Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


támogatni való ötlet, csak az időpont legyen megfelelő
De most csak mondtam egy datumot, tok mindegy mikor.
Lenyeg hogy egybegyulni, csapatni meg egyet az iden. Motorral mar ugysem lehet
mondjuk most vasarnap, de lehet maskor is, kobanyan van egy fedett csarnokban gokart (silverkart), egykis gokart, benyomunk egy pizzat ilyesmi
Fejtsd ki bővebben!
Nagyon leult a topik! Mit szolnatok egy gokartozashoz?
Jaja le fogom védetni
Csak nekem lehet ilyen,egyedit akarok
Bár a karbon helyett inkább feketét szeretnék mert az jutányosabb áron lenne.
Mármint jó értelemben
Most nézem a képeid között ezt a martin féle látványtervet, elég böszmén néz ki!
Cső
A kipuff tartó is eladó
Megvan még a kipuf?
Sajna nem tudtam pizzázni menni, mert egy fontos dolog közbejött, de majd egyszer....
bird! a magyar madár tuleröben volt a pizzériában
Nekem hasonlo volt az elmult ket evben, hol jo volt hol nem. Es a vegen 1-es 3-as henger fuvokai voltak a bunosek. Azota meg megy hibatlanul, indult szepen meg ebben a hidegben is.
Gyertya
Itt vannak a tünetek.
Hengerfejtől nem megy tönkre gyertya. Amit te mondassz, az gáz, ha a szívószelep kokszos belülről, az azt jelenti, hogy kitámaszt. Vagy a szelephézag hiányzik, vagy kokszos a tányér, be kéne csiszolni. Attól még szikrának lenni kell. Azt mondtad hogy a gyújtókábel végén van szikra. Akkor vagy a pipa, vagy a gyertya szar. Karbi tudja tönkretenni. Sőt elmondom, hogy elég egy elbaszott indítás,elöntöd a gyertyát benzinnel, túlszivatod, máris zárlatos lesz. Ennyi elég neki. Próbáld másik gyertyával, vagy a pipát nézegesd. Sok sikert!
Üdv.
Az olajat egyáltalán nem eszi, a karbit pedig most szedtem darabokra.Valószínű itt lesz a megoldás.és a gyertyára is ránézek,farcia-e nem tudom. ,ennyi különbség volna?
Az a furcsa hogy egyik percről a másikra jött a probléma, megkotlott 2 henger azt legközelebb már el sem tudtam indítani.
Köszi az infókat.
vagy transzformésön
Vagy hamizza az olajat vagy túlfolyik a karbid rossz a tűszelep vagy made in japán helyett made in csigazabáló(france) gyertyát vettél!
Egyébként most hogy mondod a hengerfejet,nem tudom azzal mi probléma lehet de elképzelhető lehet,hogy a szelepekre ráférne egy csiszolás, nincs megfelelő kompresszió,nem zárnak rendesen,a karbi felől mikor le volt szedve eléggé sok szennyeződés látszódott.
Köszönöm a válaszokat
Tovább próbálkozok most másik gyertyákkal, de se kép se hang.Minden egyes csatlakozót, biztosítékházat, érintkezést átnéztem, sehol semmi.
Tiszta rejtély. az aksira is gyanakszok,lehet nem ad elég nagy indítóáramot. de mondjuk mikor be is indult (véletlenül)leállt.
Még jó hogy tél van.így nem készülök ki annyira.
Az NGK gyertyák között sajnos sok a hamisítvány.Lehet,hogy te is belefutottál egy ilyen szériába.A netről le lehet tölteni,hogy mi a különbség az eredeti-hamis között.Én észre sem venném,ha nem kimondottan azt nézem...
Tudom,tapasztaltabb "szakik" vagytok,de a karbitól hogyan halhat meg gyertya?A szelepektől inkább.....Szerintem.Nekem az előző Kawa hengerfej beteg volt,a 3. henger zabálta is a gyertyát....(meg gyűrű-beteg is)
nekem 8 gyertyat kopott be a karbi az iden. Orom es boldottag
Ha minden a 4 egyszerre hal meg, az gyanús. Nekem tavasszal egy halt meg, iridiumos. 300km után adta meg magát, belefér a szórásba, főleg, hogy elég messziről érkezett.
Sziasztok. Egy kis segítségre volna szükségem.
Meghaltak a zsír új gyertyáim,kb 100 km ha van bennük.
ngk cr9e .
gyújtókábelen akkora a szikra hogy lovat lehet vele ölni, d e valamiért a gyertya bemondta az unalmast.
10 rugó megy a kukába.
Valakinek valami ötlete vagy tapasztalata ha lenne,ossza meg velem legyen szíves. Köszönöm.
Majd csinálok videót is, oszt akkó majd szól is!