Csöcs!
Adtam egy ötöst az ítéletedre, meg javasoltam a heti merítésbe, hogy a trolloknak legyen min csámcsogni. Nem is mondtad, hogy akarsz egy mercit.
Ez így van! Az enyemben is jóval kisebb fuvokak voltak és o gyűrűk cseréjével megoldódtak a gondok. Pedig volt olyan' okos' szerelő, aki kidobatta volna az egész motort. Mondván annyira sokba fog kerülni. Kb.5000ft lett
nincs a karbinak olyan része ami nem cserélhető,javítható,gyártható,vásárolható....
Kérdés mi az olcsóbb ezek közül illetve az összes hibás részre költés vagy egy bontott ami látatlanban 99% ugyan olyan fos, mert a többi zzr,9r,7r karbi is 20éves!
Meg elég sok motort szereltem már, láttam olyat amikor a karbiban nem is oda való tű vagy fúvóka volt és azért volt fos nem a "tippelt elkopás" miatt!
ha már telo szimmering csere szerintem a koránál fogva biztos a 4 csapágy is kuka a telóban! Főleg ha sose cseréltek teló olajat...
...bár 10 szerelőből 9 kontár leszokta szarni aztán csodálkoznak ha egy évet bír az új szimmering.
El van sokalltatva. Nekem is melegben hatványozottan szarabbul ment, illetve indult. 40 fokban volt hogy alapjárat fölé nem bírtam pörgetni, mert befulladt. Kormolt mint a szemét és 9l-t evett. Most egy 40mm-es ZZR1100D karbija van fent, jó állapotú, 5-6l-t eszik és sokkal jobban megy, mint előtte. Szét van kopva a karbid, ezt csak cserélni lehet.
Most megnyugtattál. Akkor futóval viszem beállítatni. Egy pár dolgot megrendeltem hozzá, amit cserélni kell. A csaphoz javító/tömítés szettet, a benzinpumpához relét, telószimerindet, 4db NGK CR9EX Iridiumos gyertyát. A régi motoromban is az volt, jobban indult télen nyáron.
Az a nagy helyzet, hogy csak nem hagyott nyugodni, és felreszeltem a pogácsákat, rápróbáltam, és pumpált. Összedobtam a gépet rekord sebességgel, és...beindult.:) A nagy örömömhöz társult üröm is. Ha a motor bemelegszik, a hőfokjelző eléri a középszintet, megszűnik az alapjárat. Ha elveszem a gázt, azonnal leáll, és nem is tudom beindítani, míg le nem hül. 20 Km-t két pihenővel sikerült megtennem. :/ Fekete füst jön belőle ha cibálom a bajszát, és mint említettem szivató nélkül indul. Néha pukkan egyet kettőt, tuti hogy sokat kap. A lényeg hogy kicsizót tudtam gurulni.
gurulj el ha közelben laksz és meglessük a szinkront!
De ha kiherélt kályhacső van a gépeden meg kopott a karbisorod és több levegőt szíííí be a kelleténél akkor alul dúsra téve szokták "hozzá csalni"...
...ha komolyan kell a gépednek a karburálás,szinkron meglepődsz utána.Múltkor is egy 6r tulaj aztmondta mintha másik gépen lenne :D
Az szokott szétégni de ha még nem nagyon kopott menthető ideig óráig, meg aztán ha beszerzel új pogácsát javítható....
Bár tudja a fene megéri e szenvedni vele mikor egy bontott ac 5-8e...
Miért akarod, hogy idő előtt tönkremenjen a pumpája? Esetleg egy nagyobb eséskor nyomja a benzint kifele a meleg kipufogóra, hogy kigyulladjon a motor netalán a sérült magatehetetlen motorossal?
szivattyún 2 vezeték lóg + -, piros-fekete
a relén az szem 4, a kérdés az hogy melyik az állandó + -,ha van multiméter akkor nem kell tovább pötyögnöm.....
ha nagyon nem megy hét végén meg tudom neked nézni
Egy szinkron ráfér. Szivató nélkül pöcre indul. Vettem négy új gyertyát mert először azt gondoltam az a baj. Kivettem a régieket és korom feketék voltak. Kicsit dús az anyag. De ez legyen a legnagyobb problémám, na meg a benzinpumpa. ;)
Hogy is van ez? :D Nálam a pogácsák égtek rommá, nem is próbáltam egyenesre reszelni, mert felesleges, nincs mit. Ha ki lehet iktatni ezt a hibaforrást az nem lenne rossz. :)
nekem ezzel fut, bár régebben volt 180-as is, de a 190 az igazi
Milyen méretű gummát tegyek hátulra a gépre?
180/55R17-est? Vagy maradjak a gyári 190/50R17-nél?
Ilyen is ritkán van, hogy még egy géééépet látni...
Adtam egy ötöst az ítéletedre, meg javasoltam a heti merítésbe, hogy a trolloknak legyen min csámcsogni. Nem is mondtad, hogy akarsz egy mercit.
De köszi!
Budapestieknek és környékieknek ajánlom is őket, Redlinemotors, red-line.hu
Adatlapomon mail címem
Kérdés mi az olcsóbb ezek közül illetve az összes hibás részre költés vagy egy bontott ami látatlanban 99% ugyan olyan fos, mert a többi zzr,9r,7r karbi is 20éves!
Meg elég sok motort szereltem már, láttam olyat amikor a karbiban nem is oda való tű vagy fúvóka volt és azért volt fos nem a "tippelt elkopás" miatt!
...bár 10 szerelőből 9 kontár leszokta szarni aztán csodálkoznak ha egy évet bír az új szimmering.
Megintcsak Redlinemotors!
De ha kiherélt kályhacső van a gépeden meg kopott a karbisorod és több levegőt szíííí be a kelleténél akkor alul dúsra téve szokták "hozzá csalni"...
...ha komolyan kell a gépednek a karburálás,szinkron meglepődsz utána.Múltkor is egy 6r tulaj aztmondta mintha másik gépen lenne :D
Bár tudja a fene megéri e szenvedni vele mikor egy bontott ac 5-8e...
a relén az szem 4, a kérdés az hogy melyik az állandó + -,ha van multiméter akkor nem kell tovább pötyögnöm.....
ha nagyon nem megy hét végén meg tudom neked nézni