Köszönöm a válaszokat, a képeket! Holnap megyek meglesem, ha semmi nem jön közbe, és este beszámolok a feljelményekről :) A sárvédő témát meg majd újraélesztjük, ha aktuális :)
Köszönök mindent!
Esetleg ha megveszed és nem tartassz igényt a nagy csúnya hátsó sárvédőre és rendszámvillanyra, akkor megvásárolnám, adok helyette egy szintén gyárit, csak kurtítottat...
Kényelemről ne beszéljünk egy sportmotor esetében, bár nekem semmi bajom vele. Ha nem vagy min 180 magas, akkor nyújtózkodni fogsz erősen a kormányért. Az üléssel nincs gond, nekem először 15 perc után megfájdult a csuklóm, mert jobban ráterhelsz. F-es CBR600 után nem csoda hogy fejenállós. Hátul kifejezetten kényelmes, elég nagy a távolság a lábtartó és az ülés között. Rugózása gyárilag elég feszes, pályára is alkalmas gyári beállításokkal, utcán kicsit keménynek fog hatni. Fogyasztása relatív, nekem szar karbival 8-12 között mozgott. Most jó karbival 5.2-8 között mozog. Meg lehet itatni vele simán a 11et, de ahhoz pálya kell.
Az e-mailemre dobj légyszi egy levelet, mert akkor hamarabb tudlak értesíteni a friss részletekről!
A kollégáidnál meg lenyomozom az e-maileket, és írok egy szép köszöntőt... Egyébként az ex-Hetes Janav urat szerintem Orbán papa rábeszéli, hogy jöjjön. Szeretem, ha színes a kavalkád!
Igény szerint csinálhatunk versenyt is! Én arra gondoltam, hogy aki versenyezni akar, az már eleve kenni fogja neki a gyors kategóriában. Jómagam húszperces váltakozásokra gondoltam, de ha akarjátok, tologathatjuk a határidőket mindkét irányba. Hogy ki a legügyesebb sportmotoros, meg blabla, ez a nap végén kiderül. A húsz perces váltások miatt sok nagydíj lesz, egy helyen, egy napon!
A Gixxeresek délután egytől este hatig pályáznának, ez fedi a 9 rugó. Természetesen van olyan gárda, aki egész nap ott akar tartkózkodni, nincs ezzel semmi baj, leszervezzük.
Ez a jelenleg árultak közül a legjobb választás. Bár nem olcsó, mert mire bepapírozod közel 800-ba lesz, de bíztató a masina. A kábelezésen nincs gyanús, ezek ilyenek, belül fut egy két tyúkbél, ami kilátszik, ne zavarjon. A két oldalidom nem rávaló, de ránézésre 97-esről levett gyári színű. Ja ha a gyári kéményből gázadásra csilingelést hallassz, ne zavarjon, ez ilyen gyárilag.
Köszönöm szépen a választ!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_7_r-45
92367
Ő a kiszemelt, akit holnap tüzetsebben is átnézek. Amit tudok, hogy a motor állítólag eldőlt, az eleje már biztosan javítva lett... hogy az oladala gyári e, azt majd te megmondod, nem tudom milyen gyári matricáknak kell ott lenni Viszont ezen kívül a dob, az indexek, minden gyári így első ránézésre...
Ami ezen kívül még feltűnt a km óra mellett, mögött a kis kábelezés... erre valami ötlet?
A blokkot persze érdemes még megnézni, hogy mennyire füstöl terhelésen, illetve motorféken. Amivel én sokat szoptam, a karburátorok. Hajlamosak kikopni, olyankor el van sokalltatva, mert falschot szív. Ha mész vele, alsó tartományban nem szabad fulladnia sehol. Tolnia kell 1500-tól egyenletesen, nem rángathat. Nyilván ne lórúgásszerű erőre gondolj, csak szép simára...minél melegebb a vízhőfok, annál jobban jeletkezik a rángatás, ha szar a karbi, ez olyan 4000fordulat/perc-ig. Másrészt ha üresben megforgatod és fekete kormot hány, akkor is gyanúsan sokat kap, az pedig akár a karbi szétkopására is utalhat.
