Szerintem tök 8 melyiket veszed, egyről beszélünk ZX7R
Motorikusan ha rendben van az előző gazdi által, amit Leslie is említett akkor semmi gond. Iszonyat sokat bír a blokk. Én kb 40e km-t tettem az enyémbe (2000 évj) és 4 évet versenyeztem közben a géppel és nem tudok rosszat mondani róla. Fogyasztás a csuklódtól függ. Én utcán 6-7 körül ellötyögtem vele, autópályán volt az 10 is
Mivel ez a gép anyagból van és ez érződik a súlyán is, nem fogja a szél kifújni alólad. Kicsit talán bírkózós, de én ezt észre sem veszem. Mondjuk ha megmozdulok a 135 kilómmal az ülésen, hogy kiengedjek egy galambot, már borul is be a kanyarba
Alkatrészt és kiegészítőt még mindíg rengeteget találni a neten, és a megjelenése ......
Szerintem motorvásárlásnál arra kell figyelni, hogy az a motor volt már az én birtokomban vagy sem Mivel írigy ember vagyok (tapasztalat), nem dícsérek semmit és nem segítek
Ajánlom figyelmedbe a "keresés ebben a topikban" feliratú gombot, ill. a tőle balra található szövegmezőt: szinte minden kérdésedre megtalálod vele a válaszokat.
Motorikusan: előélet függő, az úton való viselkedés úgyszintén + attól, be van-e állítva a vezetőhöz ÉS a vezető milyen felkészültségű (ez minden motorra igaz kb.).
Tud valaki véleményt mondani a '97, '98, '99-es kawa zx7r valamelyikéről? Olyan dolgok érdekelnének, mint a fogyasztás, motorikusan milyen, hogy viselkedik az utakon, stb... Mindenféle negatívum és pozitívum érdekel a gépekkel kapcsolatban!
Fehérvárról, a Budai út Elkerülő kereszteződéstől Velence ifi strandig 5perc. Igaz ez csak olyan 20km, de az északi parton full csiki csuki...még az F2-vel, 160 alatt kanyarban sem mentem 15-en indultunk el, 5en értünk oda. Az utolsó ember Kisfalud után fordult vissza, és azt mondta, hogy amikor jött egy kanyar, ő fékezett, mi meg gyorsítottunk...
tobb kellett az legyen, szerintem 28-nak is jo az. Foleg ugy, hogy 230 korul lehetett a vege, ora szerinte 250 korul.
En valami 70km-re emlekeztem, de most nezem jo az 100nak is
regen volt
Utanam kovetkezo evben, ha jol emlekszem beszakadt a gyertya, es hegerfej full felujitas volt. Azert 18perc alatt megfutotta az osztyapenko - Siofokot. Jo hulye voltam en is, na de ez van
leömlök nem gyáriak idomok gyáriak de.... jobb lábtarto hegesztett valoszinü eldölt telok hááááát fékek jok fötengelyt csapágyakat hajtokarokat cseréltem karbiban tük valami iszonyat mennyiségü bengát engednek fordulaton meg azért nem mai darab de elférne mellette egy harcsa pofáju 7es de itthon de majd küzdök
Kepet hirtelen nem talaltam rola, hat nalam meg gyari volt az allapota, valami akkori szakertobb cimboram szerint mar akkor is ujja epitett volt. K&RJ cso volt rajta
Ha mar turkaltam, talaltam idevago kepet, valamikor 2001-ben lottem Coral Gabels-on. Fekak nyomulnak
Motorikusan ha rendben van az előző gazdi által, amit Leslie is említett akkor semmi gond. Iszonyat sokat bír a blokk. Én kb 40e km-t tettem az enyémbe (2000 évj) és 4 évet versenyeztem közben a géppel és nem tudok rosszat mondani róla. Fogyasztás a csuklódtól függ. Én utcán 6-7 körül ellötyögtem vele, autópályán volt az 10 is
Mivel ez a gép anyagból van és ez érződik a súlyán is, nem fogja a szél kifújni alólad. Kicsit talán bírkózós, de én ezt észre sem veszem. Mondjuk ha megmozdulok a 135 kilómmal az ülésen, hogy kiengedjek egy galambot, már borul is be a kanyarba
Alkatrészt és kiegészítőt még mindíg rengeteget találni a neten, és a megjelenése ......