rommá tort 7-est és tedd át a rendszert, és még marad aprólék is, amit felhasználhatsz