1994-es ZXR 750-hez tud valaki vezérműtengelyt? Találtam párat, valahol csak komplett hengerfejjel adják, de egyik sem ez az évjárat. Potyára nem szeretnék bevásárolni. Köszi
ha igazán rendbe akarod tenni, akkor hozd el hozzánk Dunaújvárosba és megoldjuk.
tudom, hogy szezonban szar kiadni a gempát, de ha egyszer rendben van, akkor te is meg mi is megnyugszunk
Ma a Tipo-val közlekedtem,de a furgonon sincs semmilyen felirat,tábla vagy egyéb ami a nevemre utalna,szóval nem én voltam.De rendi vagy hogy üdvözölni próbáltál,ezt értékelem!
a karbik tiszták de dynojet stage1 fuvokaszett van bennük. a rendszer gyári de egy yoshi rs dob van fent.
nem vagyok szerelő de ha állítgatás kell azt itthon megoldanám. csak hol kezdjem?
Csöcs! Elképzelhetőnek tartod, hogy téged láttalak ma fél3 körül az 1-es úton egy fehér ducatoval kb a shell kút magasságában? Ha igen, akkor integettem egy fehér ibizából, de nem vettél észre.Ha nem, akkor nem. Valami Balázs felirat is volt a kocsi tetején.
Hello mindenki.
vasam:97. zx7r
problem: egy 24óra állás után is sok köszörüléssel indul,minél hidegebb annál nehezebben.
de ha beröffen,alacsony alapjáraton 1000alatt döcög,leáll,ismét indítózás és így tovább,de pár perc alatt összekapja magát és nem áll le,alapjárat felmegy rendes 1200köré és minden oké.
Aztán ha gurulgatok kicsit tempósabban,üzemi hőfok,oké.
Megállok,pár percre és mikor indulnék szintén nehezebben indul mint kéne de persze közel sem olyan szarul mint reggel. csak olyan többet kell forgatni.
Valami ötlet mi a gond?
köszönöm előre is.
Jelentem kipróbáltam Kakucsot! jó,hogy nem láttatok rádöbbentem-amit eddig is sejtettem- ki...tt béna vagyok. De azért esés nélkül végigmentem kb40-45 km-t ! kb annyival is Azért lehet elmegyek még,hátha gyakorlással fejleszthetek 55-60 km/h-ra is. Viccen kívül,nem az én világom,de szerettem ahogy a zxr-t is,mert meglepően ,kitűnően bírja a hülyeségeimet. A bt016 meg hibátlan,Benkő Zsolt is kipróbálta
Az előző évben sajnos nem sok lehetőségem volt hajtani a vasat. Idén előkaptam és nem ment igazán...
Most kapott új gyertyákat, de a 2. henger gyertyája nagyon kormos lett már pár perc járástól is. (szikra van rendesen) Hallatszik is, hogy nincs vmi rendben, mintha három menne csak :S
Karbikat átmosogattam, kivettem a membránt is, ott is takarítgattam, de nem igazán tudom melyik részére kellett volna nagyobb odafigyelés szentelni takarításkor (alapjárati/gyorsító fúvóka nem tudom melyik-melyik). Kérdés, mit kéne tenne, hogy megint rendes hangja/teljesítménye legyen? Mibe kerül egy karbiszinkon(és kit ajánltok Bp-en), és kell-e ill. szintén mibe kerül egy szelephézag állítás? Mivel több mint valószínű, hogy meghirdetem (alapul véve, hogy tavaly sem tudtam igazán használni), ezért sokat nem akarok rá költeni, de szeretném, ha tisztességesen működne a gép, és az esetleges új tulajjal sem szeretnék kibökni...
Köszi a segítséget!
2300ft és 4800ft/db