nyereg lejön simán és aztán szét is kell szedned ha már egyszer a kezedben van, akkor tisztítsd is ki!
fékolaj jó a DOT4 és az mehet a kuplunghoz is, ami szintén elfárad és koszolódik is
köszi, egyébként cseréltem már fékbetétet, nem egy nagy kunszt, csak arra voltam kíváncsi, hogy a féknyereg lejön-e a tárcsáról, mert az első kerék pereme elég közel van, ha nem jönne le, akkor az első kereket is ki kellene szerelnem, de nincsen hozzá állványom.
ennyi:)
egyébként milyen fékolaj kell bele és mennyi? dot 4?
és ha már itt tartunk, a kuplungba lévő fékolajjal mi legyen, az is elfárad? mert azt tuti nem cserélem le:)
jut eszembe, ha új betétet teszel bele a régi kopott helyére, akkor nem egyszerűen betét ki-be, hanem a dugattyúkat is vissza kell nyomni a helyére, ami nyeregleszerelés nélkül nehézkes, meg szerintem drága is, mert akkor tuti megsérted a tárcsáidat is, tehát csináld!
hozd el inkább hozzánk, rendbe tesszük és élvezheted tovább a km-ek falását
Ezzel csak egyet tudok érteni Zsolti!
Ilyenkor inkább keressen vkit az ember aki megcsinálja. Egy első fék mégsem olyan, mint egy lecsó amit elsózunk akkor kiborítjuk a kukába. Ha itt elkottázuk a dolgokat, mi megyünk a lecsóba
megoldható így is úgy is, de ha egyszer betétet kell cserélned, akkor a féktisztításról se feledkezz meg illetve a fékolaj cseréről sem
javasolnám, hogy szedd le, szedd szét a nyerget , tisztítsd ki és csak úgy szereld össze az új betéttel.
ha benne vagy a dologban, akkor a két első és a hátsó kompletten 1 , 1,5 órádba kerül
igazi ménes lesz a garázsban