Gondolom,a gyujtás vezérlő,az a CDI,az alatt van még egy kis "gyufás doboz méretű" Ha csatlakoztatva van ,ha nem,nem csinál semmit....Biztos a CDI-hez tartozik,mert onnan jön neki az amper...
igen lehet utazgatni a 749el 200at simán. a viselkedése nekem iszonyat jo volt,kanyarban be-ki nem mondod meg h 200kg feletti a bringa,nem akarom reklámozni itt de tuti nem bánod meg a 749-999 vételt. eladás:sajnos s.o.s. pénz kellett egy fontosabb dologra. :( de most célozgatom a 999et!
meg is lesz hamarosan.
kis dobozka?
Sok minden nem szokott lenni egy ilyen mocin.
-gyujtásvezérlő
-biztitábla(soknál egy doboz a gyújtással)
-benya pumpa relé
-index relé
-inditó moci relé(ez 99% az aksi mellett, mert vastag kábel megy rá és rövid távonb van kis veszteség)
-fesszab( ez a hétötveneknél bent a generátoron belül)
-amcsi piacosoknál szokott lenni még egy lámpoa relé mert a gyujtásjelről kapcsol sok moci(mint hondáknál általában a benyapumpa is)
Ha lefotozod megmondom mi az, de látatlanban nem tudom milyen dobozra gondolsz....
Köszi de azért vicces lenne ha a saját motorom másik motorkerékpár szerelőhöz vinném. Főleg, ha a bizimben kettő darab ötös van és több, mint 10 éve szerelek már.
Maga a motor viselkedése érdekelne, mert te mentél mindkettővel ugye :)
255? akkor gondolom gond nélkül tudja utazóban a 200-220 -t?
érzetre semmivel nem gyengébb a 103paci,full máshogy műkszik mint a sor4. de a váz,futómű minden,iszonyat jó! végsebesség 255max! az én mostani 7esemel futottam a 280at! gyári áttétel. a 999nek mindene ugyanaz,csak nagyobb köcsögökkel és elöl picit finomabb Tin bevonatos telóval. ja és állitható lábtartóval van. 2005ig 124,utána 136 paci. tudok ajánlani szerelőt ducatihoz,kizárólag hozzá szabad vinni és soha semmi baj nem lesz vele.
meg is lesz hamarosan.
Sok minden nem szokott lenni egy ilyen mocin.
-gyujtásvezérlő
-biztitábla(soknál egy doboz a gyújtással)
-benya pumpa relé
-index relé
-inditó moci relé(ez 99% az aksi mellett, mert vastag kábel megy rá és rövid távonb van kis veszteség)
-fesszab( ez a hétötveneknél bent a generátoron belül)
-amcsi piacosoknál szokott lenni még egy lámpoa relé mert a gyujtásjelről kapcsol sok moci(mint hondáknál általában a benyapumpa is)
Ha lefotozod megmondom mi az, de látatlanban nem tudom milyen dobozra gondolsz....
Maga a motor viselkedése érdekelne, mert te mentél mindkettővel ugye :)
255? akkor gondolom gond nélkül tudja utazóban a 200-220 -t?
Miért adtad el, ha megkérdezhetem?
azért lehet kinézek,talán kint lesz valami tesztelni akaró ismerős. meg talán csajok is.
Érezhetően gyengébb a 7R hez képest?
Lehet a 999 már túl erős lenne.