Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez örömhír testvér
szombaton 11 kor Veszprém mekkidonáldsz
vagy előtte 10.15 Szfehérvár Tecsó melletti benzinkút
a számomat meg tedd el, mert kellhet:
70/933-4053
sziasztok.szeretnék csatlakozni a találkozohoz,ma lett kész a motor, azért nem jelentkeztem eddig.az idő,a helyszin nekem mindegy.a többit holnap.
akko meg miért inkognitóban nyomod
12-14 celsius azaz 5 cm-es
Az előbbi F2Tom én akartam lenni...
Várj csak, míg találkozunk....
Én már kaptam. Mennyi a vízhőfok a Balatonban?
na asszem ezért még kapunk
Ennyi...
Zsolti,
megérkezett a csavar és ez az amire vártam
akkor pont olyan lesz mint egy jégkrém na azzal mit szoktál csinálni
Ideje megtanulni - ha még nem tetted - a kuplung nélküli váltogatást.
Megnéztem a nyomást én is, gondolom szezononként egyszer legalább nem árt. (A nyomásmérő, bármilyen is legyen összevetendő időnként egy hitelesítettel, ha mindig azonos mértékben tér el, netán pontos, akkor használható.) Az új gumikba 2,5 és 2,9 került tavaly, úgy 6 hónapja, a digitális csodaműszer 1,6-ot és 1,8-at mutatott, szja-t gondolom levonták télen. Érdekes, nem érzékeltem a közel 400 km alatt semmit, míg a BT003-as elsőnél az 1,6-al már kissé bicskázott az eleje.

Nkolett: leadod egy 'olyan' bankba, biztos rácsapnak egy eredeti és bontatlan csomagolású cuccra, nekik úgyis fagyasztva kell.
Vagy meghívod egy forró teára, azt talán szívesebben választja.
nanáá! Motorozni nem tudok,de motorosnak érzem magam,ezért ki nem hagynám!Sajnálatomra,nagyon nem lesz szép a gép oldalidomok nélkül De szinte egykezes motorozás lesz,2 személlyel.Szóval dumcsi,aztán húzunk haza. Addig meg kenyem,meg vizelem
Én ezt nem támogatom, mert lefagy a töke is, és akkor mit kezdek vele...
Én csatlakozok. k
nagy kérdés emberek!
aki Siófokig vagy a tó vmelyik partjáig eljön, az bejön velem lubicolni egyet
szal akkor szombaton jössz!
ezer hála a link-ért
most csekkoltam a parkolóban SOSLaci barátunkkal a hátsó húzó fokozatát és láss csodát 3-as és 4-es között volt , hazafele menet csekkolok ismét.
sajnos most eltérő típusú guma van fent, de asszem gumi ügyben van tapasztalatom.
tényleg nem azért írtam le a problémáimat, mert 1 hülye vagyok, 2 feszültséget akarok szítani, 3 mert elfelejtettem motorozni, hanem hogy ha vki volt már hasonló cipőben, akkor az ossza meg a dolgokat és a link-eket
remélem meg lesz a végső megoldás, és akkor majd leírhatom, hogy 85 kg-ra ilyen meg olyan vezetési stílushoz ilyen meg olyan abronccsal mi az, ami működik és akkor ennyivel is könnyebb lesz az utánam következőknek
Jelentem nem bírtam a p*csámon maradni Mentem egy kört -igaz majd' beszartam a kuplungnál- és a motornak semmi baja! KIVÉVE,hogy van egy f*sz tulajdonosa,aki 1.9bar nyomással ment motorozni(E-H) Felfújtam és -láss csodát- újra a régi.
Pedig ezért álltunk meg,amikor a kamera a motoromra került.Csak aztán annyira beszélgettünk,hogy elfelejtettem Na mondom,majd Sümegen megnézem ,addig lassan megyek...hát nem mentem elég lassan
Drága móka volt,de olcsón megúsztam
A valamirevaló beállítás úgy indul, hogy beállítják a motor+pilóta+annak ruházatához a rugózást (teljesen kirugózotthoz képest mennyit üljön össze). Tehát ez alapján ami Tomnak jó, az + 10-20 kg-nak már nem feltétlenül. Csillapítás ugyanígy. Ha valakiről érdemes másolni, az egy hasonló súlyú rider, persze olyan, akinek tisztességesen be van állítva, ekkor stílustól függően már nagyjából "odaérsz".
