Nem untatsz senkit, igazából kíváncsi lennék mindenki történetére, miért is választotta a hetest! Én úgy voltam a 900RR-rel mint te a gsxr-rel. Világ életemben Honda mániás voltam, mindenkinek a csapatban az volt, a 900RR volt az etalon, a 92es duplakörlámpás. Amikor gyerekkoromban a Balatonon először láttam németeket ilyen géppel, nem hittem el, hogy mekkora ez a gép. Egészen addig, míg meg nem vettem a hetest egyet sem próbáltam ki, csak egy L-es ZXR-rel mentem előtte, de az nem nyert meg. Még a vásárlás előtt is egy 900RR és a mostani motorom között vacilálta, egymás mellett álltak és ugyanannyiba került mindkettő. Aztán beleszerettem. Hihetetlennek tűnt a nyomatéka a 600as után, meg az a sportosság, amit rajta ülve éreztem, a gyári kémény csilingelős, érces hangja, meg a mohó szörcsögés a pofája felől. Sosem komáltam a kawát, mert meg voltam győződve, hogy csörög zörög és az miilyen már. Először akkor döbbentem le milyen jó a kawa, amikor már rég megvolt a CBR600asom és spanomnak elmentünk megnézni egy 96-os ZX-6R-t. Nekem kellett kipróbálnom, mert már volt kevés rutinom a 4T gépekkel kapcsolatban, a srácnak meg akkor ETZ-je volt. Nem hittem el, hogy a Kawa erősebb volt érezhetően, nyomatékosabb, alul jobban ment, sokkal jobban fordult, sokkal jobb futóműve volt, és klasszisokkal jobb féke. Akkor merült fel bennem a kérdés, hogy ha egy hatos ilyen jó, milyen lehet egy hetes?
Untatom a népet még kicsit.96ban 16 évesen volt egy rg125ösöm,ami jó kis gép volt könyű és ment is.Jogsi még kanyarba se,de moci már volt,és a mátra is itt volt akkor is.Szóval füreden ücsörögtünk,akkor ott tanyáztunk.Begurult egy 7es,és oda vissza voltam.És mondtam hogy kell nekem is. Na de akkor hol telet rá.Előtte a Zxr volt a nagy szerelem a 92es évjáratért voltam megőrülve.És valójában gixert akartam mikor a 7est vettem,de valahogy nem találtam olyat amit megérte volna megvenni,és már fel is adtam,akkor bukantam az öregjányra.A haverok igy hivják a gépet.De tetszik nekik,hisz mindig csinositok valamit rajta.A csajok a kapaszkodőt irigylik,meg hát mikor én az ülés alól kiveszem a féliteres palackot,meg az övtáskát fényképezőt,meg még az eü csomag is belefér,ők max egy doboz cigit tudnak bepréselni.Idén remélem lesz egy olyan találkozó amin részt tudok venni.Megnézném ezeket a gépeket,mikor falkában vannak.
Nos nem tartom magam mesternek.Az én vasamat megnéztem én,mivel elfogult voltam igy még 2szer elmentem két különböző haverral,akik rábólintottak.Kipróbáltam mondtam hogy mi nem tetszik,ilyenkor jön a duma hogy csak be kell állitani.Mondtam álitasd be és viszem.Esetleg ha van a közelben szerviz,vigyétek be,igaz nem ingyen de szakik átnézik.És esetleg meguszol egy pénztemetőt.Mert amit látsz,lánc fékek ilyesmik azok nem olyan hororok.De ha a mociba kell nyulni az húzósab.Inkább esztétikai hibálya legyen mint motorikus.Mondjuk arra senki ne számitson hogy a kawa csendes motor.Van egy ksi hangja,ami egy hondánál már bajt jelentene,de a Kawa az ilyen....
