A héfal mellett (eggyel beljebb az utcában) rögtön van a munkahely.
Ha benevezel a szlovák karikára, megduplázod az idén megtett km-t Ipolyságnál átmenéssel +30 km, Bgyarmatnál ennyivel, meg pár kanyarral rövidebb, de a lényeg megmarad.
De nekem jó a Mátra+Bükk kombi is, ez kanyargósabb, a Bükkben még az út is jó helyenként, csak az hosszabb, időigényesebb.
GURO!
Még az juott eszembe, hogy a soknagyarcú retekbarom közül természetesen senki nem jött oda a depóban, akik télen engem meg akartak keresni a videós beszélgetés miatt. De mit is vártam a képernyős lovagoktól? Barátjuk, az isten, a bajnok pedig csalt. Ennyi
Jah, más. Természetesen semmi közöm az alábbi esethez. Az a Bird és ez a Bird nem ugyanaz a személy
http://www.motorinfo.hu/magazin/2011/05/02/drogcsempeszek_a_k
awasakinal/
rendben mihelyt lesz 1 kis időm!
idén már mentem 210 km-t, de azt hiba nélkül
érdekel a szlovák kör, majd dumálhatunk róla.
te különben merre dolgozól? szoktalak látni a fóti úton, lefordulsz a hefal felé.
Bird barátom,
legalább Brno-ban majd azokat nézhetjük, akiket érdemes és annyira leszarhatjuk majd a magyar motorsportot amennyire csak akarjuk , mert magunknak, magunkért, magunkat adjuk majd
Ugy nezem szisztematikusan teszik tonkre az egesz motorsport agazatot. Tom-nak lesz igaza, az nyer, aki az iden a turazasra teszi a hangsulyt. Palyazni, gyorsulni sajat szorakozasra viccbol lehet mar csak itt.
Ezeket lehet, hogy akkor, de talán még akkor se zavarná a helyzet, ha már csak a szövetség létezne és a betöltött pozíció(k), indulók-alattvalók-rendezvények nélkül. A legvégső esetben is a hiba az érdeklődés hiánya, azaz valaki/valami más, de sose ők maguk, hiszen nekik csak köszönhető bármi, ők hoztak áldozatot, tettek szívességet, stb.
Itt jön be az, hogy a sportot szeretőknek bizony nélkülük, akár egy "fekete" rendezvénnyel is több, mint velük, ahol a csalók is érvényesülhetnek.
Leslie! Az a szörnyű, hogy nem veszik észre, hogy olyan top kategóriák, mint az utcai busák és zx12-esek kategóriájában régen telt ház volt és most meg ahogy néztem 3 emberke küzdött egymással. Ez se véletlen. Mi 7-en voltunk, legközelebb meg lesznek 3-an talán. Hajrá magyar motorsport!
GURO! Én olyan ember vagyok aki szereti a motorsportot, szereti ezt a közeget és imád versenyezni. De mától olyan ember vagyok aki szerette a magyar motorsportot, szerette ezt a közeget és imádott versenyezni! Azok az emberek meg tehetnek egy szívességet akik tönkretették!
hát erre inkább nem mondok véleményt, csak tudnám, hogy miért éreztem én ezt vhogy a zsigereimben
tudom, könnyű mondani, hogy szarj az egészre, de te is pont olyan típusú emberke vagy mint én és hát fel basz az ilyen ...., de ahogy írtad, nem kell indulni többet és majd akkor olyan lesz ez a kategória is, mint szerencsétlen magyar jégkorong bajnokság, ahol alig van csapat azt egymással játszanak körbe körbe meccseket.
de legalább fferi majd írhatja, hogy 3. 2. 1. lett a 3 indulóból
Brno-ba ugye nem teszed fel a lehúzatót ?
amúgy hétvégén én is az alföldön voltam, de nem jutottam el Kunmadárra, persze vasárnap hazafelé 180 km-ből 150 zuhogó esőben
a teljes verziót meg majd élőben elmeséled és véleményezés képpen fogyasztunk is majd pár ezt-azt
Magyar motorsport: a szokásos magyar gittegylet: fogd a rád bízott pénzt, javakat, bizalmat és nyúlj! No, és ez is tipikus, hogy egy akárki miatt megszívatják a többet.
GURO!
Annyit mondok, hogy egy nagy rakat kaki volt az egész hétvége! Kezdődött azzal, hogy videós fferi69 barátunk aki ugye télen próbált hazugságokkal engem besározni, csak nem sikerült neki, mert ugye semmit nem tudott bizonyítani, már pénteken csalt a kvalifikáción!