Na az a dörgés, hogy Június 12.-ére, Pünkösdvasárnapra, leszerveztem egy motorozást az EuroRingre, ahol eredetileg a GSX-R600 topikjának pilótái mérkőztek volna meg egymással. A pozitív visszajelzések alapján igény került más típusok részvételére is, többek között CBR600RR-ek lesznek jelen, tiszteletét teszi egy R-szériás, R6-os pilóta is, továbbá a jól ismert FastRide-os nagymenő, Freon is ellátogat hozzánk a barátaival. Orbán atyánk is áldását adta a dologra, én viszont szeretném, hogy ha az "egy R betűs" Hetesek is jelen lennének, minél nagyobb számban!
Persze tudom, hogy a technika nem a mai, nem a legkorszerűbb, de az első rendezvényen korántsem a tizedmásodpercek hajszolása, hanem a pályamotorozás élvezete a legfőbb szempont. Lesz majd egy gyors, és kevésbé gyors csapat, mindenki megtalálja a kedvére való kategóriáját.
A részvétel - a jelenlegi állás szerint - 9 000 Ft, de még megerősítésre várok a versenypálya részéről. Előre lefoglalt rendezvény lesz, a fizetés hogyan s mikéntjét még megbeszélem velük. Továbbá mindenképpen el akarom érni azt, hogy ha esetlegesen esőzés alakul ki aznap, akkor a befizetett összeggel motorozhassunk más időpontban. Nekünk ez szórakozás, nekik meg tutibiztos bevétel.
Zöldek! Gyertek egy kicsit a Márkák Harcára meccselni!
Nincs kifejezett típushibája, illetve nem számottevő. Szokásos dolgokra érdemes figyelni, mint bármely más gépnél: két kerék egy nyomon menjen , keresd a sérülésekre utaló nyomokat a vázon, futóművön, felnin. Streetfighterből visszakókányolt gépet nem javaslok, mert a kuplungja nem nagyon bírja az egykerekezést. Állítólag ezek a kawák jobban hajlamosak a szelepesedésre, mint egy 900RR...
Ha megnézed, mindenképp hidegen indítsd el, ha be van mnelegítve, az gyanús. A blokk zajosan jár eleve, ne tévesszen meg, főként a hengerfejnek van zakatolós hangja, ennek ilyen a vezérlése. Honda után furcsa lesz. A km általában nem valós ezekben a gépekben, ha gyári féktárcsa van rajta, akkor a vastagságából tudsz következtetni a futásteljesítményre. Gyárilag 5mm vastag, én 80ekm-nél cseréltem 4.5mm-re fogyva. Fék gyenge pontja, ha nagyon puha és hézagot látsz a dugattyúk és a betétek között, akkor valószínű a karmantyúk cserések. Színkódokat, festésmintákat nézd meg hogy az adott évjáratnak milyennek kell lenni, mert a 80%-uk már át van pingálva. Én biztos megkérdezném, hogy miért lett átfestve, van még egy két gyári példány, de azoknak meg is kérik az árát. Ha kérdés van, tedd fel, ennyi jutott eszembe.
kakucs is lesz Tomika, csak előbb legyen meg ez a szar államvizsga , bár én oda már csak MITO-val akarok menni
Bodajkot tervezem, előre tanulok majd és akkor ott egy kicsit lazíthatok
Sziasztok! A napokban vérszemet kaptam, hogy lecseréljem a jelenlegi vasparipám egy erősebb és fiatalabb gépre. A XZ-7R-re esett a választás, holnap megyek egy példányt megnézni. Tudtok e olyan dolgot mondani, amire mindenképpen figyelnem kell, típushiba, árulkodó jelek, hangok... Válaszotok előre is köszönöm!
Köszönök mindent!