Köszi! Viszont sokan engem is lenyomnak Két motort akkor van értelme összehasonlítani, ha kb. azonos a motor és a pilóta is. Amikor odagurul mellém egy agyonpiszkált busa egy 70 kg-os cimbivel, akkor végem van
De azért majd jövőre És itt nem a fogyásra gondolok
Mivel letette a névjegyét az asztalra így már nyugodtan vásároltam meg a szalonban a vatta új 7-esemet. Megmondom őszintén, hogy sokkal jobb érzés volt, mint amikor a 12-est vettem. Évekig csak néztem az újságokban, az utakon, parkolókban és egyszer csak összejön egy álom. Hááááát ez a bizsergető érzés még ma is a hatalmába kerít. És a héten hozom a második 7-esemet
1992. Daytonai 200 mérföldes verseny 1. hely
1992. Bol d’or 24 órás verseny 1. és 2. Hely
1993. Superbike VB 1. hely
1993. Pro Superbike 2. hely
1993. Suzukai 8 órás verseny 1. hely
1994. Superbike VB 2. hely
1994. Daytonai 200 mérföldes verseny 1. hely
1994. Bol d’or 24 órás verseny 2. hely
1995. Superbike 2. hely
1995. Pro Superbike 1. hely
1995. Daytonai 200 mérföldes verseny 1. hely
1996. Pro Superbike 2. hely
1997. Bol d’or 24 órás verseny 1. hely
1997. Daytonai 200 mérföldes verseny 2. hely
1998. Pro Superbike 2. hely
1998. Daytonai 200 mérföldes verseny 2. hely
2000. Pro Superbike 1. és 3. Hely
2000. Bol d’or 24 órás verseny 2. hely
2000. Suzukai 8 órás verseny 3. hely
2000. augusztus 25. vettem egy ZX7R-t
Megmondom neked őszintén, a ZX7R baromira rabul ejtett, jobban mint a ZX6R, amivel ráadásul egy árban van. Tény, mind a kettő szép.
Most hallottam ilyen véleményt is, olyan véleményt is, gondolatban ide-oda ickázok, amint az a kommentjeimből is kivehető.
Konklúzió:
Miután kipróbáltam egy igazi nagy gépet (most fogok menni rutinra, ahol 600-as moci lesz az alany), aztán válik el, hogy milyen gép is volna számomra igazán megfelelő.
Mindenesetre örömmel tapasztaltam, hogy Kawa' "elvtársak" közül senki de senki nem szólt le, hogy "ugyan már mit akar ez a srác", hanem mindenki segítőkész volt.
Egy biztos, ha eljutok oda, hogy motort vegyek, szem előtt fogom tartani az itt elhangzottakat.
Aztán még az is lehet, hogy ebben a topic-ban találkozunk, de ha nem, akkor sem fogok elkenődni, mert biztos, hogy jó döntést fogok hozni és egy jó motor nyergében fogom tudni magam.
Motul 7100 10w-40 vagy -50. Én ezt javaslom. Power-1 sem lehet rossz, igazából aki a kasztrolt ajánlja, az sztem nagyon elfogult vele szemben. Igazából a motort API-SF Jaso Ma szabványra csinálták, ehhez képest egy 7100-es Motul API-SJ és azt hiszem a Castrol is. Amit páran használunk MOL Dynamic Racing-et az túlteljesíti ezt: API-SL Jaso-Ma2 és árban is olcsóbban meg lehet szerezni, ha van kontaktod rá.
Még egy dolgot mondanék. Mindenképp ülj rá egy 7R-re és egy 6R-re is. /2002-es évjáratig bezárólag/ Ha szereted az igazán sportos motorokat, akkor a 7R rabul fog ejteni, azt megmondom. Nálam így volt. Nekem a 600F már nem volt elég sportos és az majdnem ugyanaz a stílus mint egy zx6r. Felülsz egy hetesre és azt fogod érezni hogy egy tökös gépre ültél. Böszme öblös tank, hatalmas fejidom, impozáns méretek, és súly. Igazi férfinak fogod érezni magad . Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nélküle nem lehetsz az, de nekem ez volt az első benyomásom róla, bele is szerettem.
600-as Naked-del fogom csinálni a jogsit, szóval majd akkor szembesülök azzal, hogy mivel állok szemben, aztán majd döntök, hogy megéri 600-as motort venni, vagy inkább 400-as, vagy V2 v. Sor2 de abból 5-650-ig.
Nekem is van egy file-om, de azt még anyám elől is titkolom
Egy nagyon jó motornak tartom a 7-est, de ahogy Tom is mondta tud büntetni. Egy 80-asról átülve megszokást igényel majd vele a bírkózás. Mondjuk én egy GPX 750R-el kezdtem a karrieremet és valahogy kimaradtak a "pöcsköszörűk"
De inkább venném a 7-est, mint egy SV-t. Egy sor 4 azért más, mint egy V. Biztos, hogy ha valaki olyan beállítottságú, hogy szeretné a motorját évek múltán is rendben tudni, akkor költeni fog rá. Van olyan ismerősöm aki egy fillért nem költött a 7-esre és még is megy.
