mondjuk azt azért le kell szögezni, hogy a dyno kittel klasszisokkal jobban ment (6000-től mintha picsán verték volna) ,de így sokkal alkalmasabb a közúti közlekedésre, viszont a fogyasztás részarányosan nő a tempóval (4,5-9 liter, előtte sose ment 7,5 fölé, de hat alá sem) összességében a gyári jobb, nekem legalább is, mert sokat megyek 2 személlyel és motyóval túratempóba, és jól esik a városba 2-nál feljebb váltani , nem azon túlórázni hogy normálisan tudjam "öblögetni" a motort
szerintem Tomnak lejebb kellene vinni a fúvókákat, vagy a 2 középső henger kajájából 1 fél fordulat vissza (gsxr-en bevált), de ha jól emlékszem azok kisebbek is (a gpz-n tuti és a zzr nincs oly messze tőle)a másik lehetőség NEM KELL BEMENNI A VÁROSBA
Hali!
Nekem is volt ilyen Tom! Buczyhoz hasonlóan az javított a dolgon, hogy a gyári fúvókák visszakerültek a gépbe. Utána egy csapásra megszűnt a jelenség.
Ugyanez nálam is ,csak ha emelek az állítóval,akkor meg lassan esik a fordulat! Lehet ezt úgy hívják:Kawasaki Vagy még vmi lehet: Sportrendszer,légszűrő,fúvókák,kimondottan nagy igénybevételhez,magas fordulatra van belőve,mert ott él igazán!
én is erre a megoldásra gondoltam de biztos ami biztos alapon még a vásárlás előtt meg akartam kérdezni hátha van ilyen jelenség másnál is! Most megnyugtattál! Köszi!
nekem is hasonló , pedig totál felújitva, szelepek, hengerfejmunka stb és a karbi is belőve
van az a kis tekerő, na azzal emelj egy keveset az alapjáraton , persze csak 100-150 fordulatnyit, de ez megoldás , no meg ne tekeregj Pesten a dugókban és ha ráülsz, akkor húzzad neki és ne ácsorogj
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, "Kis fordulaton bemelegedve ha megy a ventillátor és a világitás is akkor fogni kell a gázt mert könnyen leáll" ilyen esettel találkoztatok-e már ha ieg mi lehet a baja? zx7r 1998-as ról van szó.
Esetleges segítséget előre is köszönöm!
1. az elvileg az ac relé
2. aku sarut+önindító relé csiszol! ha nem jön be jöhet a kidörzsölés keresgélés és a multiméter!
nekem 1x össze olvadt a gyújtás kapcsoló csatija, mert egy szál vezeték össze-vissza volt törve a szigetelésen belül(szép fekete volt a réz).ha jól emlékszem egy fehér vastag piros csíkkal a mi a bizti táblától megy a gyújtáskapcsolóig és közben összegyűjti a generátort is, vagy a gyújtáskapcsolótól jön a biztosítéktáblába bocsi de már nem emlékszem régen volt és 1 hétig tartott mire kiméregettem, meg átforrasztottam mindent (az egész kábel fel kellett koncolni)sajnos a vezetékek is öregszenek és fáradnak, gondolj csak bele ma-holnap 20 évesek lesznek.sok sikert a keresgélésre és ha lehet itt is tudasd mi volt a gixer
nekem volt ilyen,miután vissza kerültek a gyári fúvókák a karburátorba, és feláldoztunk pár kanna üzemanyagot, gyertyát és temérdek időt (3 év) a helyes beállítások oltárán tökéletes lett, de még a hézag is bezavarhat ilyenkor igen erősen, erre is volt példa.
szerintem a kawatúrán találkozunk, ha normális idő lessz
Nem tudom ki írta,de nekem is van ilyen gondom. Fél óra város a melegben és elmegy az alapjáratom. Ha engedem leállni,utána ha nem kapcsolom le a lámpát nem is indul,olyan lassan hajtja. 5 perc parkolás és minden jó.
Sziasztok, kérnék egy kis segítséget. Van egy Cagiva Mito-m és ajánlottak cserébe érte egy Kawasaki zx7r típusú motort. A gond, hogy nincsenek papírjai . Fél napja keresem már a bontókat, hogy valakinek lenne-e forgalmis váz a bírtokában. Ha valaki tud nekem ebben segíteni azt megköszönném.
A motor amúgy kissé használt állapotú, de szeretek motorokkal foglakozni. Pár alkatrész is kelleni fog szerintem a közel jövőben. Persze előszőr a váz kellene, addig nem ugrok bele.
Előre is köszi mindenkinek aki tud segíteni.
Szerintem is kezd az akkuval,aztán a biztosítékok és környezetük(nincs-e összeégett vezeték vagy csati),aztán a kábelezésben esetleg összeégett csati vagy vezeték,és végül a kapcsolók és környezetük.
Nekem egy összeégett csatlakozó,aztán egy elkorrodált csati produkált ilyen hibát.
szerintem Tomnak lejebb kellene vinni a fúvókákat, vagy a 2 középső henger kajájából 1 fél fordulat vissza (gsxr-en bevált), de ha jól emlékszem azok kisebbek is (a gpz-n tuti és a zzr nincs oly messze tőle)a másik lehetőség NEM KELL BEMENNI A VÁROSBA
Nekem is volt ilyen Tom! Buczyhoz hasonlóan az javított a dolgon, hogy a gyári fúvókák visszakerültek a gépbe. Utána egy csapásra megszűnt a jelenség.
van az a kis tekerő, na azzal emelj egy keveset az alapjáraton , persze csak 100-150 fordulatnyit, de ez megoldás , no meg ne tekeregj Pesten a dugókban és ha ráülsz, akkor húzzad neki és ne ácsorogj
Egy kérdésem lenne, "Kis fordulaton bemelegedve ha megy a ventillátor és a világitás is akkor fogni kell a gázt mert könnyen leáll" ilyen esettel találkoztatok-e már ha ieg mi lehet a baja? zx7r 1998-as ról van szó.
Esetleges segítséget előre is köszönöm!
2. aku sarut+önindító relé csiszol! ha nem jön be jöhet a kidörzsölés keresgélés és a multiméter!
nekem 1x össze olvadt a gyújtás kapcsoló csatija, mert egy szál vezeték össze-vissza volt törve a szigetelésen belül(szép fekete volt a réz).ha jól emlékszem egy fehér vastag piros csíkkal a mi a bizti táblától megy a gyújtáskapcsolóig és közben összegyűjti a generátort is, vagy a gyújtáskapcsolótól jön a biztosítéktáblába bocsi de már nem emlékszem régen volt és 1 hétig tartott mire kiméregettem, meg átforrasztottam mindent (az egész kábel fel kellett koncolni)sajnos a vezetékek is öregszenek és fáradnak, gondolj csak bele ma-holnap 20 évesek lesznek.sok sikert a keresgélésre és ha lehet itt is tudasd mi volt a gixer
szerintem a kawatúrán találkozunk, ha normális idő lessz
A motor amúgy kissé használt állapotú, de szeretek motorokkal foglakozni. Pár alkatrész is kelleni fog szerintem a közel jövőben. Persze előszőr a váz kellene, addig nem ugrok bele.
Előre is köszi mindenkinek aki tud segíteni.
Nekem egy összeégett csatlakozó,aztán egy elkorrodált csati produkált ilyen hibát.