Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viselkedés? Nem arról volt szó, hogy motorozás lesz?
mondjuk azt azért le kell szögezni, hogy a dyno kittel klasszisokkal jobban ment (6000-től mintha picsán verték volna) ,de így sokkal alkalmasabb a közúti közlekedésre, viszont a fogyasztás részarányosan nő a tempóval (4,5-9 liter, előtte sose ment 7,5 fölé, de hat alá sem) összességében a gyári jobb, nekem legalább is, mert sokat megyek 2 személlyel és motyóval túratempóba, és jól esik a városba 2-nál feljebb váltani , nem azon túlórázni hogy normálisan tudjam "öblögetni" a motort
szerintem Tomnak lejebb kellene vinni a fúvókákat, vagy a 2 középső henger kajájából 1 fél fordulat vissza (gsxr-en bevált), de ha jól emlékszem azok kisebbek is (a gpz-n tuti és a zzr nincs oly messze tőle)a másik lehetőség NEM KELL BEMENNI A VÁROSBA
Nekem jött visszaigazolás is meg most néztem jött tájékoztató is,irányelvekről viselkedésről stb stb stb...
Én meg tojok mindenre
én meg arra, hogy Kawasaki, és ez igy normális
Én ráfogom, hogy ez karburátoros motor
Ma kipróbáltam vmit a városban. Nem hajtottam,bemelegedett ahogy kell.Lámpa,venti, és nem állt le. Után megküldtem párszor és akkor már le akart állni
Nálam ez nem megoldás, tekintve, hogy ZZR1100 karbik vannak a rokkán
Hali!
Nekem is volt ilyen Tom! Buczyhoz hasonlóan az javított a dolgon, hogy a gyári fúvókák visszakerültek a gépbe. Utána egy csapásra megszűnt a jelenség.
Nekem sem jött mail.
Ugyanez nálam is ,csak ha emelek az állítóval,akkor meg lassan esik a fordulat! Lehet ezt úgy hívják:Kawasaki Vagy még vmi lehet: Sportrendszer,légszűrő,fúvókák,kimondottan nagy igénybevételhez,magas fordulatra van belőve,mert ott él igazán!
Helyes,reméljük jó időnk lesz.
Nektek jött visszaigazoló mail a túráról?
én is erre a megoldásra gondoltam de biztos ami biztos alapon még a vásárlás előtt meg akartam kérdezni hátha van ilyen jelenség másnál is! Most megnyugtattál! Köszi!
nekem is hasonló , pedig totál felújitva, szelepek, hengerfejmunka stb és a karbi is belőve
van az a kis tekerő, na azzal emelj egy keveset az alapjáraton , persze csak 100-150 fordulatnyit, de ez megoldás , no meg ne tekeregj Pesten a dugókban és ha ráülsz, akkor húzzad neki és ne ácsorogj
Köszi skacok az segítséget! Majd ha lesz időm ránézek mindenre amit írtatok! De még mindig nem tudom mi az a kis áram genyó ami nekem ki van kötve!
Ha jó idő lesz csatlakozom, visszafele meg elmegyek veletek fehérvárig. Bár ha esik gondolom ti sem mentek...
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, "Kis fordulaton bemelegedve ha megy a ventillátor és a világitás is akkor fogni kell a gázt mert könnyen leáll" ilyen esettel találkoztatok-e már ha ieg mi lehet a baja? zx7r 1998-as ról van szó.
Esetleges segítséget előre is köszönöm!
1. az elvileg az ac relé
2. aku sarut+önindító relé csiszol! ha nem jön be jöhet a kidörzsölés keresgélés és a multiméter!
nekem 1x össze olvadt a gyújtás kapcsoló csatija, mert egy szál vezeték össze-vissza volt törve a szigetelésen belül(szép fekete volt a réz).ha jól emlékszem egy fehér vastag piros csíkkal a mi a bizti táblától megy a gyújtáskapcsolóig és közben összegyűjti a generátort is, vagy a gyújtáskapcsolótól jön a biztosítéktáblába bocsi de már nem emlékszem régen volt és 1 hétig tartott mire kiméregettem, meg átforrasztottam mindent (az egész kábel fel kellett koncolni)sajnos a vezetékek is öregszenek és fáradnak, gondolj csak bele ma-holnap 20 évesek lesznek.sok sikert a keresgélésre és ha lehet itt is tudasd mi volt a gixer
nekem volt ilyen,miután vissza kerültek a gyári fúvókák a karburátorba, és feláldoztunk pár kanna üzemanyagot, gyertyát és temérdek időt (3 év) a helyes beállítások oltárán tökéletes lett, de még a hézag is bezavarhat ilyenkor igen erősen, erre is volt példa.
szerintem a kawatúrán találkozunk, ha normális idő lessz
Nem tudom ki írta,de nekem is van ilyen gondom. Fél óra város a melegben és elmegy az alapjáratom. Ha engedem leállni,utána ha nem kapcsolom le a lámpát nem is indul,olyan lassan hajtja. 5 perc parkolás és minden jó.
Wááá, pont most kellett nekem is elvinnem szerelőhoz a gépet... Pedig mentem volna, de addigra nem lesz meg
Sziasztok, kérnék egy kis segítséget. Van egy Cagiva Mito-m és ajánlottak cserébe érte egy Kawasaki zx7r típusú motort. A gond, hogy nincsenek papírjai . Fél napja keresem már a bontókat, hogy valakinek lenne-e forgalmis váz a bírtokában. Ha valaki tud nekem ebben segíteni azt megköszönném.
A motor amúgy kissé használt állapotú, de szeretek motorokkal foglakozni. Pár alkatrész is kelleni fog szerintem a közel jövőben. Persze előszőr a váz kellene, addig nem ugrok bele.
Előre is köszi mindenkinek aki tud segíteni.
Én beneveztem.Csak legyen jó idő!
Szerintem is kezd az akkuval,aztán a biztosítékok és környezetük(nincs-e összeégett vezeték vagy csati),aztán a kábelezésben esetleg összeégett csati vagy vezeték,és végül a kapcsolók és környezetük.
Nekem egy összeégett csatlakozó,aztán egy elkorrodált csati produkált ilyen hibát.