Itten amit én használtam, pont mert 85 kg-nyi vezető + ruha ami kb. stimmelt is. link. Setup 2 az /55 guminál vált neki be, de gumimenedzserként gondolom az angol nem fog ki rajtad sem.
A gumi sok szempontból tényező, úgymint keverék (üzemi hőfok), nyomásérték, szerkezet (mennyire merev/lágy), stb. Mondjuk azért amikor megvettem a 7-est és nem tudtam, hogy 2 bar körül az "isten" a nyomás ( "enyhe" túlzással), azaz agyilag egy dologgal kevesebbel foglalkoztam, az meg végképp nem foglalkoztatott, hogy elöl sportec m1 volt, a végét járva, hátul túrabakelit avon, ledöntöttem csíkmentesre utcán. Van úgy, hogy boldogabb a tudatlanság.
Az aszfalthőmérsékletet ne nagyon emlegesd szerintem, mert menten felteszem meklau géesikszeres videóját amit az akkor új 1000-essel valami 4 fokba megy embertelenül a pannónia-ringen... A gumid nyomása legyen akkorra, hogy a kormányzást ne zavarja, vagy egyszerűen a gyári körül 2,3-2,5e-2,5-2,9h, és gyakorolni.
a beállítási értékekkel tisztában vagyok, a tekergetést pedig szombaton kezdem, mert a héten csak este tudtam kerülni, és akkor már nem az igazi az aszfalt hőmérséklete
a lényeg, hogy nem olyan mint volt, a főbb beállítások meg egyeznek Tomika gépével, de tudom, ő csak x kg én meg 84 , de nem beképzelem a dolgot, hanem érzem és tudom, milyen amikor minden 100%-os, ez most nagyon nem az
amúgy hétfő óta új guma van fenthátul, ezt azonnal érezni rajta, de az eleje akkor is bizonytalan....
remélem a talin lesz ideje mindenkinek kipróbálni és véleményt alkotni és talán meg lesz az optimális setting is
Nicoflex, biofreeze, stb-vel kenegetni, de jegelni se tilos.
Mindig azt kell nézni, milyen változás történhetett a feeling megváltozása előtt és annak lehetséges oka (szándékos/egyéb).
Ha jól figyeltem, volt egy gátló-felújításod, ami vélhetően változtatott a csillapítás karakterisztikáján. Lehet, de nem biztos, hogy az előfeszítést ugyanoda állították vissza annak összerakásakor. A visszaszerelésnél sem biztos, hogy ugyanakkora lett a hátsó rész magassága. Azután ahogy kopik a gumi, már nem olyan szép egyenletes az íve, helyenként emiatt bizonytalanabb érzést kelt (azért is van, hogy új guminál mintha kicserélődne a motor).
A kormánycsapágy lehet, nekem is mondogatta Allveer amikor ment a gépemmel, de én csak annyit tudtam arra mondani/gondolni, hogy biztos úgy van, én nem érzem. Más meg ugye, érzi.
Végül pedig ott a mentális faktor is, fejben nagyon sok eldől.
Az elméleti tuti pedig annyit ér pont, amennyit ad a gyakorlatban. Ne legyél rest feljegyezni a beállítást, és tekergetni, persze útmutató alapján. (lehet hasra is, én csináltam, aztán félúton a beváltra visszatettem, és olyan volt, mintha onnantól sínen menne a paripa).
a mihamarabb a szombatot jelenti, ugye
Erről van szó,igazad van. Hiába jó másnak,ha Te nem úgy érzed.
Érezni akarok én is Asszem a gurulás nem jön össze nekem ma nem tuti a csukló,sőt.. inkább kímélem ,mihamarabb a régi legyen.