Nem egy kényelmes motor, de segg kérdése az egész. Az én pékhátsóm simán kibírja a több szám km-es napi penzumokat és a csuklóterhelés sem aggaszt. Sőt ez az üléspozíció kifejezetten a sportos érzést adja nekem vissza méterenként és nem azt, hogy úgy seggelek, mint egy Gold Wingen. Alkatrészből a neten rengeteg dolgot találni hozzá, még régi tuning cuccok is rendelhetők. Engem egy dolog zavart, hogy nincs üzemanyag visszajelző és egyszer csak elkezd hörögni, ledadogni
Ezen az egy dolgon javíthattak volna, de hát ez versenyparipa
Biztos, hogy sok darab nem fog veled szemben elsuhanni, és a külső megjelenéstől megmondom a frankót, még ma is bizsergek
Szép kis darab a gépezet, de tavaly egy métert nem mentem vele, így idén bele kell húzni. Hála az égnek most lesz a legjobb benzinár
:)
Nézegettem én aztat...
De azért majd jövőre És itt nem a fogyásra gondolok
1992. Daytonai 200 mérföldes verseny 1. hely
1992. Bol d’or 24 órás verseny 1. és 2. Hely
1993. Superbike VB 1. hely
1993. Pro Superbike 2. hely
1993. Suzukai 8 órás verseny 1. hely
1994. Superbike VB 2. hely
1994. Daytonai 200 mérföldes verseny 1. hely
1994. Bol d’or 24 órás verseny 2. hely
1995. Superbike 2. hely
1995. Pro Superbike 1. hely
1995. Daytonai 200 mérföldes verseny 1. hely
1996. Pro Superbike 2. hely
1997. Bol d’or 24 órás verseny 1. hely
1997. Daytonai 200 mérföldes verseny 2. hely
1998. Pro Superbike 2. hely
1998. Daytonai 200 mérföldes verseny 2. hely
2000. Pro Superbike 1. és 3. Hely
2000. Bol d’or 24 órás verseny 2. hely
2000. Suzukai 8 órás verseny 3. hely
2000. augusztus 25. vettem egy ZX7R-t
Megmondom neked őszintén, a ZX7R baromira rabul ejtett, jobban mint a ZX6R, amivel ráadásul egy árban van. Tény, mind a kettő szép.
Most hallottam ilyen véleményt is, olyan véleményt is, gondolatban ide-oda ickázok, amint az a kommentjeimből is kivehető.
Konklúzió:
Miután kipróbáltam egy igazi nagy gépet (most fogok menni rutinra, ahol 600-as moci lesz az alany), aztán válik el, hogy milyen gép is volna számomra igazán megfelelő.
Mindenesetre örömmel tapasztaltam, hogy Kawa' "elvtársak" közül senki de senki nem szólt le, hogy "ugyan már mit akar ez a srác", hanem mindenki segítőkész volt.
Egy biztos, ha eljutok oda, hogy motort vegyek, szem előtt fogom tartani az itt elhangzottakat.
Aztán még az is lehet, hogy ebben a topic-ban találkozunk, de ha nem, akkor sem fogok elkenődni, mert biztos, hogy jó döntést fogok hozni és egy jó motor nyergében fogom tudni magam.
Köszi mindenkinek még egyszer!
Széles utat, tele tankot!
Látom nagyon megoszlanak akkor a vélemények...
600-as Naked-del fogom csinálni a jogsit, szóval majd akkor szembesülök azzal, hogy mivel állok szemben, aztán majd döntök, hogy megéri 600-as motort venni, vagy inkább 400-as, vagy V2 v. Sor2 de abból 5-650-ig.
Üdv!
Egy nagyon jó motornak tartom a 7-est, de ahogy Tom is mondta tud büntetni. Egy 80-asról átülve megszokást igényel majd vele a bírkózás. Mondjuk én egy GPX 750R-el kezdtem a karrieremet és valahogy kimaradtak a "pöcsköszörűk"
De inkább venném a 7-est, mint egy SV-t. Egy sor 4 azért más, mint egy V. Biztos, hogy ha valaki olyan beállítottságú, hogy szeretné a motorját évek múltán is rendben tudni, akkor költeni fog rá. Van olyan ismerősöm aki egy fillért nem költött a 7-esre és még is megy.
Nem egy kényelmes motor, de segg kérdése az egész. Az én pékhátsóm simán kibírja a több szám km-es napi penzumokat és a csuklóterhelés sem aggaszt. Sőt ez az üléspozíció kifejezetten a sportos érzést adja nekem vissza méterenként és nem azt, hogy úgy seggelek, mint egy Gold Wingen. Alkatrészből a neten rengeteg dolgot találni hozzá, még régi tuning cuccok is rendelhetők. Engem egy dolog zavart, hogy nincs üzemanyag visszajelző és egyszer csak elkezd hörögni, ledadogni
Ezen az egy dolgon javíthattak volna, de hát ez versenyparipa
Biztos, hogy sok darab nem fog veled szemben elsuhanni, és a külső megjelenéstől megmondom a frankót, még ma is bizsergek