Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zx7r gyertya: ngk cr9e VAGY cr9eix
2300ft és 4800ft/db
Van még egy kép.
Nekem annyira ismerős,de addig nem hozom el míg ki nem derül hogy az e vagy sem.
Megköszönném
Ez első ránézésre nem az, de majd vetek egy pillantást az enyémre, úgyis a polcon pihen.
Hali!

1994-es ZXR 750-hez tud valaki vezérműtengelyt? Találtam párat, valahol csak komplett hengerfejjel adják, de egyik sem ez az évjárat. Potyára nem szeretnék bevásárolni. Köszi
Hali.
Szerintetek ebből meglehet állapítani hogy ez a gyári leömlője a 7-esnek?
Mert találtam egyet de nem tudják hogy mire való
70/933-4053
ja főleg te leszel nyugodt. :)
amugy mibe fájna egy ilyen problema?
tol-ig?
ha igazán rendbe akarod tenni, akkor hozd el hozzánk Dunaújvárosba és megoldjuk.
tudom, hogy szezonban szar kiadni a gempát, de ha egyszer rendben van, akkor te is meg mi is megnyugszunk
mikor? pfff fingom sincs. nálam nem. igen ezt már ajánlotta haverom is ő azért jobban benne van mint én. mert a szűrő,karbi,minden patyolat tiszta.
Ha hidegen nem indul én a szelepek környékén nézelődnék. Hézag mikor volt állítva?
Ma a Tipo-val közlekedtem,de a furgonon sincs semmilyen felirat,tábla vagy egyéb ami a nevemre utalna,szóval nem én voltam.De rendi vagy hogy üdvözölni próbáltál,ezt értékelem!

Üdv!
ja meg KN sportszürö van benne.
a karbik tiszták de dynojet stage1 fuvokaszett van bennük. a rendszer gyári de egy yoshi rs dob van fent.
nem vagyok szerelő de ha állítgatás kell azt itthon megoldanám. csak hol kezdjem?
Csöcs! Elképzelhetőnek tartod, hogy téged láttalak ma fél3 körül az 1-es úton egy fehér ducatoval kb a shell kút magasságában? Ha igen, akkor integettem egy fehér ibizából, de nem vettél észre.Ha nem, akkor nem. Valami Balázs felirat is volt a kocsi tetején.
Hello!
Karbikat szét kell szedni,tisztítani,beállítani.Ha sportrendszer van,akkor a fúvókákat cserélni.Gyertyákat is valószínű cserélni kell.
Hello mindenki.
vasam:97. zx7r
problem: egy 24óra állás után is sok köszörüléssel indul,minél hidegebb annál nehezebben.
de ha beröffen,alacsony alapjáraton 1000alatt döcög,leáll,ismét indítózás és így tovább,de pár perc alatt összekapja magát és nem áll le,alapjárat felmegy rendes 1200köré és minden oké.
Aztán ha gurulgatok kicsit tempósabban,üzemi hőfok,oké.
Megállok,pár percre és mikor indulnék szintén nehezebben indul mint kéne de persze közel sem olyan szarul mint reggel. csak olyan többet kell forgatni.
Valami ötlet mi a gond?
köszönöm előre is.
Jelentem kipróbáltam Kakucsot! jó,hogy nem láttatok rádöbbentem-amit eddig is sejtettem- ki...tt béna vagyok. De azért esés nélkül végigmentem kb40-45 km-t ! kb annyival is Azért lehet elmegyek még,hátha gyakorlással fejleszthetek 55-60 km/h-ra is. Viccen kívül,nem az én világom,de szerettem ahogy a zxr-t is,mert meglepően ,kitűnően bírja a hülyeségeimet. A bt016 meg hibátlan,Benkő Zsolt is kipróbálta
kawasaki.hu
főoldal
lap alja
kék F betű
A zöld !
melyik lenne a kawa facebook profilja?
ha Dunaújváros még nincs messze, akkor 70/933-4053
Sziasztok!

Az előző évben sajnos nem sok lehetőségem volt hajtani a vasat. Idén előkaptam és nem ment igazán...
Most kapott új gyertyákat, de a 2. henger gyertyája nagyon kormos lett már pár perc járástól is. (szikra van rendesen) Hallatszik is, hogy nincs vmi rendben, mintha három menne csak :S
Karbikat átmosogattam, kivettem a membránt is, ott is takarítgattam, de nem igazán tudom melyik részére kellett volna nagyobb odafigyelés szentelni takarításkor (alapjárati/gyorsító fúvóka nem tudom melyik-melyik). Kérdés, mit kéne tenne, hogy megint rendes hangja/teljesítménye legyen? Mibe kerül egy karbiszinkon(és kit ajánltok Bp-en), és kell-e ill. szintén mibe kerül egy szelephézag állítás? Mivel több mint valószínű, hogy meghirdetem (alapul véve, hogy tavaly sem tudtam igazán használni), ezért sokat nem akarok rá költeni, de szeretném, ha tisztességesen működne a gép, és az esetleges új tulajjal sem szeretnék kibökni...
Köszi a segítséget!
a kawa facebook profilján vannak fen képek a recski gulyásevésről,ha valakit érdekel.