Viktor
Az e-mailemre dobj légyszi egy levelet, mert akkor hamarabb tudlak értesíteni a friss részletekről!
A kollégáidnál meg lenyomozom az e-maileket, és írok egy szép köszöntőt... Egyébként az ex-Hetes Janav urat szerintem Orbán papa rábeszéli, hogy jöjjön. Szeretem, ha színes a kavalkád!
http://batszimotor.hu/index.ph...
A Gixxeresek délután egytől este hatig pályáznának, ez fedi a 9 rugó. Természetesen van olyan gárda, aki egész nap ott akar tartkózkodni, nincs ezzel semmi baj, leszervezzük.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_7_r-45
92367
Ő a kiszemelt, akit holnap tüzetsebben is átnézek. Amit tudok, hogy a motor állítólag eldőlt, az eleje már biztosan javítva lett... hogy az oladala gyári e, azt majd te megmondod, nem tudom milyen gyári matricáknak kell ott lenni Viszont ezen kívül a dob, az indexek, minden gyári így első ránézésre...
Ami ezen kívül még feltűnt a km óra mellett, mögött a kis kábelezés... erre valami ötlet?
Na az a dörgés, hogy Június 12.-ére, Pünkösdvasárnapra, leszerveztem egy motorozást az EuroRingre, ahol eredetileg a GSX-R600 topikjának pilótái mérkőztek volna meg egymással. A pozitív visszajelzések alapján igény került más típusok részvételére is, többek között CBR600RR-ek lesznek jelen, tiszteletét teszi egy R-szériás, R6-os pilóta is, továbbá a jól ismert FastRide-os nagymenő, Freon is ellátogat hozzánk a barátaival. Orbán atyánk is áldását adta a dologra, én viszont szeretném, hogy ha az "egy R betűs" Hetesek is jelen lennének, minél nagyobb számban!
Persze tudom, hogy a technika nem a mai, nem a legkorszerűbb, de az első rendezvényen korántsem a tizedmásodpercek hajszolása, hanem a pályamotorozás élvezete a legfőbb szempont. Lesz majd egy gyors, és kevésbé gyors csapat, mindenki megtalálja a kedvére való kategóriáját.
A részvétel - a jelenlegi állás szerint - 9 000 Ft, de még megerősítésre várok a versenypálya részéről. Előre lefoglalt rendezvény lesz, a fizetés hogyan s mikéntjét még megbeszélem velük. Továbbá mindenképpen el akarom érni azt, hogy ha esetlegesen esőzés alakul ki aznap, akkor a befizetett összeggel motorozhassunk más időpontban. Nekünk ez szórakozás, nekik meg tutibiztos bevétel.
Zöldek! Gyertek egy kicsit a Márkák Harcára meccselni!
Ha megnézed, mindenképp hidegen indítsd el, ha be van mnelegítve, az gyanús. A blokk zajosan jár eleve, ne tévesszen meg, főként a hengerfejnek van zakatolós hangja, ennek ilyen a vezérlése. Honda után furcsa lesz. A km általában nem valós ezekben a gépekben, ha gyári féktárcsa van rajta, akkor a vastagságából tudsz következtetni a futásteljesítményre. Gyárilag 5mm vastag, én 80ekm-nél cseréltem 4.5mm-re fogyva. Fék gyenge pontja, ha nagyon puha és hézagot látsz a dugattyúk és a betétek között, akkor valószínű a karmantyúk cserések. Színkódokat, festésmintákat nézd meg hogy az adott évjáratnak milyennek kell lenni, mert a 80%-uk már át van pingálva. Én biztos megkérdezném, hogy miért lett átfestve, van még egy két gyári példány, de azoknak meg is kérik az árát. Ha kérdés van, tedd fel, ennyi jutott eszembe.
Bodajkot tervezem, előre tanulok majd és akkor ott egy kicsit lazíthatok
A "zöldülés"megkezdődött :-D
Üdv:
Viktor