de most az elméleti tuti settingelésen van és mégis fosi
szerintem a kormánycsapágy környékén kell majd egy kicsit körülnéznem.
ez engem nagyon idegesít, mert eddig biztonságosnak és megrendíthetetlennek éreztem a vasat, akár egy akár két személlyel, de most elszállt a bizalmam egy kissé és tudom, hogy vmi nem 100-as és ez bosszant
szal nem nyafogok, hanem vissza akarom kapni azt a tuti érzést ami tudom, hogy benne van ebben a gyönyörűségben
Ne sírjatok, Tom is jelezte, hol a tuti. Amikor a 7-es volt, én is onnan (előzmény) találtam egy egész jó beállítást, amin már csak kicsit variáltam és jó volt mindenhogy: úton, pályán, utassal.
aki tud az jöjjön, de természetesen tartunk még összejövetelt, remélhetőleg nem is egyet, de azért sajnálom, hogy egyre kevesebben leszünk
de kitartás zöldséges barátaim, KITARTÁS!
Én akkor tapasztaltam ilyet, mikor a múltkor mentem haver RR-jével (CBR), és olyan érzésem volt, mintha be akarna csuklani a kormány, a sajátom ezzel ellentétben inkább egyenesen akar menni. Azt mondják, ez a hegyesebb villaszög miatt van. (Vagy nem volt elöl levegő a gumiban)Nincs magasabban a tiéd segge, mint a Tomié?
a tiednél 60 felett szinte meg sem lehet mozdítani a kormányt, annyira egyenesben tartja az elejét
az enyém bezzeg mintha csak egykeréken lenne, szinte ütközésig el tudom fordítani és onnantól kezdve beleng az egész paripa
ha be tudjuk állítani persze hogy elkenem a szádat , de ez így halálos
Azért megnéznék egy mai 10R-t vagy 6R-t, hogy nézne ki egy ilyen csúszás után... Neked nagyon feszes a csillapításod, full betekerttől 2 mínusz az nagyon erős.
Elől a teljestől kifelé 2 katt volt ,és szintén 2 kifelé a teljestől a karikák.Hátul ,hogy mennyi nem tudom,de szinte teljesen spannolva van. Megnéztük és jól dolgozik a teló,nincs is túl nagy különbség a kettő közt.Itt van pár kép. 7000 forintból megúszom,plusz a fényezés,de az idén nem lesz .
Én csesznek oda vissza, meg siófokot nem megyek, mert én csesznek felé távozom az országból. Szóval ha nem jó csak csesznek, akkor menjünk tihany felé először, azt aki után érzi az eljön velem csezdmeg irányába.
Üdv, nekem csesznek nem bejövős, asszonyka is jön velem! Egyedül sem tudok veletek haladni nem ketten. Max Veszprémben találkozunk s míg csesznekeltek mi megyünk 1 lazát a tó környékén aztán Siófokon találkozunk!
utassal jobb volt, mindaddig, amíg teljesen meg nem halt
10 ezerért újították fel, nem kellett lemezelni, csak tisztítás, szét - össze, új olaj és természetesen N2 gáz feltöltés.
Jászárokszállásra küldtem, a srác megcsinálta és küldte vissza.
sajnos neki nincs vákuumos berendezése de azért szerintem jól végzi a dolgát, de ha neked csak a full profi megoldás jó, akkor a corsaro-nál pesten 20 körül van mindenestül, már telefonon meggyőző volt az illető, amúgy mindkét megoldást Bird testvér ajánlotta
Ha asszony javít, akkor lehet egyszemélyes üzemhez túlságosan leengedett elejű/megemelt hátuljú és/vagy túl kemény rugózású hátul. Ez esetben erősebb fékezésnél (ha hátsót nem használ az ember) mocorog a hátsó kerék, kigyorsításnál pedig annál stabilabb a motor, minél jobban tekered a gáz - ugyanakkor, ha kemény a futómű, akkor hiába helyezi hátrébb a súlyt a gyorsítás, a kerék nem követi olyan jól az utat, el-eltekeredhet a hátsó.
Készíts majd fotót a beállításokról, na nem nekem, mert nem tudom mennyire hasonló a zxr és a 7R futómű, hanem, ha itt valaki gondolja, hogy az alapján tud érdemlegeset mondani. Egyébként meg van valahol az otthoni gépen szerintem német manual zxr-hez, abban tudok segíteni - ha megtalálom és kell - hogy beírom az alapbeállításait.
szerintem a kormánycsapágy környékén kell majd egy kicsit körülnéznem.
ez engem nagyon idegesít, mert eddig biztonságosnak és megrendíthetetlennek éreztem a vasat, akár egy akár két személlyel, de most elszállt a bizalmam egy kissé és tudom, hogy vmi nem 100-as és ez bosszant
szal nem nyafogok, hanem vissza akarom kapni azt a tuti érzést ami tudom, hogy benne van ebben a gyönyörűségben