Ott nem tartok sajnos anyagilag, de az R1 kap egy minden irányban állítható sport kormánycsutkát (ABM MultiClip), amitől /meg az ülés átszabatásától/ remélem, eljutok a 7-esen az első méterektől érzett otthonosságig. Hang tekintetében amilyen jó az ülés alatti kipuff, olyan elb.. lejtős hátsót eredményezett, amire még az ülés pluszban rátesz. A tankra hasaláshoz túl elöl, a kormányra nem támaszkodáshoz meg még túl hátul ülök. Karcsú az egész, nem lehet olyan jól láb közé kapni, mint a "köpcöst". Az üléssel sikerült előrébb jutni, de még egyszer alakulni fog.
Azért tűnik más színűnek, mert valószínű az oldalidom egy 97-esről származik, ugyanaz a szín, nem volt két eltérő zöld a 7R-eken, csak máshogy fakulhatott az UV-ben. Nekem a tankpad alatti rész erre az ékes példa, viszont alatta világosabb volt a zöld. Annyi, hogy össze kell polírozni.
ez csúszhat, ez nem gixxer, ebben van anyag, ez nem vetemedik , persze azért nézd át rendesen
amúgy meg nem hinném, hogy az enyémnél többet csúszott volna
ott a pont.
Pedig megnéztem valamikor a motorját. Délután már nem, de ott kicsit agyaltam is, hogy miért akar egy 750-es viffert 750 sor4-re cserélni... Kavinton.
Ha már nem sportmotor, akkor inkább egy új V-MAX
---
Viktor, a 7-es talán nem sokkal erősebb, mint a viffer, de én az - talán már túlságosan megszépült - emlékeimben olyannak találom, ami 170 alatti belmagasságú, normál súlyú két utassal se különösebben adja jelét, hogy cipekedik. De a fő előnyét abban találtam meg, hogy ugyanaz a beállítás kiváló volt 1 és 2 lovas esetére is és emellett volt számomra a kezelhetősége kiváló. , de sajnos az utódból némely 7R tulajdonság fájón hiányzik.
Tulajdonképpen a Viffert erre használom, sosem pályáztam vele. Inkább túrázok, járom az országot, mostanság már egyre többet 2 személlyel, és ezt a VFR is megérzi (erőben), és én is eléggé elfáradok rajta 2-300km után, és barátnőm is.... De úgy döntöttem kell még egy kis kézenállás, ráérek, majd 2-3 év múlva jöhet a VFR800Fi :)
Gyönyörű ez a gép!
Jó ez a zöld szín! Úgy vettem észre az is változik az évjárattal.Nem minden zöld egyforma,de ez nagyon eltalált árnyalat. Nagyon egyben van a képek alapján!
Ja! Ha valaki sérülésmentest keres ennyi idős motorok közt ,az inkább gyűjtsön újra
Én úgy fogalmaznám, hogy utcán túra sportként használva egy azóta már kihalt "kényelmes sportmotor" kategória nagyon kellemes, karakteres példánya a 7R. Az üléspozíciót és a kormányfogást is beleértve (170 cm-) - remélem már csak 1-2 hétig - még visszasírom.
De talán váltottunk régebben egy mailt is a vfr ügyében nem?!