nekem is pont ez volt a bajom
a hátsó gátló már egyáltalán nem dolgozott, így fel kellett újítani, azóta meg állítani kellett rajta mind húzó, mind nyomó fokozati téren.
most meg talán még majd az elejét kell nekem birizgálni, mert Tom is tesztelte meg hát én is és talán most onnan indul el a bizonytalanság, főleg nagy tempójú rosszabb útfelületű szakaszon ( pedig ilyen nincs is Mo-on )
a lényeg hogy totál jóra be kell lőni mindenhol, persze a csapágyazásokat sem szabad figyelmen kívül hagyni!, a gátlóba meg elvileg évenként kellene friss olaj és gáz is
Srácok!
Ki tud vmi okosat mondani.?
Szóval,az esés óta gondolkozom. Ez a kúszós hátsó nem hagy nyugodni és szerintem van rá orvosság csak én nem értek hozzá
A kúszás,mocorgás,minden minek nevezzük csak 1 személlyel volt tapasztalható. Ha a párom mögöttem volt,tökéletes volt a futómű és jobban dönthető Mi lehet,ha egyedül megyek? Könnyű lesz a hátulja.Netán elől alacsony és kemény,hátul magas és puha a futómű? elől le van engedve teljesen és vissza 2 karika,a csavart nem tudom,hátul még talán lehet tekerni.De fogalmam sincs hátul hogyan,még nem csináltam.Érti vki mit mondok?
Szia !
Érdeklődnék,hogy zxr750L1 -hez fejidom és oldalidom mennyibe kerülne?Létezik-e? Ezek fényezve vannak,vagy színek nélkül? ű
Cikkszámot nem tudok Ha sok keresgélés kell hozzá,akkor majd én utána nézek a cikkszámnak és ne keresd
Köszi
Kawasaki.com-on megtalálod az owner infón belül a robbantott ábrás cikkszámos alkatrész-adatbázist. Ha összehasonlítod a sima 7R és a 7RR telóját, akkor az utóbbiban fogsz találni 1 db alkatrészt, amivel több van benne - és amitől azon tényleg előfeszítést állít. Emlékezetem szerint ez egy távtartó-féleség, amit ki tudott váltani a nemtudomki (webzxr.co.uk, ha még létezik és azon belül valahol) egy darab pvc csővel és onnantól neki is előfeszítés volt/volt előfeszítés.
Tomika,
megnéztem merre is van Csesznek, és hát mindösszesen 35 Km Veszprémtől!
szerintem egy kis kanyarvadászat oda-vissza és utána tudunk menni tovább Siófokra
persze ez mind rugalmasan kezelendő és majd a többség szavaz
Tom,
végigstíröltem a szerelési manual-t és a húzó fokozatnál 1-4 ig keményedik, nyomónál 22-1 ig keményedik a teljes becsavarthoz képest, szal én majd még 2-t tekerek befelé rajta
az elejére meg tényleg rugó előfeszítésnek írja a barázdált rész tekergetését
mindenképpen megyek kakucsolni, de oda már leginkább csak a MITO-val megyek, ha esetleg 7-eskével, akkor előtte visszateszem a sérült idomokat
de biztos meg tudod majd nézni élőben is
ja elobb a munnka, aztan a szorakozas. remelem lesz meg idom a megmaradt fel oramat lemotorozni valamikor az ojroringen. Barkasz meg kiraly, majdnem a felet fogyasztja
a hátsó gátló már egyáltalán nem dolgozott, így fel kellett újítani, azóta meg állítani kellett rajta mind húzó, mind nyomó fokozati téren.
most meg talán még majd az elejét kell nekem birizgálni, mert Tom is tesztelte meg hát én is és talán most onnan indul el a bizonytalanság, főleg nagy tempójú rosszabb útfelületű szakaszon ( pedig ilyen nincs is Mo-on )
a lényeg hogy totál jóra be kell lőni mindenhol, persze a csapágyazásokat sem szabad figyelmen kívül hagyni!, a gátlóba meg elvileg évenként kellene friss olaj és gáz is