ilyet még nem hinném, de ismerősnek volt már kínai gagyija más típuson
a felfogatási pontok nem mindig stimmelnek, az anyaga ne igazán pírja a feszegetést, stb
ha jól nézem a kapaszkodó helyét nem vágták bele a farokidomba, pedig az gyárilag süllyesztett pozícióban van...
ha esetleg mégis rendelsz, szívesen várjuk az észrevételeidet, képeket, mert itt elég szar meglesni a minőséget stb
mondjuk 60000 pénzért egy komplett szett fényezve
oké, úgy sincs pénz csinálgatni :(
Ma is elmotoroztunk közel 200km-t, mert nekünk a közelben lévő étteremben nem jó a szép kártyánkat elkajálni :)
Bírja ez a hetes, szinte minden hétvégén 200-500km körül belemegy :)
Múlthéten meg szerszámokra is költöttem, mert a jó szakembert nem a kutya szarja!
Most meg aludni kellene, mert 8ra jönnek és olajozhatom be a kezem
Hali,
alakul, de nem kapkodom el. Folyamatosan szerzem be, gyártom le hozzá az alkatrészeket, de még minden dobozolva van. Ha minden meglesz akkor szétrobbantom aztán nulláról kezdem. Külsőleg szinte semmi változás sincs egy rr faridom került rá. ~1000km ment bele azóta, hogy eladtad. Kb. ennyi.
viztartály feletti fekete takaró lemezed van?
Sajna nincs meg minden darabja, és így eredetire nehéz lenne visszahegesztenem minta nélkül.
Állapotáról meg áráról irnál ha akad ilyen?
Menj ki az erdőbe!
Most esett!
Eső után nő a gomba
Egy verőd vízbe teszteljétek már le vazze!
piacon ezeröté van hömérő 100fokig....
manuálban meg az érték mikor kapcsol.
Átfolyó áramnak meg müterhelésnek pár izzóóóóó(mitomfejből hány ampert kajál a venti)
Meg aztán motorozni kéne, de én nem tudtam már 3napja lázas voltam :(
Karbival ,vagy benzin résszel már mindent kipróbáltak,és rendben van"már úgy értem,az állapota"Csak telefonon tudtam még értekezni a szerelővel mert a munka miatt így jön ki,de szombaton elmegyek,és többet tudok! Most ott tartunk,hogy minden rendben állványon,de ha el megy próbálni,akkor bemelegszik,és,kampec.....
akkor most mi a tünet?ki lehet ám szűrni, hogy benzin vagy szikra.minden fordulaton dadog, vagy csak tol-ig tartományba,vagy alul szépen megy egy darabig elforgatod aztán elfogy utána megint alapjárat közeli közlekedés odateszed a gázt elforog szépen, vagy nem. egyből ledadog vagy nem?valami konkrét tünetleírás jó lenne mert így marha nehéz kitalálni mi lehet a gond.első körben karbi és vagy üzemanyag ellátás, de nekem már test kábel csatinak a szétcsúszása is produkált hasonló tüneteket.
rám sem kell ám mérget venni mert én is csak egy műkedvelő vagyok, de a tanács ingyen van
a felfogatási pontok nem mindig stimmelnek, az anyaga ne igazán pírja a feszegetést, stb
ha jól nézem a kapaszkodó helyét nem vágták bele a farokidomba, pedig az gyárilag süllyesztett pozícióban van...
ha esetleg mégis rendelsz, szívesen várjuk az észrevételeidet, képeket, mert itt elég szar meglesni a minőséget stb
mondjuk 60000 pénzért egy komplett szett fényezve