azért az utánfutó súlya sem elhanyagolható , nekem 3000 Km-t bírt, de ez idő alatt mindvégig tudtam, hogy van tapadás
volt nekem is Bridgestone BT 003 Rs és utána meg R10R
az is ragasztós volt , de a D211 hegyesebb profillal rendelkezik
az elfogóvadászon most hátul Pilot Road II van, 3000 Km-rel és még szinte új, de megy rá előre a D211 és ha nagyon nem szeretik egymást, akkor hátra is
max cserélgetem pár ezrenként, legalább a fékbetétek vastagságát is ellenőrizhetem könnyedén
Hááát lehet, hogy megköveztek de....
Conti Road Attac 8000 mérföldet futott nálam és még jövőre is az marad, bár az elsőt kb. 2000 mérföldel ezelött kidobtam
Michelin Pilot Power a bontós haver tukmálta rám 1 rugóért, eddig jól gurul elől, nincs vele gond, és a Contival sem veszett még össze.
Bridgestone az volt az isten! ráadásul párba vettem.Ereszkedésnél kanyarba 2 személy+csomag 1x mind a kettő megcsúszott, de javarészt csak a hátulja lefelé kigyorsításkor, az meg megszokható, kontrollálható
209-es 2 hétig volt aztán kaptam 1 defektet
A vágott gumikat meg felejtsük el a francba!
Az viszont biztos, hogy a 180-as gumi jobban tetszik, nekem könnyebben marad íven.
Szerintem a gumi választást a használati igény szabja meg. Én javarészt túrázok, nekem jó volt mind.Aki meg bassza neki az vegyen ragacsos gumit nem kell ezt túlspirázni
Ami tartós az nem tapad. Osztják nekem az igét, hogy 17ekm-t elmentek egy hátsó gumival és úgy tapadt, mint szar a pokróchoz...
Csodák nincsenek. Nálam hátul 4ekm az átlag, amit kibír egy gumi.
6"-os kerékre csak 190-est raknék, az hogy /50 vagy /60, az lényegtelen, ugyanis a motor fara emelhető. /50 már nem létezik, az általános a /55. Típusa, profilja válogatja fordulékonyságát, de nem elhanyagolható a nyomás sem. Alacsony nyomással max versenypályán illik haladni, de az is max 2bar, alá nem érdemes menni. Utcán elöl 2.8, hátul 3bar ajánlott. Persze aki 100 éves bakelitgumit használ az jöhet panaszkodni, hogy magas a nyomás és csúszik a gumi, de az magára vessen.
Ahogy Guro is mondta, nálunk nagyon beváltak a Dunlopok. D209-211. Azon belül is vannak különböző keverékek. A tapadása a legjobb, amit eddig használtam és a profilja nagyon eltalált ehhez a típushoz, nagyon fordulékonnyá teszi a gépet. Amik még jók: Metzeller Rennsport-Racetech. Pirellik nem rosszak, de nálam hamar fogytak el és ahhoz mérten nem adták azt amit vártam. Volt még Michelin Pilot Power a gépen, hát nem egy fény, Continental Road-Race Attack rakás szar. Bridgestone-t is istenítik, nálam nem vált be.
Kátyús,nyomvájús úton jobban érezni a 190 -t, hogy széles utcára :(
Tény a 180al hamarabb leér a moci oldala. De utcán azért nem mindenhol kell addig borítani, mert mi van ha kanyarból kijövet ott van valami váratlanul?
A kevés alatt nem azt értem, hogy puha, mint nyugdíjasnak a brokija
nyomást meg jó keveset
nem árt ha megnézed a gyári guminyomás értékeket, persze ezzel nem azt mondom, hogy pályán is azt használom, de nem szabad elfeledni, hogy ez a gép 235 kg!
a márkák közül meg nem azt írtam, hogy csak D211 a jó, de nekem bevált, pedig elég sok gumit kipróbáltam már, utcán, pályán egyaránt.
a 180 -assal meg nem viselkedik jól, ha tetszik, ha nem, erre a gyári méret kell és az 190-es, persze lehet csak én vagyok ezzel így, de két személlyel is letérdelem a körforgókat, persze csak megfelelő védőruházatban és motoros csizmában
magasabb gumi érezhetően jobb a hetesen szerintem.
180/60 v. 190/55.
Dunlopok többsége nekem mindig csuszkálos volt, mischelinek is picikét csuszkálósak voltak meg sok súlly ment rá.
metz,pirelli nagyon puha tapad de hirtelen vesztette el a tapadást.
brigestone eszméletlen jó átmenet a tapadés és nemtapadás közt de egy picivel kevésbé tapadós a pirelliknél.
Legpuhább és legfrissebb gumit ami épp van legolcsóbb áron :)
Lehetőleg 180/60 de a 190/55 se rossz, ha nincs akkor marad a 180/55 végső esetben a 190/50.
Nyomást meg jó keveset, de a ló túloldalára se szabad átesni, hogy puha legyen....
Gumival kapcsolatban lennék kíváncsi a véleményetekre, ki milyen márkát, típust, méretet ajánlana? Keresem a gumit amivel jól viselkedik a 7-es, ami tapad és ami "tartós" is.
Várom az érveket, ellenérveket.
Ezért lesz drága a pékárú!Ezek a pékek
Ez ellen tenni fogok, veszek én is még egy zőőődet, de az kettőötvenes lesz és két té :P
Aztán majd rá fogjátok, ha késik a vonat
Nekem túrós-meggyes-mákos-pudingos pogácsát sütnek, neked meg 300-as gumit az elfogóvadászra
Szerintem annak rosszabb aki pl. szippantós kocsin melózik
volt nekem is Bridgestone BT 003 Rs és utána meg R10R
az is ragasztós volt , de a D211 hegyesebb profillal rendelkezik
az elfogóvadászon most hátul Pilot Road II van, 3000 Km-rel és még szinte új, de megy rá előre a D211 és ha nagyon nem szeretik egymást, akkor hátra is
max cserélgetem pár ezrenként, legalább a fékbetétek vastagságát is ellenőrizhetem könnyedén