Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Köszi az infót
Akkor kilőve a ferodo,brembo is
Marad a tokico és az ebc.Meglátjuk melyik lesz,de most tokico van benne és szerintem faxa.
A betétet a 9es csap rögzíti, az inbuszos, viszont vigyázz a 15-ös számű fedőcsavarral, mert az sima laposfejű, azt könnyű elnyalni. Csak pont akkora méretű csavarhúzót rakjál bele, bitfejűben van akkora pont. Sikerült már sokat szopnom emiatt, sok bosszúságot tud okozni, ha elnyalod. Ha jössz bodajki találkozóra, majd megnézem a gépet.
Hát hol is kezdjem, talán ott hogy NAGYON HÁLÁS VAGYOK hogy ezt ilyen pontosan és faszán leírtad nekem és még képpel is alátámasztottad, most már így megértettem az egész működésének a lényegét.
Gondoltam én valahol hogy ilyen baja lesz hogy nem húzza rendesen a másik betétet, vagy valami kicsit megkorrodálódott benne . Amit mondtál a fékpedállal kapcsolatban hogy zsírozzam meg a tengelyt, az volt az első lépés , azt csináltam meg legelőször, kicsit jobb lett de lényegesen nem.
Na akkor majd most neki esek és szétszedem kipucolok mindent meg kap egy kis zsírt meg szilikonzsírt!
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET TOM! 100000000000000 HÁLAA!
OK. Most én is nyomatom az architektúrákat. Majd szólj ha jönnél. Bodajk júni 10. hétvégén?
Azt kizárhatjuk, hogy levegős a rendszer. Azt is, hogy szar a karmantyú. Mivel van nyomáspont, itt az egyetlen gyenge pont a betét lesz. Lehetséges, hogy ráfolyott az olaj, vagy egyéb anyag, talán még az előző tulajnál, azért nem fog. A másik dolog, hogy az újabb CBR-eken már kisebb átmérőjű a főfékhengerben a dugattyúátmérő, ezért is érezheted, hogy erő kell hozzá, hogy blokkoljon. Az enyémben még 5.5mm-es volt ezekben meg azt hiszem csak 4.5mm-es van. Az F2-n nagyon jól működött a hátsó fék, de stunt riderektől is hallottam, hogy az újak nincsenek a helyzet magaslatán. Az úszócsapokat érdemes minden esetre megnézni, ugyanis ez az a két nikkelezett, vagy krómozott felületű csap, amin a nyereg elmozdul. Bár szerintem ez nem okoz olyan gondot, mint amilyen neked van, de mindenképp karbantartást igényel. Van a két hatlapfejű csavar:13as és 16os számú. A 13asnál a menet a nyeregbe kap bele, a 16osnál a nyeregtartó konzolba. Maga a persely a 13asnál a konzolban van, a 16osnál a nyeregben. A csavaroknak nikkelezett felülete van azt hiszem, ezeken "úsznak" tehát ezért nem fix. Az ábrán a 14es alkatrész egy porvédő, meg talán a 7es is. Azoknak makulátlannak kell lenni, mert az óvja a csapokat a sártól víztől. A csapokat tisztítsd meg, zsírozd be, a tömítéseket kend be glicerinnel. Ha a csapoknak a felülete korrodált az ragadást eredményez, attól is érezheted keménynek a féket. Ha sérültet, akkor mindenképp cseréld ki gyárira ezeket a csapokat. A másik, hogy a fékpedál tengelyét is pucold ki és szírozd át, mert ha hiszed, ha nem, az F2-nél sokkal finomabban működött a fék, ha ezt a részét is átzsíroztad. Ha ezek sem segítenek, akkor a fékbetétet is cseréld le. Sok sikert!
Tomika,
jelentem a szakdoga leadva, a tanulás meg elkezdődött, de már kurvára unom.
júni 20 az államvizsga, addig én is csak egyet-egyet kerülgetek itt a városban.
pénteken nagymosást tartottam,aztán alig akartam felismerni a gépet
a betétekért meg majd megyek és be is tesszük a helyükre
és mégsem csak zöldben szép, bár úgy az igazi
Helló!

Nekem brembo ból a zöld színkódos volt,5000 ér vettem a két párt,beragadt egy srácnak a polcán, a motort eladta jó vételnektűnt.Kb mintha két fadarabot raktam volna be,annyira volt harapós....ferodo ból pedig a ferodo racing fantázia nevű betétem volt,egyéb jelzést a csomagoláson és a betéten se találtam.Az nekem megkúrta a tárcsámat,utcán nem fogott jól,gyanítom pálya betét.Ehhez képest pályán se fogott jól : O) hangsúlyozom ez az én motoromnál volt így és a saját kis véleményem...lehet másnak meg harapnak,ki tudja nekem is az ebc HH jött be eddig a legjobban.

