Tom láttad már csak régen,mikor vettem,a136,137.oldalon vannak a képek,most is így néz ki ,de majd csinálok azért újakat!
Egyébként májusba költözök Dunaújvárosba akkor már nem kell oda-vissza 610km-t motoroznom Siófokig!
Helló 7r-esek! Nekem tuti lőttek a 23-i találkozónak! Lánc cserénél észrevettem h szarrá ment az első lánckerék tengely csapágyazása !
Szerelőnél van a héten szétszedi,és kiderül milyen károkat okozott a csapágy fémforgácsa ,lehet fő tengely,és hajtókar csapágysor csere is lesz,de új kuplungot,fékbetétet,lánc szettet,gyertyát,karbitisztítást,szinkront,hézagállítást,szűrő
ket, fékkarmantyút biztosan kap(+még ami közbejön )!
200-350 közt lesz a vége
Így garantáltan nem adom el,hosszútávú 7-es tulaj leszek!
Nektek jó gurulást,majd megírom a fejleményeket!
Jó időt kívánok a cápa találkozóra !
hát inkább ninjákat leltem volna, de maradtak a halak majd 23-án meglelem a fajtársakat is
a csapat fogott 8 pontyot meg néhány kárászt, csak ez a k.. szél ne lett volna ilyen viharos
Nekem necces még a 23. Húsvétkor ugye megyünk mindenfelé a családdal. elég sűrű lesz a program. Május letisztultabb,de megpróbálom most,nem rajtam múlik
Első villa fent a kis csavar a tetején a csillapító húzófokozata. Gyári beállítás a full betekerthez képest 7 kattanás kifelé. Alul a nyomófokozat csavarja, 6 kattanás a full betekerthez képest kifelé.
Fent a lapolt csavar, az elvileg "előfeszítésállító", valójában magasságállító. 6.5 gyűrűnek kell látszódni gyári beállítással. Nekem ez full ki van tekerve, mert nem puhul az eleje, csak lejjebb kerül.
Hátul a húzó van alul, ennek kettes pozícióban kell lenni.
Fent a nyomó van, 15 kattanás vissza a full betekerthez képest. Rugóelőfeszítés: elvileg 20.5mm menetnek kell látszani a körmös anyáktól a menet végéig.
A gyári beállítás 68 kg-ra van állítva, utas és csomagok nélkül.
Egyébként májusba költözök Dunaújvárosba akkor már nem kell oda-vissza 610km-t motoroznom Siófokig!
Szerelőnél van a héten szétszedi,és kiderül milyen károkat okozott a csapágy fémforgácsa ,lehet fő tengely,és hajtókar csapágysor csere is lesz,de új kuplungot,fékbetétet,lánc szettet,gyertyát,karbitisztítást,szinkront,hézagállítást,szűrő
ket, fékkarmantyút biztosan kap(+még ami közbejön )!
200-350 közt lesz a vége
Így garantáltan nem adom el,hosszútávú 7-es tulaj leszek!
Nektek jó gurulást,majd megírom a fejleményeket!
Jó időt kívánok a cápa találkozóra !
a csapat fogott 8 pontyot meg néhány kárászt, csak ez a k.. szél ne lett volna ilyen viharos
De nem szólunk semmit, mert ebből lesz a sok kis pénzeszsákocska
este beröffentem mennyi halat nem sikerült fognunk
kellemes napot minden zöldségesnek
Nekem mindig egy traktor jut róla eszembe!
Soha többet olasz de még felvágotba se!
megállt ez a fosstubus megint gecc....
Jövőhónapba 08as Zx/6....10 esre nem lesz papír sajnos de sok is lenne szerintem..
Tali nekem ok
ez fontosabb és értelmesebb dolog is
A jégkorong vb. miatt (jegyem van rá) nekem nem jó az időpont.
Fent a lapolt csavar, az elvileg "előfeszítésállító", valójában magasságállító. 6.5 gyűrűnek kell látszódni gyári beállítással. Nekem ez full ki van tekerve, mert nem puhul az eleje, csak lejjebb kerül.
Hátul a húzó van alul, ennek kettes pozícióban kell lenni.
Fent a nyomó van, 15 kattanás vissza a full betekerthez képest. Rugóelőfeszítés: elvileg 20.5mm menetnek kell látszani a körmös anyáktól a menet végéig.
A gyári beállítás 68 kg-ra van állítva, utas és csomagok nélkül.
tudsz jönni a 23.-ai siófoki talira?