A hengerfejem köszöni jól van, 80ekm-nél gyári új szívószelepek, szelepszárszimmeringek, síkolás, hengerfejtömítés, szelepfedéltömítés+O gyűrűk. Szelepcsiszolás+szívócsatornák felbővítése a 40es torkú karbihoz. A generátor+olajpumpalánc cserélve lett pontosan nem tudom mikor, de csupán elővigyázatosságból. Plusz ha már itt tartunk a kuplungkosár hátulján levő lánckereket is érdemes megnézni, mert 2 stift és 2 csavar fogja oda a kosárhoz és nekem mindkét csavar lehervadt...
Siklócsapágyhoz nyúlni 70ekmnél? Szerintem mérhető elváltozás nincs rajta még most sem.
Egyébként vezérműláncot még ennél is sűrűbben illene cserélni, ugyanis nyúlik és változik a piskóták hossza, tehát elfokolja a vezérlést, tehát gyengül a motor, hiába korrigál utána a fogasléc. Mellesleg egy szarrányúlott lánchoz tökig kiugrott feszítő előbb megadja magát, az meg 24-28eft, egy szaros lánc meg 7-8eft.
szelepeid, szeleprugojaid, szelepfeszkeid, generatorlancod es feszitoje, kuplungszerkezeted, siklocsapagyaid, valtofogaskerekeid hogy voltak 70e nel?
siklocsapagyat nem akkor kell cserelni ha hajtokaros lesz a motor, mint sokak teszik.
hengerfejet se akkor kell rendbetenni ha mar erezhetoen gyenge a gep vagy nemindul be.
volt a kezeim kozt olyan hengerfej ahol mar azert kellett leszedni, mett nem indult be a zxr...
apropo A TE HENGERFEJED hany km utan volt leszedve?
tehat te is ugy erted,ha egy ilyen sportmoci elment annyit hogy vezlanc csere kell,
akkor blokk atomjaira szed es mindent kimerni es cserelni ami kuka.
Sziasztok!
Kutatást készítek motoros témában, sokat segítene, ha kitöltenétek az alábbi kérdőívet nekem: Motoros kérdőív
GURO! Neked kötelező! Amúgy mindenkinek is
Srácok, ha esetleg vkit érdekel, van ZX-7R-re egy új vezérműláncom. (DID 219FTH, 104 csap) Nittelőszemmel együtt. Csak át kell fűzni és go.
96-tól minden típushoz passzol.
7000Ft
Nem szedtem még szét hetes órát.
Azt értem, hogy az elektronikájához hozzá lehessen férni, bár kérdéses, hogy az órán belül nincs e kiöntve gyantás kockába...
Van olyan hely ahol roncsolás nélkül hibátlanul szétszednek és összeraknak órát, tömített gyári esztétikus minőségben?
Vagy valaki szedte már szét a 7R fordulatszámmérőjét?
99% biztos vagyok benne sok hetes órája mitől remeg be, de ugye az elektronika az órában :( Amíg az enyém jó nem kisérletezek a szétszedéssel...
Esetleg ha valaki szétmeri szedni és összemeri rakni az elektromos résznek a javítása megoldható
Bozsó,
kösz Gábor elérhetőségét, tegnap el is hoztuk az alkatrészeket , vagy inkább úgy mondom, hogy egy motort darabokra szedve, de szinte hiánytalanul
gyári fogakkal bizony akad az óra!
mikor először volt nyél a 7esemmel,magam is meglepődtem a k4 gixxerem után is! ja hát nem éppen roller de legalább nem a bukósisakon van a sulypont.
alapon mint aki szét akar esni de ez így okés! hadd hörögjön!
Nincs gond a kuplunggal, néha olajat kell benne cserélni, mert a hőtől olyan lesz mint a kávé, és levegős lesz, olyankor könnyebben beesik a kar, de attól még működik. Időnként karmantyút kell cserélni a főkuplunghengerben. Én a munkahengerben már cseréltem, azon kívül Guro írta a kis szimmeringet, az tud még meglepetést okozni, ha elfárad és kihullik. Érdemes kicserélni tényleg ezerpárszáz ft. Az én kuplungomban erősített kinyomórugók vannak, a legvastagabb fémlamellákkal, így az antihopping tuti nem tud működni /bár gyári konfigurációban sem/ és nem csúszutatja meg a szerkezetet.
Amúgy nincs achilles sarka a járműnek. Az első fékek érzékenyek, pucolni kell őket a sűrűn, de a kilencesen ugyanez van, gondolom már ismered. A súlya nem zavaró, meg lehet szokni, utána minden motor garantáltan biciklinek fog hatni . Óra szerint gyári áttétellel nekem már leforogta a 280-as osztást, sőt egyel tovább is ment a mutató, ahol már számozva sincs. Mostani áttételemmel, elöl 2fog mínusz, hátul egy vagy kettő plusz, simán letilt 6ban 280 körül. Előfordult már a Hringen, hogy célra ráfordítóban együtt fordultam egy 2000 utáni 9essel és elmentem neki. Nyilván ez nem csak a motorokon múlik, de úgy tűnik nyélen húzta...
Siklócsapágyhoz nyúlni 70ekmnél? Szerintem mérhető elváltozás nincs rajta még most sem.
Egyébként vezérműláncot még ennél is sűrűbben illene cserélni, ugyanis nyúlik és változik a piskóták hossza, tehát elfokolja a vezérlést, tehát gyengül a motor, hiába korrigál utána a fogasléc. Mellesleg egy szarrányúlott lánchoz tökig kiugrott feszítő előbb megadja magát, az meg 24-28eft, egy szaros lánc meg 7-8eft.