Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hinném, hogy szelephézag, vadiújak a szelepek, ennek még nem kellene elmásznia, de lehet rákérdezek a mesternél. Fasza volna ha összejönnénk páran innen is a túrára. Nem lesz egy baszatós kör, de most nem is erre vágyom, hanem a társaságra, meg a szép tájra
Hiába...öregszem
lehet megyünk
nekem volt problémám meleg motornál Tomika, és elárulom, hogy szelephézag volt a baj, de most már
viszont azt észrevettem a mostani Pestezések alatt, hogy ha beindul a ventilátor, akkor több gáz kell neki indulásnál, mert hajlamos lefulladni
Jön valaki a jövő szombati kawás mátra túrára? Úgy néz ki mi páran benevezünk.
Ahol tömítés van, bárhonnan folyhat. Nekem legutóbb a kuplungpálca szimmering hullott szét, de most is látok olajködöt a karteron. Lánckerékszimmeringet is gyanítom cserélhetek hamarosan, de a kartertömítés is lehet, bár az kevésbé, illetve az öresjelző csavarjaira is ráhúztam egy picit, mert mintha onnan jött volna.
Kérdés: Valaki írta régebben, hogy nagyon meleg motornál, lámpánál állva leállt neki a gép és alig indult be. Ki volt és rájött e, mitől volt?
Vedd le a sarukat és csiszold meg, tisztítsd meg. Én már jártam így, ennyi volt a baja.
Ceva
hát véleményem szerint annak a nagy mosásnak lehet hozzá köze, de ezt így innen megfejteni
az akkura rámértél? ezt mindenképpen tedd meg!
asszem van egy fő bizti is, ha akku jó de mégsincs kraft, akkor méricskélni kell, meddig jutnak el a kicsike kis e- k
Csütörtök este lemostam az egész motort, megszáradt teljesen és befujtam a láncot és még este be is indítottam pöcre indult meg minden, simán kulcsal állítottam le betoltam a garázsomba másnap délbe már jött a cink! Megnyomtam a start ot és jött egy pici kattanás és minden elszállt, műszerfal világítás, lámpa, visszajelzők, semmi elektronika! Lehet hogy beázott valahol és ahogy indítottam volna zárlat miatt szétment valahol ?
Nekem se világít az index de van helyzetjelzőm beépítve és működik is! Most bedugtam a kábelt de nem tudtam kipróbálni mi az mert addigra elmentem minden áramos cucc sajna!
hello,
1. az enyém is amcsi, de nem világít folyamatosan az index , persze helyzetjelzőm sincs a megszokott helyen ma ránézek a vasra és még tán képet is tudok csinálni neked
2. mi az , hogy elment az összes elektronika ez a fránya vas 12.5 V alatti feszültségnél már csak kattan egyet indításnál és semmi több, szal először azért én az akksit nézném meg
utoljára hogy lett leállítva? ment rendesen és leraktad?, ez mikor volt? esetleg egy kis rágcsálónak volt lehetősége falatozni?
tehát így érdekes a kérdésed, de először mindenképpen az akksival kezd!
a motorból
ha elhozod, megmondjuk, akár darabokra is szedhetjük , ahogy a kedves "ügyfél" kéri
Lenne két kérdésem!
1. A biztosíték tábla mellett jobb oldalt van egy kis fekete gyufáskatuja méretű valami elektromos izé (olyan mint a feszszabályzó de nem az!) amiből egy 4 csatlakozós piros dugó jön ki és oda nekem nincs semmi bedugva, de megtaláltam a dugót de abba két kábel össze volt kötve és össze volt szikszallagozva. Mi a tökömet csinál az a kis kütyü ? Lehet hogy a folyamatosan világító indexnek az elektronikája ? (amcsi modell a gép)

2. Ma kerülni akartam vele ráadtam a gyújtást kuplung be és nyomom a startot és elment minden elektronika, biztosítékok jók, megnéztem az összeset! Vagyis ami a bizti táblába van meg ott mellette az önindító relénél is, az is jó! Lehet még valahol máshol, vagy mi lehet ez ? Aksi is jó! Valami jó ötlet ? Előre is köszi skacok!
Érdekes felfedezést tettem ma miután beálltam a garázsba. A hátsó gumi közepén volt egy 10ft-os nagyságú ,friss olajfolt . Láttam pont ilyet az olajcserekor is,de mondom biztos beletoltam vmi olajba. De 2x? 2 különböző helyszínen,de a gumin ugyanott?! Honnan a francból kerülhet olaj a gumi közepére? Ha áll 1-2 napot akkor szoktam a hasa alatt látni 1cseppet,de nem látom honnan jöhet.(még nem vettem le az idomot!)
És hol melózol itt? Nem láttam a vasat a városban :)
Köszi akkor keressek egy másikat!
egyetértek bird bácsival,ez ránézésre ekecs.
én ott melózok most.
Köszönöm az őszinte választ! (még ha egy kicsit elkeserítő is)
Magánvélemény: én tuti nem venném meg. Nem eredeti a fényezés, a matricázás röhej, az idomcsavarok, az indexek, a dob, a tükör. Még a fejidom is kérdéses, mert eléggé gyanús, hogy az sem eredeti. A váz matt feketére lefújva brrrrr
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Eladtam a zzr-em és kinéztem egy 96-os zx7r-t, ezen töröm a fejem. Tudnátok egy két tippet adni hogy vásárláskor mire fegyeljek oda ?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv Előd
Esetleg még valami?
Na igen...
De legalább annyi előnye van, hogy az ország minden táján megcsodálhatják az emberek ezeket a gépeket :)
Szét vagyunk ám szórva ,mint a trágya...))
Százhalombattán és környékén gengszterkedem :)
Te merre "tanyázol"?