Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képről nem rossz. Teljesen gatyába rázod és örök darab.
kösd direktre a pumpát és gázt neki!gyujtás ráadása után egyből tól,abba hadja a kerregést nyomod a gombot és mész!ilyen egyszerű, és 1 gondal kevesebb.
'92 óta így üzemel a fater rx-ébe és 2 hónapja az én hetesembe is
A benzinszivattyú már nekem is megadta magát 1x...futón kellett hazavinni,mert nem találtam a hibát
A szerelőm mondta,hogy nézem meg az ac-t,mert az szokott szétégni,nyugodtan szedjem le a végét.Ott is volt a hiba egy forrasztás és mehetett tovább
Egyébként úgy tűnik,hogy a ZZR-ben is ugyanolyan a benzinpumpa.
Ja!Mert közben ZZR lett az új bringa Érdekes,hogy gázadásra nem szalad a ménes csak galoppozik ,de majd megszokom,mert csak 400-as...
Olaszból minden 7R ide kerül? :D
Megszámolni se tudom hány köt ki e honban....
Kerestél volna megjavítottam volna :P

Szinte az "összes" e korú kawákban ilyen pumpa van, sajna néha a végén az érintkező szétég.
Nagyon faxa kis vas
Sok balesetmentes km-t vele
Na az a felni baszott dögös azzal az arany színnel
A 2002-2003-as zx12r-nek volt ilyen színű felnije.Kurvára tetszik
Íme a képek. Azóta van már rendszáma. Olaszból behozott, második tulaja én vagyok. Egy 60éves ürge mászkált vele. Kicsit le is van lustulva. Azt mondta azért is adja el, mert értelmetlen 3000-es fordulaton bóklászni vele. Garázsban volt, nagyon top. Apróbb fényezési hiba, de majd orvosolom. A dob, és a jobb oldala enyhén karcos, fék és kuplungkar, mint mindig kicsit görbe.:)
Van vkinek gyertyája?
Üdv a hetes fórumon! Jöhetnek a képek a motorról!
Isten hozott! Ördög visz el : O)))) Az említett alkatrész nekem is cserés volt már..Érdekes mert nem jellemző a probléma.Vagy inkább úgy fogalmaznék hogy nekem 55 ezer km nél szart be,de van akinek 90 ezer fölött is működik....
Sziasztok! Nemrég vettem egy hetes ninját. Remek motor, előtte egy 400as banditom volt, úgyhogy a súlyát még szoknom kell. A poén az egészben, hogy mikor megvettem mentem vele 10km-t kb, utána állt egy hónapot, majd kihoztam németbe magamhoz, és azóta nem indul be. :D Egy hét keresgetés, szerelgetés után rájöttem a problémára. A benzinpumpán a relé összeégett, most rendelmet egy újat az ebay-en. Nem pumpált üzemenyagot, nem csoda hogy nem megy. Remélem jövő 7en megjön az alakatsrész, és végre tudom vágtázni. ;)
Ezért nem mentem Kenesére se. Kedd este tettem egy próbát, de alig fél óra alatt már a garázsba volt a motor.
Hát ilyen moslék melegbe igazából a túlélésre megyek....Motor kenese óta csak a garázsba pihen,nincs humorom lefolyni róla
Jó nagy a pörgés a fórumon... gondolom vedelitek a sört. De ha már motorozni nem lehet legalább legyen mindenki alkoholista
Nézegettem cikkszámokat a temecula-n, és nem ugyanaz a ZXR FCR és a 7R FCR cikkszám alapján. ZXR-hez már nem is kapni komplett karbisort, csak apróságokat, viszont a 7R-hez 3000USD a komplett sor...csak egy tolattyú hozzá 300USD. Szerintem 60ért nem nagyon lehet csodára számítani. Felújítottat láttam ebayen 1250USD-ért
Néztem mennyire lenne bonyolult átalakítani hozzá a gépet...az lenne.
Jah rőrő karbi csak nem látom 39 vagy 41 és tuti szarrá kopott, egy "felújító készlet" árat is hozzá kell kalkulálni ha még menthető és a tolattyú a vezetőben nem lóg, mint a szar!
Igaz még akkor is olcsóbb, mint az új karbi ára...

Utcára felesleges, meg ki tudja milyen állapotú és ha meg pályázásról van szó nem csak egy karbi amit lehetne "tuningolni" a sima 7R -n, de akkor már inkább egy 7RR -t vadászni amin minden 7RR (szelepek,dugók, váz, vá
ltó, rugóstagok, stb.)
Ez rr karbi?
Ma megviccelt a motor a zalai dombok közt
Ha 8500 fölé pörgettem bedadogott és utána 3 henger ment pár percig Aztán délután megint leforgattam (volna) és utána vissza sem állt a 4henger. Hazaértem, levettem a tankot, légszűrőt, beindítottam és járt szépen. Most arra vagyok kíváncsi leforog- e rendesen. Majd holnap próba. De ezzel nincs megoldva, mert fogalmam nincs mitől nem ment
Aki ingerenciát érez:ZXR Karbi
Ha úszónyerges a fék, akkor mindenkép nézd meg a csapokat. Ezek nikkelezett,vagy króm felületűek,ha a porvédójük sérült, bemegy a víz,sár, korrodálódik a felülete,berágódik. Dugattyút is nézd meg, könnyen jár e, porvédők,illetve karmantyúk hajlamosak bedurranni, ilyenkor rugózik a dugattyú, bár attől inkább nyúlóssá válik a fék. A tömítések nem olcsók, ha az úszócsap a hunyó,akkor pláne nem javítanám, próbálj meg egy jó állapotú bontottat szerezni.
Hát szerintem nem kérdés hogy egy 40 C + -os napot a balcsiparton,vagy a lelátón egy betonkatlanba töltsek.Bár sajnos rá kellett jönnöm hogy ez a fesztivál életérzés már nem az enyém.2 nap 1 éjszaka után feladtam és magára hagytam a bandát...Ebben nagy szerepet játszott a 30 cm es pizza a wc ülőkén,a 90 fokon üzemelő toi-toi,vagy az épületben üzemelő metán barlang. Eeeeee Amúgy jól éreztem magam je.Éljen a FING UP!
Ezt sikerült lőnöm még pénteken...
Jó képek! Lehet jobban jártam volna én is ha ide mentem volna Hungaroring helyett. Első alkalommal voltam de utoljára az is biztos!
Hello mindenki tudna nekem valaki segiteni vagy diagnózist mondani .Olyan baja van a mocimnak (kawa eliminator 250es)hogy beszorul az első fékem ami érdekes hogy saját magátol.Tehát cseréltem rajta fékbetétet és utánna kezdte hogy a csere után jó volt majd másnap reggelre állás közben saját magától beált,engedtem ki kicsi fékolajat a levegőztető csavaron akkor jó volt egész nap,másnapra megint beszorult olyan15-20óra állás után.Probáltam olajat cserélni benne kilevegőztettem de ugyan az a baj továbra is fenál.Tudna valaki valamit javasolni mit cseréljek rajta.
Rendicsek.
mostani verzió szerint igen, de ez még változhat
ha indulsz, csörgess meg oszt meglátjuk