A motomarketest már láttam, voltam bent Csabán, az valóban szép darab. Gyönyörű a motorod . Az enyémbe 82 ekm van és a szelepek elkoptak, de hát ekkora fordulatnál valahogy nem csodálom.
Köszi az infókat.
Az alkatrészellátás hibátlan és relatív nem drága. Persze azért mondom hogy relatív, mert egy hondához képest olcsóbb, de nyilván nem MZ. Én az Ivanicstól rendelek, korrektek meg van is némi kedvezményem. Újonnan minden van, bontottan is sok minden, főleg külföldön, íbéjről, vagy egyéb oldalakról. Jó motor, sokat kibír, de tényleg ki kell fogni, mert ő azért igényli a törődést és itthon szerették ütni vágni, egykerekezni vele, utána meg basztak a szervízre. Az enyémben 92ekm van és megnézheted, milyen
Barátom, nem akarom elvenni a kedved, meg a hitelét sem akarom rontani az eladónak, de én erről a motorról láttam olyan hirdetést, amikor még félkész állapotban volt. Valószínű külföldről vásárolt, törött motor van meghekkelve...Motomarketben Bcsabán árulnak egyet, igaz drágább, igaz az is volt sérülve, de nem rommá törve és szépen meg van csinálva. Ez a 32ekm meg
hello,
ha gondolod az egész gépet rendbe rakjuk neked, csak el kell hoznod ide Dunaújvárosba.
így látatlanba nem tudok mit mondani a vasra, de szerintem egy nagy "tavaszi" átvizsgálás, tisztítás, szinkron stb ráférne és akkor te is tudnád, hogy mit mikor kell majd legközelebb állítani, cserélni, tisztítani stb
persze ez csak egy javaslat, a döntés a tiéd
Hááááát soroljam mi nem gyári rajta?
Nem eredeti a fényezése, a matricázása, a rendszámtartó, a hátsó indexek, az utaskapaszkodó is le van fényezve a gyári fekete helyett ezüstre. Az meg, hogy a plexi és a kormánymarkolat ki van cserélve felfogható esztétikai tuningnak A fém fékcsövet meg nem esztétikai tuningnak, hanem hatásnövelőnek
Lehet, hogy egyben van de azért érdemes jobban átnézni
Köszönöm a segítséget! Egyelőre még el kell adnom a kis Ninját
ami a 16 szelep nélkül használhatatlan. De persze kiszemelt az van http://www.kepesmotor.hu/kawas...
de még csak kiszemelt még bármi lehet.
csak bátran ajánlani tudom, nem fogod megbánni, persze az elején rá kell szánnod még egy keveset , mert sajnos sok a kókány idehaza
alkatrész van, gyáriból bármi beszerezhető, van néhány bontott is, szerelését meg ha nem tudod megoldani, akkor mi megcsináljuk, már becsukott szemmel megy a 7-eske oda-vissza
a kiszemelt példányról tegyél fel képeket infókat, mert jobb, ha előre tisztában vagy a motor múltjával, ami itt könnyen kiderül
sajnos a DATA.hu-ra nem tudtam feltölteni, mert túl nagy a mérete , azonban a carlsalter.com-ról le tudod tölteni
olajszűrő meg a helyén van , cseréje nem nehéz, persze idomokat le kell szedni
Sziasztok! Szeretnék kérdezni valamit, konkrétan úgy néz ki, hogy venni fogok egy zx7r-t, viszont azt az egyet nem tudom, hogy milyen az alkatrész ellátás belőle (mert most egy zxr 250 esem van de annak siralmas)
Akkor ezért vagyok érthetetlen,mert nekem ott semmi nincs.... Ezért nem értettem a múltkor sem,amit G mondott! Kilopták,vagy mi a retket csináltak vele?
Ezt nem kell levenni, a lánckerékszimmering, ami a jobboldalon van, az a nagy, attól szintben ballra van egy kisebb furat, elvileg abban ül a szimmering.
Először vedd le a kuplungmunkahengert, aztán a lánckerékdeknit, aztán azt a konzolt, amibe a kuplungmunkahenger belement és utána látod meg a szimmeringet. A nyomópálcát is simán ki tudod húzni, hogy hozzáférj a tömítéshez.
Köszi az infókat.
ha gondolod az egész gépet rendbe rakjuk neked, csak el kell hoznod ide Dunaújvárosba.
így látatlanba nem tudok mit mondani a vasra, de szerintem egy nagy "tavaszi" átvizsgálás, tisztítás, szinkron stb ráférne és akkor te is tudnád, hogy mit mikor kell majd legközelebb állítani, cserélni, tisztítani stb
persze ez csak egy javaslat, a döntés a tiéd
Nem eredeti a fényezése, a matricázása, a rendszámtartó, a hátsó indexek, az utaskapaszkodó is le van fényezve a gyári fekete helyett ezüstre. Az meg, hogy a plexi és a kormánymarkolat ki van cserélve felfogható esztétikai tuningnak A fém fékcsövet meg nem esztétikai tuningnak, hanem hatásnövelőnek
Lehet, hogy egyben van de azért érdemes jobban átnézni
ami a 16 szelep nélkül használhatatlan. De persze kiszemelt az van http://www.kepesmotor.hu/kawas...
de még csak kiszemelt még bármi lehet.
alkatrész van, gyáriból bármi beszerezhető, van néhány bontott is, szerelését meg ha nem tudod megoldani, akkor mi megcsináljuk, már becsukott szemmel megy a 7-eske oda-vissza
a kiszemelt példányról tegyél fel képeket infókat, mert jobb, ha előre tisztában vagy a motor múltjával, ami itt könnyen kiderül
olajszűrő meg a helyén van , cseréje nem nehéz, persze idomokat le kell szedni
mondjuk angolt, németül csak mutogatni tudok :)
olajszűrőt mennyire bonyolult cserélni, merre van?
Vmikor összefuthatnánk,megnézném a gépedet!