Az a drága jó ember próbálta kihasználni a pénteki zavaros napot és lehúzatóval ment a mi kategóriánkban ami TILOS! Ezért szóltak a szervezőknek és a gépátvevőnek, hogy okosság van a gépen ami szemmel látható. Fferi egyenes ember lévén közölte, hogy nem tudja leszerelni a motorról és ő így fog menni továbbra is. És még szombaton is így ment! Azért durva, hogy ezt egy EB futam keretei között rendezett bajnokságban megteheti! Majd közölték, hogy döntő elött kizárásra kerül. De nem úgy történt! Sőt,még a szervezők közül minket küldtek el melegebb éghajlatra, hogy velünk csak a baj van és inkább megszüntetik ezt a kategóriát! Tényleg ez a megoldás 2011-ben egy hivatalos versenyen? Ha már a "fekete" versenyeket állandóan fikázás éri, akkor itt az ember elvárná a tisztességet. Jeleztük, hogy a versenykiírásban benne van a 3. oldalnál a 9.pontban, hogy "BigRacer kategóriában a lehúzató használata Tilos és nem ültethető a motor", továbbá a 14. oldal 3. pontja szerint "Kizárja magát a versenyből az a versenyző aki a kiírásban szereplő bármely pontot megszegi". Szombaton a 2-ik kvalifikáció előtt közölték velünk, hogy olyan döntés született a versenybírók és a motoros képvislet részéről, hogy eltörlik fferi barátunk idejét és az utolsó helyről engedik indulni. Kit? Akit ki kellett volna már zárni az elején? Röhej! A szabályzat ellenére engedik indulni, mert mindenkinek adni kell esélyt, még annak is aki csalt! Ezt nem gondolják komolyan?! Mivel pénteken szóltak már neki, bőven lett volna ideje szombatig leszerelni a lehúzatót. Mellékesen jegyzem meg, hogy az én motormról lazán kb 10 perc alatt leszedhető a lehúzató! Sietve talán 3 perc! Mivel szombaton délután esni kezdett és a bal pálya egy burkolatsérülés miatt használhatatlan lett így a döntőket vasárnapra tolták. Mi összepakoltunk és hazmentünk. Robi és Yoda (street 1000 és street 600) másnap Taszáron versenyeztek én vasárnap dolgoztam, így vissza se mentünk. De azért jöttek a még meglepőbb hírek! Reggelre újabb döntés született és fferit engedik indulni a fia motorjával. Na még egy pofon a versenykiírásnak! Papíron az szerepel a 3.oldal 4-ik pontjában, hogy "Versenyzők között motorcsere tilos! Szabadedzésen lehet de egyébként kizárást von maga után!" És ennyi felkiáltójelet a versenykiírásba a szervezők tettek, nem én! Az elődöntőben motort cseréltek, majd a döntőben újra a saját motorjával ment. Mi ez, ha nem a tisztesség és a fair motorsport szemenköpése?
Annyit elértek, hogy a 7 emberből 3 volt csak ott a másnapi versenyen és valószínű, hogy a 4-ből 3 legközelebb már nem is fog indulni!
Magyar motorsport? Ennyi:
Az a megoldás, hogy azokkal veszekednek akik a tiszta versenyért emelnek szót és azokat küldik el a francba, akik betartják a versenyelőírásokat? És erre építsek superstreet motort? Hát sza..ok én az egészbe!
Kawazoli,
örülök, hogy összefutottunk, erre aztán nem számítottam, hogy 50 Km-re tanyázol és akkor Abonynál kell hogy melléd érjek
én haza is jöttem ma, persze szarrá áztam, nektek majd szárazabb utat kívánok
legközelebb többen leszünk meglátod
Beszéljük meg privátban,mail címem tudod.A hirdetésemben a számom is megtalálod.
Lehúzni nem akarlak,de fagyipénzért nem adom,akkor inkább maradjon tartalékban...(elvégre nem az a könnyen és olcsón beszerezhető történet,mondhatni "nagy kincs")
Beállítással nem volt gond."Papás" motorozásnál a fogyasztással sem volt gond,tempósabb haladásnál jelentkeztek a gondok.Ismét köszönet GURO-nak a segítségért!Mikor a dynojet tűk voltak és egyszercsak hopp! kifogyott a benzin...
Karbi ügyben érmes megkeresni:teve,csepelen vagy egy srác-azt hiszem danizxr vett tőle motort,majosházai bontó,vecsési bontó.
Nem értem mi bajod velük,teljesen gyári állapotúak...
Nem merem biztosra mondani,mert nincs szervízkönyv a közelemben,de mintha a "J" szériás karbi tűi is jók lennének bele...
A dynojet tűk még megvannak,ha gondolod...De akkor benzinkutat is vegyél
Ha benevezel a szlovák karikára, megduplázod az idén megtett km-t Ipolyságnál átmenéssel +30 km, Bgyarmatnál ennyivel, meg pár kanyarral rövidebb, de a lényeg megmarad.
De nekem jó a Mátra+Bükk kombi is, ez kanyargósabb, a Bükkben még az út is jó helyenként, csak az hosszabb, időigényesebb.