Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor térjünk vissza a témához....ötlet?
Nem kellene gázolajat tankolni
Egyébb remek ötlet?
Az asszonyén
A kutyáén?
Szerintem húzni kell a láncon... Bocs,nem tudtam kihagyni.
Kérdés! Terheletlenül minden rendben,minden fordulaton,de keréken melegen rakás szar az egész,dadog,meg minden......ötlet?
Magyarul szarabb nem lesz...
A régi 9-esen J hengerfej van, nem ugyanaz, mint a P. Másrészt azért ne hasonlíts 122 lovat 80Nm-t 140lóhot meg 95Nm-hez.
igen van beépítési gari számom 06209238057
Látom sokan értenek itt a szekunder-levegő rendszerhez (is)...

Akkor azért pár kérdés, amin el lehet(ne) gondolkodni.
1. A légszűrőházból a nyomás "egy részét" bizonyos körülméynek között elengedi a kipufogóba. Na mér most ha lekötöd, akkor menet közben növekszik a légszűrőház nyomása. Akkor most van hatással a LE-re vagy nem?!
2. Ha levegőt enged a kipuffba, akkor hogy is tud "jól" mérni a lambdazsonda?! (és ne irja le senki, hogy bele van kalkulálva ...)
3. Ha elzárod, változik az alapjárat... szóval azért valami hatása csak van a motorra
https://www.facebook.com/group... aki tud angolul és van FB -je.
Aztán majd a két belső hengernél repedni fog XDDDDD
zx900b mond valamit? Az is felfogható egy felpiszkált 750 -nek, a 750p és 900b őse a 750l
Az enyém már fel van. Guroé is.
kár variálni a csövekkel,mert nyilván azért van igy mert ilyennek kell lenni a tervek szerint. inkább hozzátok hozzám a hengerfejet kicsit felpiszkálni. az enyém Qva jo lett.
Helyileg merre vagy? Beépítési gari van?
hát nem mindegy , amíg ti itt írogattok, addig én kerültem egyet a vassal és pont leszartam, hogy van-e cső vagy dugózott-e
amúgy van
A szekunder levegő a kipufogógáz még éghető tartalmának elégéséhez biztosít levegőt (és abban oxigént) adott üzemi körülmények között (mikor is a vákuum/egyéb hatására beengedi a levegőt oda). A teljesítményre nincs hatással, de pl. a lambdaszondás benzin-levegő keverék mérésére igen.
Kikötési előny: néhány dekával könnyebb a motor.
Nem hinném hogy mérhető eredménye lenne,de mint minden környezetvédelmet szolgáló periféria,mint ez is gyanítom elvesz a kraftból,amit nem igen fogsz észrevenni,mérni sem igen,ezért nem szánok egy tizest,hogy megmérjem mennyivel lett erősebb. Egyszerűbb így a motor,egy fölösleges sallanggal kevesebb,könnyebb is vagy 10 dekával.
Szóval?
Miért jobb kikötni?
Hátrány, hogy nem zőőődebb, de előny?
Mértél,tapasztaltál valamit?
Még pár ilyet,úgyis halott a topic
Na milyen jó kis témát dobtam fel!
Írtam neked, néhány dologgal még ki is kellet egészítettem a listát. Írnál akkor árakat is 1 e-mailben?
Akik kikötik mérték padon bekötve és kikötve?
Mi értelme kikötni?
Hátránya az van, ugye kevésbé ződebb, de előnye?

Kapok egy elfogadható magyarázatot miért jó kikötni, enyémen is kikötöm....