Ezt figyeld! Retek
Mifajta segge van ennek? Fejidomtartó sovány, de a fejidom fel van hányva, meg a műszerfal. Kuplungfőhengernél a benzincső azért befigyel... 375+papír
köszönöm a tanácsot,átgondolva a dolgot tényleg így célszerű bejáratni!
főtengely,hajtókarcsapágysor csere volt+kuplung csere,váltóba fogaskerék,csapágyak,összes tömítés,szimeringek.
Az első lánckeréknél a kivezető tengelyen szétment a csapágy és a forgácsa szétb...ott egy pár dolgot!
Széles utat!
Nem tartanám célszerűnek úgy bejáratni az adott motort, hogy az üzemi fordulattartományát se érje el közben. Inkább forgatnám 8-10000-ig, de nem ahogy csak bír forogni, hanem valamivel lassabban felpörgetve. A járatásnak az egyenletes fordulat elkerülése az egyik lényeges eleme. Ezt 3-4-5-6000-nyi fordulatra szűkítve nehéz lesz elkerülni, illetve, ha van egy 100 LE-s motorom, akkor 30-50 LE-t leadatva vele szvsz nem sokkal nagyobb járatás, mintha üresben rángatnám a gázt, vagy nem is járatnám.
Persze a magáé a motor, az enyém meg egy szubjektív vélemény.
pár beírással ezelőtt ecseteltem Tomikának, hogy menni szeretnék, csak az államvizsga 20-án lesz
de meg akarom oldani, nem hinném, hogy az az 1-2 nap számítana a tanulásban
A legszebb az egészben,hogy Tomi este bejelentette h ajándéknak szánta a jav.költséget ami nem 2ft! mikor elmondta olyan érzés volt mintha nyertem volna a lottón
Retek
Mifajta segge van ennek? Fejidomtartó sovány, de a fejidom fel van hányva, meg a műszerfal. Kuplungfőhengernél a benzincső azért befigyel... 375+papír
csak akkor miért nem úgy fújták le a pofáját ahogy azt kell
eladó
főtengely,hajtókarcsapágysor csere volt+kuplung csere,váltóba fogaskerék,csapágyak,összes tömítés,szimeringek.
Az első lánckeréknél a kivezető tengelyen szétment a csapágy és a forgácsa szétb...ott egy pár dolgot!
Széles utat!
Persze a magáé a motor, az enyém meg egy szubjektív vélemény.
Most indulok vissza itthon voltam c napozni
de meg akarom oldani, nem hinném, hogy az az 1-2 nap számítana a tanulásban