Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Benzin-szivattyú kerestetik H2-es ZXR-750 gépsárkányhoz.
ZX750JE akkór valószínű hogy J?
Szerintem a motorszám első 6 karakteréből máris kiderülne,hogy milyen blokkal van szerelve a motorod ,szerintem...
Vannak Dunlop D211 hátsóim ha érdekel.. a közepük szinte kopásmentes
csörgess meg ha tudsz!
fontos!
Az hogy a forgalmiban mi van, azzal ne foglalkozz. A J széria a porszívócsöves, amiből volt RR, hivatalosan K megnevezéssel, ami az együléses verzió, ő tényleg 115-120ló, az a blokk az alapja az L-nek, ami már ram air-es. Viszont a 7R blokkja csak kívülről van köszönőviszonyban a ZXR-ekkel, módosítottak a csapágyazáson, tök más a hengerfej, a 7R már tőkés, a ZXR himbás szelepemelésű. Viszont láttam már ZXR-ben 7R blokkot, mert gondolom egy az egyben belemegy.
Akkor nemtudom, hogy mi az enyém, de a forgalmiban 120 ló van:D a j-t meg valami oldalról szedtem, mert annál volt 120 feltüntetve. Amúgy főként váltó, és egész hengerfej kellene az enyémbe, és vanis néhány, de legtöbb zx7r-ből való, tehát 93 utáni motorokból.. De amúgy jólenne tudni, hogy van-e egyáltalán valami ami megegyezik
A j nem 120 ló,hanem 105. A j-n a porszívócső a hengerfejre nyomja a levegőt, az L ram air-es és valóban 15 lóval több. Módosult a vezérlés és a főtengely is. Karburátor is más. Ha érdekel utánanézek pontosan mi a differencia, a szerelőm azt mondaná ég és föld.
huu ezt most teljesen nemsikerült felfognom, de nekem J-m van tehát a 120 lovas. nemtudom ez számít-e.
Ha jól tudom a J szériás gyári R-es blokkja van az alap L ,tehát egy ramos szériába.Hogy miben különbözik a két blokk azt nemtudom.
Hát szerintem az mindegy, hogy porszívócsöves, vagy egyoldali beömlős, úgyis csak annyi a szerepe, hogy a hengerfejet hűti. Azért érdekelne mert van egy 91-es zxr750-em, és jólenne tudni, hogy pl a 95ös cuccai jók-e hozzá :)
Na ezt majd megmondják az okos szakik
Látatlanban azt mondanám, hogy tuti van változás, mivel a 91-es még porszívós volt, a 95-ös meg már egy oldali beömlős. Erősebb is volt 19 lóval
Kawazsolti gurumester?
Valaki tudja, hogy a 91-es, és a 95-ös 750-es ZXR motorjai között van-e különbség, és ha van akkor miaz?
Akkor van a fiam születésnapja. Megpróbálom úgy alakítani,hogy ha csak kis időre is,de ott legyek én is.
Nincs bitte, csak pite
jól van na, entschuldigung
a lényeg, hogy jössz
Ott a helyem és végre pont akkor leszek szabin
Én is nevezek.Szállás foglalást nem küldtem sztem marad a sátor. Még bizonytalan,hogy 1 v 2 éjszakára megyek de a szombat az biztos. Benzinszűrő csere megtörtént,láncszett szintén. Most meg a hátsó gumi fogyott el.
He? Mi van? Miről beszélsz?
Motort szétkaptuk, idom fényezőnél, jövő héten rakjuk össze
Én a találkozóra jelentkeztem be
már mondtam, hogy , a kérdés mikor hozod
Akkor bejelentkeznék elsőnek
hello mindenki!
ha már egyszer igény van a 7-es találkozóra , akkor gondoltam a kenesei motoros találkozón ezt megejthetnénk
időpont júli utolsó hétvégéje
jó lenne ha többen jönnétek, mutassuk meg a népnek mi a szép
minden további nélkül, de azt azért elmondanám mindenkinek, hogy csak olyan, hogy szinkron, olyan nincs , karbisor le, teljes szétszedés, tisztitás, majd összerakás után szinkron
fél munkát nem végzünk, és ha kosz rakódik le a karbiba, akkkor aztán lehet tekergetni, állitgatni, azt egyszer jó egyszer meg nem
Ha beleférek a keretbe,én is beneveznék egy szinkronra. Különösebb problémám nincs,de nem ártana ránézni a karbisorra ...
Persze!Köszi még egyszer a türelmet (is)!