Üdv
Kérdéseidre válaszolva:
1.Igen olaj csere előtt is ugyan így fogott!
2.Fékbetétet nem cseréltem mert még annyira nem kopott, ezért a nyerget se szedtem le.
3.Ha rálépek a fékre van nyomáspont nem rugozik, nem puha, felkeményedik, sőt néztem a dugattyút ahogy a kis ujjam eléri a fékpedált szinte csak lehelletnyire de már rögtön mozdul a dugattyú, és lélegzik szépen tehát nem értem!
4. Huuu ne haragudj de most van elsőnek úszonyerges fékem a motoromon most találkoztam vele elöszőr, mik azok az úszócsapok és milyen tőmítései vannak annak?
Esetleg képet , szerelési utmutatót, linket ami evvel foglalkozok leírás vagy valami nincs róla?
Ötletek?
Gyönyörű.
meg 1-2 het, es lesz idom fenykepezni. Jo lett a masina! Mikor jossz vele felenk egy egyszeru kis palyazasra?
Van mar masfel honapja egy fel oram az ojroringen, csak nem tudok eljutni.
No megnéztem és Tokico valami HH van benne.Sajna nekem nincs olyan lemezkém amit írtok.
Elég ütős a megjelenése!

Szép munka!
Az a legegyszerűbb, ha megcsörgetsz. harminc, háromhuszonnégy tizenötnegyvenkilenc
Első kérdés: olajcsere előtt is szar volt? Második: amikor betétet cseréltél, gondolom a nyerget levetted. Lehúztad a nyerget a konzolról? Ha igen, az úszócsapok milyen állapotban voltak, és a tömítései? X-edik kérdés: ha rálépsz a pedálra, rugózik, puha, nincs nyomáspont?
Szia Tom!

Ne haragudj hogy pont itt zaklatlak meg feltartalak, de lenne egy kérdésem, kérésem feléd. Úgy emlékszem te nagyon kened-vágod a fékkel kapcsolatos dolgokat. Na most a helyzet a következő van nekem egy Honda CBR 600 FS-em hátul egy Nissin úszonyereggel.A motor 3 évet ált ezért rögtön az első alkalommal a megvétel után ki is cseréltem a fékfolyadékot elöl-hátul. A hátsóból elég durván csúnya olaj jött le mondhatom azt hogy szinte ilyen olaj sár szerűség. Tehát fékfolyadék csere hátul OKÉ, fékbetétek már kopottak hátul de nem vészesen , hátsó munkahenger beállítva és hogy is mondjam SZERINTEM SZAR A HÁTSÓ FÉK! Amit produkál: szinte bikából kell rálépnem a fékpedálra hogy blokkolóra fogja a kereket, valamikor még így se blokkolja nem értem ezt a jelenséget.
Fékfolyadék új, fékbetét még jó? Gondoltam arra hogy esetleg mivel úszónyerges valami oknál fogva nem húzhatja be a másik fékbetétet? MI LEHET A BAJ? KÉRLEK SEGÍTS! MI a tipped?
a rugós lemez csavarja nálam is 3-as imbusz
12es a nyereg csavarjai, a rugós lemez nálam imbuszos, de az gyárilag nem tudom milyen csavar.
Nagyon szép lett
Úgy döntöttem hogy megnézem pontosan hogy milyen van a nyeregben és olyat szerválok,mert nekem ez megfelelő volt.
Nem tudod mekkora kulcs kell a csavarokhoz
Bremborol nem tudok nyilatkozni, Balázska tudna mit mesélni róla, én az EBC HH-t javaslom, ár érték arányban jó, a gyári is nagyon jó, de az eredeti áron 24 körül van, talán 20-21 körül lehet szerválni 30%os akcióban, Zsolti is biztos tud ennyiért, de mire ideér postán ugyanott vagy.
Cső.
Most már le is tettem a ferodoról!Nissint meg brembot ajánlottak hogy azok megérik az árukat.
Semmi extra, nem nagyon voltam már 2 hete motorozni sem. Elvileg ma megyünk dobogókő felé. Nálad mi van, megy a tanulás?
Szar hát, legalábbis a ferrodo platinum, amit a bárdiban kapsz 12ért a két oldalra. Állítólag az xrac az jó, sosem próbáltam mert nincs bizadalmam a ferrodoban. Gyári tárcsához gyári betét, vagy ebc hh. Nekem van most egy garnitúra gyárim, ami 1000kmt futott, de elméletileg Guro viszi. Az ebc tárcsához nem igazán vált be.
Elég meleg lett