a saját DATA.hu-s fiókomba töltöttem fel, tehát csak rá klikk a linkre és már töltheted is le
ha német nem annyira, akkor ajánlom a gogli fordítót is elindítani
Na igen! Olaj le!Kuplung munkahenger le ! Lánc dekni le!Vízpumpa ki!Váltó rúd le! Lánckerék lelazít/már ha meg lett volna húzva.és lebiztosítva,de nem volt,így kézzel le tudtam tekerni az anyát! Így már ki tudjuk csavarni az összes csavart!Agyalás,lánc miatt,kicsit útban van Na jó,kerék ki,sárvédő le,így jobban lehet kicsit oldalra elvinni a láncot,majd előrehúzod a láncot,és adsz neki egy különleges alakzatot,hogy le tudd szedni! Visszarakni hívok egy polipot ,hogy tartsa a láncot,míg felteszem az oldalát! Aki tervezte,annak biztos végre kellett hajtani egy szepukut ,és azért lett nektek át tervezve!Képet csinálok !
ahogy elnézem, de sajnos elég szar a ZXR750 manualja, tényleg le kell szedni ott mindent, mert mint ha belülről lehetne cserélni a szimmeringet
ha lesz energiád, akkor csinálj már pár képet , a láncot meg szerintem mindenképpen akaszd le
amúgy meg a legjobb, ha megnézed a kiömlőnél a belső átmérőt, mert hát oda kell beférnie és a leömlőd falvastagságával számolva meg meghatározod a belső átmérőjét
Szia! Mindenem van hozzá Adatlap!
Zxr 250 -hez persze hogy siralmas már nem gyártanak hozzá semmit kb 15 éve! De ezt a Red baronos versenyzökkel kell megbeszélni akik leszorták vele az országot a japán belpiaci nem eu honos mocikkal!
ha német nem annyira, akkor ajánlom a gogli fordítót is elindítani
innen letöltheted a manualt!
remélem megy a német
http://data.hu/get/5095668/Kaw...
ha lesz energiád, akkor csinálj már pár képet , a láncot meg szerintem mindenképpen akaszd le
Na erre nem gondoltam
Meg tudná valaki mondani a tűzkarika pontos méreteit
Mert kicsit sokallom a gyárinak az árát.
otthon utánanézek a szerelésikben és holnap egyeztetünk
Zxr 250 -hez persze hogy siralmas már nem gyártanak hozzá semmit kb 15 éve! De ezt a Red baronos versenyzökkel kell megbeszélni akik leszorták vele az országot a japán belpiaci nem eu honos mocikkal!